[Astra H OPC] Tarcze Brembo Oro + klocki Ferodo DS.
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 27 lut 2009, 22:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
[Astra H OPC] Tarcze Brembo Oro + klocki Ferodo DS.
Witam, za jakis czas przyjdzie mi zmienic tarcze i klocki, co sadzicie o wspomnianym zestawie? Jak zwykle w kazdym aucie udalo mi sie troche ocieplic uklad hamulcowy .
A ja zawsze chce miec hamulce żyleta .
Pozdrawiam.
A ja zawsze chce miec hamulce żyleta .
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2009, 19:30 przez lmatys, łącznie zmieniany 1 raz.
Zestaw bardzo dobry, tylko które DS'y chcesz założyć Mogę polecić DS Performance (coś pomiędzy DS2000 a DS2500), na początku te klocki mogą piszczeć ale po jakimś czasie przestają, a po nagrzaniu naprawdę dobrze hamują.
Zestaw Brembo ORO + DS Performance ma znajomy w Audi A3 1.8T i naprawdę dobrze to hamuje.
Możesz także zastanowić się nad przewodami w stalowym oplocie.
Z droższych rzeczy to zostaje KSport, Wilwood albo Alcon, ale to już kwoty kilku tysięcy złotych.
PS: Pamiętaj, że droga hamowania nie zależy tylko od wydajnych hamulców, ale również od opon
Zestaw Brembo ORO + DS Performance ma znajomy w Audi A3 1.8T i naprawdę dobrze to hamuje.
Możesz także zastanowić się nad przewodami w stalowym oplocie.
Z droższych rzeczy to zostaje KSport, Wilwood albo Alcon, ale to już kwoty kilku tysięcy złotych.
PS: Pamiętaj, że droga hamowania nie zależy tylko od wydajnych hamulców, ale również od opon
-
- Posty: 834
- Rejestracja: 26 wrz 2007, 21:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warsaw by Night
- Kontakt:
nie do końca taki bardzo dobry... pogadaj z ludźmi którzy handlują hamulcami, ale z takimi na prawdę rzetelnymi... Brembo upada na łeb na szyję z jakością, przenieśli produkcję w jakieś egzotyczne kraje, cena tarcz spadła, ale jakość też i to diametralnie...
miałem w poprzednim aucie Brembo Max... teraz mam zwykłe w innym aucie i nie ma porównania...
jak chcesz dobry zestaw to polecam Black Diamond - angielskie tarcze, lub EBC Turbo Groove lub jakoś tak z klocószkami EBC Green Stuff żyletka można pójść dalej i kupić wyższe modele EBC, ale to już cena na sam przód może osiągnąć 2000zł...
miałem w poprzednim aucie Brembo Max... teraz mam zwykłe w innym aucie i nie ma porównania...
jak chcesz dobry zestaw to polecam Black Diamond - angielskie tarcze, lub EBC Turbo Groove lub jakoś tak z klocószkami EBC Green Stuff żyletka można pójść dalej i kupić wyższe modele EBC, ale to już cena na sam przód może osiągnąć 2000zł...
-
- Posty: 834
- Rejestracja: 26 wrz 2007, 21:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warsaw by Night
- Kontakt:
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 27 lut 2009, 22:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Jakos nie usmiecha mi sie kupowac Turbo Groove...podobno przy hamowaniu odnosi sie wrazenie jakby 40 tonowy tir najezdzal Ci na dupe...taki jest halas...wiec podziekuje...Bertone84 pisze:nie do końca taki bardzo dobry... pogadaj z ludźmi którzy handlują hamulcami, ale z takimi na prawdę rzetelnymi... Brembo upada na łeb na szyję z jakością, przenieśli produkcję w jakieś egzotyczne kraje, cena tarcz spadła, ale jakość też i to diametralnie...
miałem w poprzednim aucie Brembo Max... teraz mam zwykłe w innym aucie i nie ma porównania...
jak chcesz dobry zestaw to polecam Black Diamond - angielskie tarcze, lub EBC Turbo Groove lub jakoś tak z klocószkami EBC Green Stuff żyletka można pójść dalej i kupić wyższe modele EBC, ale to już cena na sam przód może osiągnąć 2000zł...
Dlatego szukam odlewanych z dziurami...
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2009-04-07, 21:28 ]
Miesiac temu zalozylem Dunlopy SP Sport MAX, i generlanie ładnie sie lepią...w A4 tez takie mam, i hamulce sobie z nimi nie radzilyanalyzer64 pisze:Zestaw bardzo dobry, tylko które DS'y chcesz założyć Mogę polecić DS Performance (coś pomiędzy DS2000 a DS2500), na początku te klocki mogą piszczeć ale po jakimś czasie przestają, a po nagrzaniu naprawdę dobrze hamują.
Zestaw Brembo ORO + DS Performance ma znajomy w Audi A3 1.8T i naprawdę dobrze to hamuje.
Możesz także zastanowić się nad przewodami w stalowym oplocie.
Z droższych rzeczy to zostaje KSport, Wilwood albo Alcon, ale to już kwoty kilku tysięcy złotych.
PS: Pamiętaj, że droga hamowania nie zależy tylko od wydajnych hamulców, ale również od opon
Pozdrawiam.
I to jest plus ORO, są odlewane z formy z gotowymi nawierceniami. A są też nacinane ORO.Dlatego szukam odlewanych z dziurami...
Minusem większości tarcz nawiercanych, o czym już pisałem ostatnio w innym temacie, są wzdłużne mikropęknięcia w okolicach dziurek, to niestety dotyczy prawie wszystkich tarcz nawiercanych, fizyki się nie oszuka, ale dużo zależy też od stylu jazdy.
Co do EBC czy to seria TG czy Ultimax to słyszałem, nie wiem na ile to jest prawda, że powyżej średnicy 300mm potrafią w szybkim czasie się pogiąć.
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 27 lut 2009, 22:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Kazda tarcza inna niz ceramiczna moze sie pogiacanalyzer64 pisze:I to jest plus ORO, są odlewane z formy z gotowymi nawierceniami. A są też nacinane ORO.Dlatego szukam odlewanych z dziurami...
Minusem większości tarcz nawiercanych, o czym już pisałem ostatnio w innym temacie, są wzdłużne mikropęknięcia w okolicach dziurek, to niestety dotyczy prawie wszystkich tarcz nawiercanych, fizyki się nie oszuka, ale dużo zależy też od stylu jazdy.
Co do EBC czy to seria TG czy Ultimax to słyszałem, nie wiem na ile to jest prawda, że powyżej średnicy 300mm potrafią w szybkim czasie się pogiąć.
Pozdrawiam.