Polerka rantu
- Tbg
- Posty: 1146
- Rejestracja: 08 paź 2008, 23:37
- Auto: VC
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: TARNOBRZEG/W-WA
Polerka rantu
Pytanko mam jak się do tego zabrać, bo pewnie sama pasta typu AUTOMAX nie wystarczy, a szkoda mi trochę tracić na felgi miliony jak mogę sam spróbować.
Ze środkiem jakoś sobie poradzę żeby je na czarno przylakierować, a rant widziałbym tak jak ma golfik z osiedla ; [External Link Removed for Guests]
Ciężko będzie na tych moich kołach ?
Ze środkiem jakoś sobie poradzę żeby je na czarno przylakierować, a rant widziałbym tak jak ma golfik z osiedla ; [External Link Removed for Guests]
Ciężko będzie na tych moich kołach ?
-
- Posty: 1860
- Rejestracja: 25 paź 2007, 15:18
- Imię: Marcin
- Auto: ASTRA J
- Silnik: A14NET
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
zamieszczam instrukcje
1. Do polerki potrzebne nam bedą:
- wiertarka z nasadką z filcu
- żel "SCANSOL" do usówania powłok lakierniczych
- papiery scierne - 400, 600, 800 na mokro, 1200 na mokro , 1500 na mokro, 2000 na mokro i 2500 na mokro .
- pasta polerska - moze byc to np. AUTOMAX w cenie 3 zł za tubke , AUTO SOL w cenie ok. 14 zł za tubke .Ja osobiscie polecam Automax'a bo zostawia mniej rys i pozostaia wiekszy polysk.
2. Nakladamy gruba warstwe Scansol'u. Jest bardzo żrący wiec raczej nie dotykajmy tego golymi raczkami ! Czekamy około 10-20 minut az lakier zacznie pecznieć i sie łuszczyć .Moze sie zdazyc ze po tym czasie lakier nie bedzie schodził bardzo powoli, wtedy operacje trzeba powtórzyć kilkakrotnie az do skutku ewntualnie od razu zacząc drzec to papierem sciernym ...
3. Drzemy papierami od najgrubszego az do najdrobniejszego. Nie drzyjmy za mocno grubymi papierami bo zostana duże rysy.. Stopniowo zmniejszamy ziarnistosc papierów poprzez az dojdziemy do ostatniego .
4. Gdy mamy juz gołe aluminium spolerowane wstepnie papierem 2000 i 2500 ( wtedy nie powinoo juz byc zadnych rys ! ) przystpujemy do polerowania pasta polerską .
5. Mozna polerować recznie nakładajac paste na szmate ale to zalezam tylko do miejsc bardzo trudno dostepnych , bo spolerowanie całosci recznie zajmnie nam kupe czasu ...
6. Nakladamy paste na przystawke filcową na wiertarce ( dobrze jesli wiertrka ma stabilizacje obrotow ale zwykł supermarketowa za 30 zł tez dacie rade ! ) Polerujemy cały element ta nasadką z pasta .
7. Jezeli efekt nie jest zadowalajacy mozemy jeszcze przepolerowac cały element recznie szmatka z pasta ...
miłej pracy
1. Do polerki potrzebne nam bedą:
- wiertarka z nasadką z filcu
- żel "SCANSOL" do usówania powłok lakierniczych
- papiery scierne - 400, 600, 800 na mokro, 1200 na mokro , 1500 na mokro, 2000 na mokro i 2500 na mokro .
- pasta polerska - moze byc to np. AUTOMAX w cenie 3 zł za tubke , AUTO SOL w cenie ok. 14 zł za tubke .Ja osobiscie polecam Automax'a bo zostawia mniej rys i pozostaia wiekszy polysk.
2. Nakladamy gruba warstwe Scansol'u. Jest bardzo żrący wiec raczej nie dotykajmy tego golymi raczkami ! Czekamy około 10-20 minut az lakier zacznie pecznieć i sie łuszczyć .Moze sie zdazyc ze po tym czasie lakier nie bedzie schodził bardzo powoli, wtedy operacje trzeba powtórzyć kilkakrotnie az do skutku ewntualnie od razu zacząc drzec to papierem sciernym ...
3. Drzemy papierami od najgrubszego az do najdrobniejszego. Nie drzyjmy za mocno grubymi papierami bo zostana duże rysy.. Stopniowo zmniejszamy ziarnistosc papierów poprzez az dojdziemy do ostatniego .
4. Gdy mamy juz gołe aluminium spolerowane wstepnie papierem 2000 i 2500 ( wtedy nie powinoo juz byc zadnych rys ! ) przystpujemy do polerowania pasta polerską .
5. Mozna polerować recznie nakładajac paste na szmate ale to zalezam tylko do miejsc bardzo trudno dostepnych , bo spolerowanie całosci recznie zajmnie nam kupe czasu ...
6. Nakladamy paste na przystawke filcową na wiertarce ( dobrze jesli wiertrka ma stabilizacje obrotow ale zwykł supermarketowa za 30 zł tez dacie rade ! ) Polerujemy cały element ta nasadką z pasta .
7. Jezeli efekt nie jest zadowalajacy mozemy jeszcze przepolerowac cały element recznie szmatka z pasta ...
miłej pracy
Chcesz zostać klubowiczem/przyjacielem klubu? [External Link Removed for Guests]
Namiary na Klubowiczów AKP grupa Lublin [External Link Removed for Guests]
Oddział regionalny Klubu, woj lubelskie [External Link Removed for Guests]
Namiary na Klubowiczów AKP grupa Lublin [External Link Removed for Guests]
Oddział regionalny Klubu, woj lubelskie [External Link Removed for Guests]
- Malecki
- Posty: 6
- Rejestracja: 12 kwie 2009, 12:59
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
-
- Posty: 3359
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 21:09
- Imię: Wojtek
- Auto: F cabrio i G kombi
- Silnik: X16SZ i 22DTR
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa / Natolin
- Kontakt:
- thomson87
- Posty: 9
- Rejestracja: 16 mar 2009, 17:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: sosnowiec
- Kontakt:
-
- Posty: 757
- Rejestracja: 20 sty 2009, 21:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Radzionków
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Tak to jest jak ktos ostatnie grosze wydaje na polerke potem go nie stać na odpowiednio szeroka opone do felgimorieris pisze:a tak btw czyzby na tej feldze był continental 175/55 r15 ?
Swego czasu jak pracowałem na serwisie ogumienia jak ktos przynosli mi felgi szerokie na 10 cali i chcial na to oponke 195 to zazwyczaj pokazywalem mu palcem brame wjazdową .
Raz na samym początku pracy na warsztacie skusiłem się na taką robote to komplet zakładałem 3 godziny.
A przy tym wszystkim nie dosc ze to wyglada jag "gu... w lesie" to jeszcze jest niebezpieczeństwo ze opona zjedzie z rantu uzczelniajacego w ostrym skręcie.
A sama polerka "parapetu" ... spoko sprawa ładnie wygląda tylko szkoda ze jest przy tym po wszystkim tyle roboty nie ma jak tego zabezpieczyc i trzeba polerowac, polerowac, polerowac ... przy myciu, po dezczu w czasie wolnym fajne hobby.
Mialem takie hobby jak kiedys postanowilem odpolerowac pokrywy sulnika w mojej byłej jawie 350 - polerowanie trwalo 1 sezon potem mi sie nie chcialo wolalem jezdzić .
Pozdro
- Tbg
- Posty: 1146
- Rejestracja: 08 paź 2008, 23:37
- Auto: VC
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: TARNOBRZEG/W-WA
Tył owszem Continental ale 185/55
Przód nieco inny ale ładniejsza i "zdrowsza" oponka 195/50
Co do samych kół, ET 37 a ja je takie kupiłem z takimi oponami więc nie wybrzydzam, przynajmniej się to drogi trzyma Pozostaje je tylko doprowadzić to stanu "ładnego" 8)
Przód nieco inny ale ładniejsza i "zdrowsza" oponka 195/50
Czyli wychodzi na to, że żaden (za przeproszeniem) z Ciebie serwisantrzezniol pisze: Swego czasu jak pracowałem na serwisie ogumienia jak ktos przynosli mi felgi szerokie na 10 cali i chcial na to oponke 195 to zazwyczaj pokazywalem mu palcem brame wjazdową .
Raz na samym początku pracy na warsztacie skusiłem się na taką robote to komplet zakładałem 3 godziny.
Co do samych kół, ET 37 a ja je takie kupiłem z takimi oponami więc nie wybrzydzam, przynajmniej się to drogi trzyma Pozostaje je tylko doprowadzić to stanu "ładnego" 8)