Zaznaczam, ze szukałem na forum i nie ma tematu odnosnie podłączenia MBC do 2.0 DTL.
Sytuacja wyglada tak, ze jedynym wezykiem wychodzacym z turbo, jest wezyk idący z gruchy WG do elektrozaworu(na błotniku).
Jak mam sie wpiąć? Bo z tego co wiem, to tam jest podcisnienie.
Wpiac sie normalnie miedzy WG a elektrozaworkiem?
Samochod po chipie, ale nadal troche zadymia, dlatego chce podniesc cisnienie.
Z góry dzieki za odpowiedz.
Podłączenie MBC w 2.0 DTL
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 03 mar 2009, 9:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: P_ń
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
MBC to mozna podpiac w AF na silniku np isuzu gdzie sterowanie Wg jest ze tak powiem odwrotne w stosunku do tego w AG w x2.0DTL. Tu nic nie zrobisz. Sam program juz powoduje podniesienie cisnienia. Jak cos bedzies dalej dlubal to turbina poprostu powie papa. Najprawdopodobniej masz syfny program ( kto go robił??) albo jeszcze sprawdz czujnik cisnienia doladowania co jest na kolektorze dolotowym. Taki czarny plastikowy z wtyczka przykrecany na jedna srube na torxa nasadowego.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG