Filtr stożkowy + Strumiennica (+ sprezarka? :O) do 1.4 8V
-
- Posty: 959
- Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
grzechu86tonie, nie, benzyny mi tyle spalił, to było pierwsze i jedyne 500km jakie nim zrobiłem - dawca dla silnika.
Ale Ty, przy przekładce na 16v w 1.4 wszystko może zostać seryjne - skrzynia, hamulce, zawieszenie, więc nie wiem skąd taka kwota...
Ale Ty, przy przekładce na 16v w 1.4 wszystko może zostać seryjne - skrzynia, hamulce, zawieszenie, więc nie wiem skąd taka kwota...
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców..." - Colin Mcrae [*]
-
- Posty: 3024
- Rejestracja: 26 mar 2007, 11:34
- Imię: mam i ja
- Auto: Opel
- Silnik: całkiem spory
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
1.4 16v jest stosunkowo mało popularnym silnikiem i stąd takie kwotyWasyl pisze:3000zł za 1.4 16v, to sporo jednak
w Vectrach tego nie spotkasz, a w Astrze F wyszło stosunkowo późno i jakoś nie cieszyło sie popularnością.
Podaż kreuje cenę w tym przypadku.
Poza tym 1.4 16V to nie jest rewelacyjny silnik.
-
- Posty: 959
- Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
koledzy ale to nie cena samego silnika tylko juz z wstawka i cala przerobka od przodu po sam tył auta no tez sie rozesmialem bo auto warte 4000-4500 a taka robotak za 3tys to logicznie nieoplacalne dlatego zostaje przy tym co mialem bo chyba do tego 82konnego tez trzeba by bylo przerobki porobic a sadze i wiem ze nie warto az tak inwestowac w takie autko
kupie podłokietnik przód astra g
-
- Posty: 3359
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 21:09
- Imię: Wojtek
- Auto: F cabrio i G kombi
- Silnik: X16SZ i 22DTR
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa / Natolin
- Kontakt:
grzechu86tonie, moge się mylić, ale wydaje mi się ze wielkich przróbek nie trzeba robić bo dół silnika w MPI i mono jest taki sam jesli chodzi o mocowanie (tak mi sie wydaje). Więc jak mozesz miec 82 a nie 60 koni to mysle ze warto bylo by poszukac c14se, bo cena bedzie podobna, a moc jednak większa. Ja jestem bardzo zadowolony z tego silnika, ma przelatane prawdopodobnie ponad 300 tys i nic wielkiego sie nie dzieje, troche sie poci i to w zasadzie tyle. przy spokojnej jezdzie na trasie palił (pisze w czasie przeszłym bo ja nim juz w trasy nie jezdze ) ok 6-6.5 litra.
[External Link Removed for Guests]
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
-
- Posty: 959
- Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 3359
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 21:09
- Imię: Wojtek
- Auto: F cabrio i G kombi
- Silnik: X16SZ i 22DTR
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa / Natolin
- Kontakt:
-
- Posty: 3024
- Rejestracja: 26 mar 2007, 11:34
- Imię: mam i ja
- Auto: Opel
- Silnik: całkiem spory
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: