Myślę, że tak jak mówi wesoł, kolega:
Można też taniej wzmocnić sam docisk, ale potem kolega będzie narzekał, że go lewa noga boliszuka wrażeń
Można też taniej wzmocnić sam docisk, ale potem kolega będzie narzekał, że go lewa noga boliszuka wrażeń
MlodySZalony pisze:Sprzęgło spiekowe
jacek_1 pisze:Jezeli auto uzytkujesz nacodzien w miescie takie sprzeglo bedziesz tylko meczyl, dzial ono w systemie 01
Czy Wy widzicie jedną jedyną drogę do usportowienia sprzęgła? Spiek?analyzer64 pisze:A po co Ci spiek
1.6 drugiemu 1.6 nie równe, poza tym pojemność nie oznacza mocy/momentu obrotowego.wesoł pisze:Tylo mnie zastanawia po co CI to skoro nie masz takie mocy by to wykozystac. Jaki masz silnik al e ztego co sie orietuje to zdaje sie ze 1.6
. Za to dla niektórych wymiana zużytego docisku na nowy jest tuningiem. Czyli wynika z Twojego postu , że sprzęgło spiekowe nie jest sportowe. Wszystko zależy do czego potrzebujemy auto!!! wiec się nie wymądrzaj ponieważ autor tematu nie napisał do czy chce brać udział w rajdach czy używać go do miejskiej jazdyVRx pisze:Rozumiem że dla Ciebie odelżenie koła, czy poprawienie docisku to jak naklejka sparco, gratuluje...
Poza tym spiek spiekowi nie równy....
Ty to napisałeś, nie ja.MlodySZalony pisze:Za to dla niektórych wymiana zużytego docisku na nowy jest tuningiem
Określenie "sportowy" jest bardzo szerokie. Tak samo jak "matematyka" natomiast "geometria", "trygonometria" już są bardziej precyzyjne, rozumiesz teraz różnicę?MlodySZalony pisze:Czyli wynika z Twojego postu , że sprzęgło spiekowe nie jest sportowe.
I z tego samego powodu szanowny kolego, Ty także nie masz podstaw sądzić, że spiek jest zbędny autorowi tematu, gdyż tak samo jak ja nie wiem tak i Ty nie wiesz do czego jest mu potrzebne sportowe sprzęgło.MlodySZalony pisze:Wszystko zależy do czego potrzebujemy auto!!! wiec się nie wymądrzaj ponieważ autor tematu nie napisał do czy chce brać udział w rajdach czy używać go do miejskiej jazdy