Astra GTC Z16XEP + dbilas flowtec + flowmaster + flowpipe
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Ale bzdura z tymi mocami. Smieszne to jest. Zeby taki emoce wycisnac to rzeba ostro podlac paliwa a to sie wiaze z tym ze trzeba i powietrza zapodac. Luzniejszy wydech moze oczewiscie zwiekszyc moment na dolnym zakresie obrotow na wysokich obr tez mocy przybedzie ale nie zeby zaraz wyniki po 30 KM. Tyle to mzesz wycisnac po chipie ale w silniku na turbo benie czy to z opla czy to z VW. Wiecej mocy to wieksze mody- turbo i wtryski, potem wieksze IC bo sie zaczyna gotowac.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 24 gru 2007, 16:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No niby te 32km w wolnossaku Z16XEP na plus to strasznie dużo, ale cały układ dolotowy jest wymieniany i do tego specjalne mapy wrzucone do ECU, a poza tym dbilas to nie firemka tuningowa z garażu, tylko zespół inżynierów znających się na rzeczy z aprobatą niemieckiego TUV, Opla, itd.
Poniżej filmik z Astry G Z16XE + flowtec + flowmaster + flowpipe, oceńcie proszę, czy to faktycznie gra warta świeczki, może ktoś z seryjnym silnikiem Z16XE w Astrze G dać info, czy seria tak przyśpiesza?
[External Link Removed for Guests]
Poniżej filmik z Astry G Z16XE + flowtec + flowmaster + flowpipe, oceńcie proszę, czy to faktycznie gra warta świeczki, może ktoś z seryjnym silnikiem Z16XE w Astrze G dać info, czy seria tak przyśpiesza?
[External Link Removed for Guests]
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Zobacz jak go kreci- do 7 tys i zmiana biegu na 5 tys i ciagnie dalej do 7 tys i powtorka. To tak jakbym ja swoim ciagnal do 4500 i zmiana na 3800 i tak dalej. To jest start na wyscigi- nie polecam czegos takiego bo silnik dlugo nie pociagnie. Co od tych mocy to pojecie wzgledne bo taki silnik ma w serii 100KM ale przy 6 tys co i tak jest juz duzo( obrotow). Inne ( te bardziej cywilne) maja reczej mniej obrotow-5400 5800. Chiptuning w wolnossakach wlasnie sie bierze ze sciagniecia obranicznika obrotow- taki emale oszustwo. Zobacz jak viki B wersja i500 ma koni ale jakie obroty ma- 6500 w serii. Wiem bo kuzyn ma taka viki a niewiele ich wyszlo.syciu pisze: [External Link Removed for Guests]
Wydech to moze dac tak z 10 KM ale w gornym zakresie a mnie bardziej interesuje to ile da w tym zakresie gdzie najczesciej sie uzywa silnika. Ja chce jezdzic a nie sie chwalic ile mam pod maska. Skoro tak to mozna by powiedziec ze tak lekko dlubniety Z18XE moze miec 150 KM. No i polecam sie zmierzyc z takim co kolega ma na przeciwko mnie co mieszka w seryjnym w audi( ten slabszy silnik) 1.8T - tez 150 KM.
Zle mowie czy dobrze?
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 24 gru 2007, 16:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No niby tak, dlatego właśnie chciałbym usłyszeć opinię kogoś, kto miał ten zestaw w silniku, lub jeździł autem z flowtec'iem. Bo chciałbym wiedzieć, czy zwiększa się moment obrotowy na niższych obrotach. Bo kręcenie silnika do 7000 obr./min to jakaś paranoja w codziennej jeździe i nie sądzę, żeby to tylko tak działało kosztując 1186 euro.
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Coprawda nie mialem takiego zestawu w aucie ale mam male pojecie o takich rzeczach. Na uczelni bylo nas okolo 60 chlopa i kliku mialo podobne zapedy ale stwierdzili z enie warto w wolnossaku. W kolegi subaru zesmy sciagali filtr powietrza zakladalismy pończoche i gasnica halonowa caly dolot psikalismy przed startem spod kreski. To dawalo sporego kopa i tak juz w dosc silnym aucie. Zreszta byly nie raz na zajeciach wywody o podciaganiu mocy o konstrukcjach nowatorskich w niektorych autach itp. Tak to jest na studiach samochodowych.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- Luki S
- Posty: 1318
- Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
- Imię: Łukasz
- Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
- Silnik: Z20LER
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Jak dla mnie to on ma przekręcone wskazówki... Zobaczcie z jakich obrótw i prędkości startuje... Moge się mylić ale ten dźwięk przy 7 tys obr. kompletnie mi nie pasuje, jest jakby to ująć... za lekki.syciu pisze:[External Link Removed for Guests]
Co do dbilasa to wiem jedno, jest to profi sprzęt i jeśli kogoś na niego stać to napewno warto. Jeśli ktoś na niego narzeka i gada, że to bujda to po prostu nie miał z nim nigdy do czynienia i z czystej zazdrości się naśmiewa.