sportowe sprzegło

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Usunięty użytkownik 3235

#21

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

wilk, są takie tematy w dziale technicznym Astry F, na pewno znajdziesz odpowiedź jakie sprzęgło kupić.

Danielo

Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 18 mar 2009, 18:59
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: Danielo »

Gustaw tylko ze ja nie szukam nowego silnika, tylko chcialem uslyszec cos na temat sprzegla... temat mozemy uznac za zamkniety , bo coraz lepsze pomysly zastaje.

Tomek_0181

Klubowicz AKP
Posty: 1105
Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
Auto: Astra F Irmscher
Silnik: C20xe
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
Pomocny: 3 razy
Kontakt:

#23

Nieprzeczytany post autor: Tomek_0181 »

Generalnie chodzi o to, że prawdziwe sprzęgło sportowe, nadające się do rajdów/wyścigów działa praktycznie w systemie zerojedynkowym. Tzn., gdybyś je założył do cywilnego auta to po kilku km, najlepiej w korku, przekląłbyś jego projektanta. Druga rzecz, że wytrzymalsze, ale co z tego, skoro silniczek nie teges do tego? Podsumowując, nie robisz rajdówki o dużej mocy, to zapomnij o tym.

deeper

Astro-maniak
Posty: 414
Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: mnie znasz?
Kontakt:

#24

Nieprzeczytany post autor: deeper »

OMG... temat o jednym a dyskusja o czyms innym, spor kto co jak zrozumial... masakra
Moze ktos by zrobil porzadek, bo cala masa niepotrzebnych pierdol...
A sam temat ciekawy...

Awatar użytkownika
Tris_tan

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 31 sty 2009, 15:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Kontakt:

#25

Nieprzeczytany post autor: Tris_tan »

No faktycznie poza paroma postami reszta to przepychanki i niepotrzebne napięcia. Skoro temat dotyczy sprzęgła sportowego to i ja się podkleje....

Opel Astra 2.0 DTI 101KM kapcie przód 215/40/17 tył 225/45/17
Ponieważ kończy mi sie sprzęgło wiec wymiana jest nie unikniona zastanawiam sie nad czymś pomiędzy serią a sport.

- Istnieje sprzęgło na wpółsportowe o podwyzszonej wytrzymałości??

Jak wiadomo sprzęgło to jeden z elementów bezpośredniego przeniesienia momentu i mocy z silnika na koła ( pomijam reszte ).

- O ile wymiana wytartego sprzęgła wpływa na poprawę na hamowni ktoś sie orientuje robił wykres przed po ??

Po sprzegle chce Asterixa zawirusowac na 125KM co wiąze sie też ze wzrostem NM a wieć seria znow bedzie zyła krócej...Ponieważ kacie mam dość cięzkie ( 4 sztuki z oponami 100KG dodatkowej wagi )
- co jeszcze można zrobić w układzie zawieszenia aby opory toczenia oraz moc na kołach była większa.....

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#26

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

sprzeglo w oplach jest z duzą rezerwa wytrzymalsciowa wiec polecam serie. co innego w vagach tam jest moc duzo wieksza w stosunku do wytrymalosci sprzegla.

Moze ktos sprawdzic jakiej wiekosci jest tarcza sprzeglowa od DTH na skryni F23??
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

ODPOWIEDZ