Filtr stożkowy + Strumiennica (+ sprezarka? :O) do 1.4 8V

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry

Czy to cos znaczaco poprawi?

Tak, sam stozek
0
Brak głosów
Tak, stozek + strumiennica
3
8%
Tak, stozek + strumiennica + sprezarka
3
8%
Tak, ale nie oplaca sie w to inwestowac
5
14%
Nie ma opcji i z Asi 1.4 na monowtrysku nie zrobisz Ferrari :)
25
69%
 
Liczba głosów: 36

Wasyl

Astro-maniak
Posty: 959
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#21

Nieprzeczytany post autor: Wasyl »

Jackass89 pisze:
Wasyl pisze:pospolitego "tunera", jakim wydaje się być autor tematu
Dzieki za taka opinie. Po kilku postach w ktorych pisze ze nie znam sie na tym uwazasz mnie za jakiegos debila, ale coz... Mysl jak chcesz superspecjalisto.
Nie uważam Cię za debila, po prostu porównałem Cię do takich "tunerów", bo osoba mająca jako takie pojęcie o podnoszeniu mocy nie pyta o takie rzeczy, więc mniemam, że wiedzę masz znikomą, ale jeszcze raz zaznaczam, że nie miałem zamiaru Cię obrażać. A "superspecjalistą" nie jestem, w ogóle się trochę porobiło w tym temacie, zły ton ma już :P

Co do oszczędności - takie 1.4 spali Ci niewiele mniej w tej samej budzie, co poczciwe ne, wiem po sobie, bo i astra 1.6 8v 75km mi paliła 13 gazu i teraz Kadett gsi mi tyle pali, a moc i przyspieszenie nieporównywalne. Jedyny minus takiego swapa w porównaniu z modyfikacją układu wtryskowego, to większa stawka oc (ja płacę za Kadzia 650zł około, tatko jako współwłaściciel, nie ma wszystkich zniżek)

Jeszcze jedno, polecam ogołocenie trochę auta, szczególnie jeżeli jeździsz tylko po mieście i masz kogoś zmotoryzowanego w rodzinie, który w razie czego może podjechać np. z zapasowym kołem.
Ja u siebie to tak: koło zapasowe, skrzynka narzędziowa, olej, płyn do spryskiwaczy, woda demineralizowana, klucz do kół, lewarek, pompka, z 50kg tego było :) W astrze oczywiście, bo z Kadecie nie mam nic oprócz kubełków, boczków i podsufitki :)

Ale w astrze dało to naprawdę się odczuć, poza tym teoretycznie powinien wtedy mniej palić ;)
To tak apropo 1.4 :P


Ps. tak teraz mi dopiero wpadło do głowy - możesz się pomodlić o wydmuchanie uszczelki pod głowicą, będziesz miał pretekst, żeby zrzucić głowicę i ją splanować, wypolerować to i owo, mój mechanik ma tak zrobioną astrę z takim silnikiem jak Twój i żadne 1.6 mu nie straszne :)
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców..." - Colin Mcrae [*]

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

Jackass89, do rzeczy, tanio sie po prostu nie da... Jesli nie jestes do konca zaopatrzony w wiedze jak to zrobic, to nie bedzie to tania sprawa...

Nikt nie wspomnial, ze jak sie robi takie przerobki, to czesto za tym ida nowe plyny, oleje, nie wspomne o uszczelkach i innych glupotach...

Podsumowujac:

Zrobic sie da, tanio nestety nie :(

Pozdrawiam i powodzenia zycze :)
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

morieris

Astro-maniak
Posty: 3359
Rejestracja: 20 wrz 2007, 21:09
Imię: Wojtek
Auto: F cabrio i G kombi
Silnik: X16SZ i 22DTR
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa / Natolin
Kontakt:

#23

Nieprzeczytany post autor: morieris »

Co do porownania twojego silnika i 1.4 mpi, to nie jezdzilem tym słabszym, ale moja astra daje sobie rade (kombi), mozna w miare bezpiecznie wyprzedzac na trasie a i w miescie jak sie pocisnie to mozna zrobic rajd przez wszystkie pasy :) Więc jesli masz troche grosza to doloz graty od c14se i mysle ze bedziesz zadowolony :)
[External Link Removed for Guests]

radekastra

Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 15 mar 2009, 11:53
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: z Polski
Kontakt:

#24

Nieprzeczytany post autor: radekastra »

ktoś może mi powiedzieć co trzeba było by dokładnie zrobić aby na wielopunkt przerobić?? koniecznie cała głowica??? i wszystkie te duperele??

Tomek_0181

Klubowicz AKP
Posty: 1105
Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
Auto: Astra F Irmscher
Silnik: C20xe
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
Pomocny: 3 razy
Kontakt:

#25

Nieprzeczytany post autor: Tomek_0181 »

Może ktoś będzie zainteresowany:
[External Link Removed for Guests]

Gość sprzedaje zestaw do przeróbki na mpi. Widać co koniecznie potrzeba.

Awatar użytkownika
Jackass89

Astro-maniak
Posty: 678
Rejestracja: 07 mar 2009, 13:51
Imię: Piotr
Auto: Nie jeden, nie dwa ;)
Silnik: Dwie beny i klekot
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa-Rembertów
Kontakt:

#26

Nieprzeczytany post autor: Jackass89 »

Tomek_0181, mógłbyś zrobić np. screena lub cytat tego ogłoszenia? Nie kazdy jest tam zarejestrowany :)
Był Renault Scenic II 1.6 16V '03 + Astra F 1.4 8V '97
Jest Scenic III 1.5 dci '11 + Megane II CC 2.0 16V '07 + Mazda CX-5 2.0T 16V '13
Obrazek

...:::[External Link Removed for Guests]:::...

Wasyl

Astro-maniak
Posty: 959
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#27

Nieprzeczytany post autor: Wasyl »

Jackass89, chyba łatwiej się zarejestrować niż robić screeny i uploadować? Bez przesady :P

Poza tym polecam się tam regnąć, bo duża skarbnica wiedzy...
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców..." - Colin Mcrae [*]

Awatar użytkownika
grzechu86tonie

Astro-maniak
Posty: 1284
Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
Imię: Grzegorz
Auto: byla Astra F jest Astra G
Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Okolice Ostroleki
Kontakt:

#28

Nieprzeczytany post autor: grzechu86tonie »

oj nie ma sensu kombinowac tez mam 1400 8v jak kolega zalozyciel tematu i tez chcialem podkercic ale NIE MA SENSU jepiej troche poposcic i odlozyc kase na wymiane autka na 1400 16v;) to najrozsadniejsze rozwiazanie:) slinkika wymieniac tez sie nie oplaca bo tez chcialem jak mi wcz wspomniany wysiadke zrobil to chcialem 16v wsadzic i mechanik mi 3tys za taki bajer zaspiewal wiec dziekuje za 1000 mam drugi silnik taki jak mialem:)
a co do gazu to jedni lubia inni nie ale znam 2 osoby co smigaly na gazie ok 5 lat i silnik do piachu :/ roznie z gazem bywa ja tam nie zakladam bo i tak 7l na trasie to nie jest duzo :D
pozdro
kupie podłokietnik przód astra g

Wasyl

Astro-maniak
Posty: 959
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#29

Nieprzeczytany post autor: Wasyl »

grzechu86tonie, 3000zł za 1.4 16v, to sporo jednak :lol: za 1.4 8v to 500zł to górna stawka :lol:
Mi c20xe (2.0 16v 150km) na trasie spalił 6.X litra na 100, więc dla Twojego silnika ten wynik nie jest zadowalający.
Poza tym jeżeli chodzi o gaz, to lepiej się wypowiadać w jednym temacie temu poświęconym, bo znowu się dyskusja rozwinie i jeden wątek będzie prowadzony w kilku tematach :P
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców..." - Colin Mcrae [*]

Awatar użytkownika
grzechu86tonie

Astro-maniak
Posty: 1284
Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
Imię: Grzegorz
Auto: byla Astra F jest Astra G
Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Okolice Ostroleki
Kontakt:

#30

Nieprzeczytany post autor: grzechu86tonie »

no 3tys ale juz wsz masz dopasowane skrzynia hamulce wszystko. no ja czekam na dawce za 600zl a co do spalania to wiesz roznie bywa kazdy chwali co ma a w praktyce roznie wychodzi. nie istnieja silniki co pala ponizej 5litrow na 100km mi 1400 pali max 7 jak sam jade a tico co ma 800cm spali 5.5 tak wiec widzisz tobie 6 spali 2.0 ale pewnie gazu :mrgreen: dobra zostawmy juz ten gaz;)
kupie podłokietnik przód astra g

ODPOWIEDZ