Filtr stożkowy + Strumiennica (+ sprezarka? :O) do 1.4 8V

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry

Czy to cos znaczaco poprawi?

Tak, sam stozek
0
Brak głosów
Tak, stozek + strumiennica
3
8%
Tak, stozek + strumiennica + sprezarka
3
8%
Tak, ale nie oplaca sie w to inwestowac
5
14%
Nie ma opcji i z Asi 1.4 na monowtrysku nie zrobisz Ferrari :)
25
69%
 
Liczba głosów: 36

Wasyl

Astro-maniak
Posty: 959
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: Wasyl »

LysyCC pisze:I jeszcze kwestia swapa z gazem według mnie to jak chcesz zabic silnik to juz twoja sprawa ale dla mnie to samochod albo jeździ tanio albo zapier.... jednego z drugim to ci nawet w erze nie dadzą.
Czyli dla Ciebie silniki typu 1.6-1.8 w astrze f, to jest bezmyślność konstruktorów?

Bo przecież albo 1.4 (60km) z gazem, albo c20xe (150km) bez gazu!

Bezmyślny typie jesteś, jak zresztą wszyscy fanatyczni przeciwnicy gazu... :)

A najśmieszniejsze jest wtedy, gdy śmieją się z silników turbodoładowanych z lpg nie mając pojęcia o strojeniu i spalaniu stukowym :)

Ja tam wole moje c20ne+lpg, bo jeżdżąc na tym silniku zaoszczędziłem na swapa na c20xe, które zresztą też będzie jeździło na gazie, bo sobie kupię wtedy np. bilsteiny b6, od tak, komplecik na całe auto :)

A Ty lej sobie pb ;)


/Edit:
Do hondy też można założyć gaz, tylko tacy jak Ty uważają, że się nie da, albo że jak się da, to na pewno zepsuje silnik :lol:
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców..." - Colin Mcrae [*]

LysyCC

ex-Staff
Posty: 397
Rejestracja: 02 lip 2007, 11:26
Imię: Michał
Auto: Huuuuunnnndddddaaa
Silnik: V6 suko!
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#12

Nieprzeczytany post autor: LysyCC »

Wasyl pisze:
LysyCC pisze:I jeszcze kwestia swapa z gazem według mnie to jak chcesz zabic silnik to juz twoja sprawa ale dla mnie to samochod albo jeździ tanio albo zapier.... jednego z drugim to ci nawet w erze nie dadzą.
Czyli dla Ciebie silniki typu 1.6-1.8 w astrze f, to jest bezmyślność konstruktorów?

Bo przecież albo 1.4 (60km) z gazem, albo c20xe (150km) bez gazu!

Bezmyślny typie jesteś, jak zresztą wszyscy fanatyczni przeciwnicy gazu... :)

A najśmieszniejsze jest wtedy, gdy śmieją się z silników turbodoładowanych z lpg nie mając pojęcia o strojeniu i spalaniu stukowym :)

Ja tam wole moje c20ne+lpg, bo jeżdżąc na tym silniku zaoszczędziłem na swapa na c20xe, które zresztą też będzie jeździło na gazie, bo sobie kupię wtedy np. bilsteiny b6, od tak, komplecik na całe auto :)

A Ty lej sobie pb ;)


/Edit:
Do hondy też można założyć gaz, tylko tacy jak Ty uważają, że się nie da, albo że jak się da, to na pewno zepsuje silnik :lol:
Widze że sie nie zrozumieliśmy.

Po pierwsze: To nie tym tonem synku bo bezmyslny to moze i ty jesteś.

Po drugie: chodzi mi o to że jak chcesz to zakładaj se do seryjnego silnika gaz, nie mów ze nie zmiejszy to jego zywotnosci bo chocby to była najlepsza instalacja swiata to i tak wpływa to na zywotnosc silnika. A jeśli cos pomodzisz w nim jeszcze to napewno gaz bedzie super rozwiazaniem. Wiec nie wmawiaj mi że gaz jest super i wogóle bo wcale tak nie jest przy silnikach nieseryjnych.

Po trzecie: powiedziałem ze z 1.4 rakiety nie zrobisz a nie mówiłem nic o 1.6 czy 1.8 ale spoko bo w astrze f to wszystko oprócz c20xe to i tak szału nie robi.

A po czwarte: proszę nie mów co mozna w hondzie a co nie bo naprawde zdziwiłbyś sie w paru przypadkach (nawet w kwesti twojego jakże wspaniałego, pozbawionego wszelkich wad LPG)
"Woody"- pogromca golfiarzy :D

Wasyl

Astro-maniak
Posty: 959
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: Wasyl »

LysyCC, syneczku, to najlepiej trzymaj swoją dymiącą hondę w garażu, bo wraz z rosnącym przebiegiem (nawet na pb) skracasz jego żywotność... Gówno wiesz o lpg, sam nie jestem jego fanatykiem, ale uważam, że to dobra rzecz, w moim silniku nie zrobił żadnego zła jak do tej pory ;)

Po trzecie: powiedziałem ze z 1.4 rakiety nie zrobisz a nie mówiłem nic o 1.6 czy 1.8 ale spoko bo w astrze f to wszystko oprócz c20xe to i tak szału nie robi.
Ale napisałeś jedno zdanie, że albo oszczędność, albo jazda, więc już bez zbędnego pultania proszę. Przeczytaj jeszcze raz i może zrozumiesz ;)

Btw. jeżeli dla Ciebie lpg jest pozbawiony wszelkich wad, to gratulacje ;)
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców..." - Colin Mcrae [*]

morieris

Astro-maniak
Posty: 3359
Rejestracja: 20 wrz 2007, 21:09
Imię: Wojtek
Auto: F cabrio i G kombi
Silnik: X16SZ i 22DTR
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa / Natolin
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: morieris »

Wasyl, LysyCC, spokój mi tu! To nie temat o LPG I Hondach! Albo temat powróci na własciwe tory, albo go zamykam!
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
Jackass89

Astro-maniak
Posty: 678
Rejestracja: 07 mar 2009, 13:51
Imię: Piotr
Auto: Nie jeden, nie dwa ;)
Silnik: Dwie beny i klekot
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa-Rembertów
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: Jackass89 »

morieris, jako autor prosze o niezamykanie - ciekawe rzeczy sa tu pisane.

LysyCC, Wasyl, a Was prosze o to zeby bez klotni bylo. PW macie :)

Dobra, wracajac do tematu: gdzie mozna kupic tą "konwersję" na wielopunkt? Trzeba to wymontowac z tej ulepszonej 1.4 8V czy mozna kupic gdzies (najlepiej nowke) oddzielnie?

Co do wymiany, to mam w rodzinie mechanika samochodowego i zrobi mi robocizne za free, albo za jakas symboliczna skrzynke browarka, takze looz. Ale zaangazuje go w to dopiero jak bede wiedzial co i jak :roll:
Był Renault Scenic II 1.6 16V '03 + Astra F 1.4 8V '97
Jest Scenic III 1.5 dci '11 + Megane II CC 2.0 16V '07 + Mazda CX-5 2.0T 16V '13
Obrazek

...:::[External Link Removed for Guests]:::...

VRx

Astro-maniak
Posty: 3024
Rejestracja: 26 mar 2007, 11:34
Imię: mam i ja
Auto: Opel
Silnik: całkiem spory
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: VRx »

morieris pisze:albo go zamykam!
Nie rozpędziłeś się? W tym dziale masz moda? :P

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

Wasyl, dzialania matematyczne widze masz opanowane, dolot 2, wydech 3 i mamy 65, gratuluje ;)

Temat rzeka, poruszany 100 razy na tym jak ze zacnym forum, ale rownie ciekawy i niepowtarzalny ;)

Na temat LPG w modzonych autach to sie nawet nie bede wypowiadal, bo po prostu sie nie znam, jedno jest pewne, albo modzisz albo nie robisz nic... :mrgreen:

Kwestia silnika 1.4 i 1.6 - Mysl konstruktora byla taka, zeby zrobic tanie i ekonomiczne auto, wiadomo, wiekszy silnik wieksza kasa, wieksze wydatki, wyzsza cena eksplowatacyjna...

Co do samej modyfikacji, z tego silnika to sie i 100 da zrobic, jak sie pomysli i ma sie jakies pojecie, przerobka kolektora dolotowego wielopunktowego, to bardzo dobry pomycl i sprawdzony, do tego wiazka i komputer sterujacy i kilka zabiegow, wydech tez warto sobie jakis pokombinowac... Czy sie oplaca... Nie bardzo, jesli masz to komus zlecic...

Co do wypowiedzi Wasyla, nie wiem skad bierzesz ten nawal informacji, ale ja niestetety dla Ciebie popieram wypowiedz Łysego, gosc ma pojecie i bys sie zdziwil, ale siedzi w tym juz jakis czas...

Troche odchodze od tematu, ale smiesza mnie troche matematyczne dzialania, bo jak ja takimi zabiegami za 300zl mialbym sobie to nawet nedzne 5KM podniesc na mocy, biorac pod uwage ze moj silnik jakis potencjal ma, to wsiadaj kolego w auto, zwroce Ci za paliwo, dam Ci 300zl, zrob mi to 5KM wiecej i jeszcze Ci skrzynke wodki kupie ;)
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

Wasyl

Astro-maniak
Posty: 959
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: Wasyl »

Mamanek,
Teraz myślisz - wydałem już nie mało, a dalej 65 koni
- szedłem tokiem rozumowania pospolitego "tunera", jakim wydaje się być autor tematu, nie są to moje przemyślenia, nie musisz mi tłumaczyć, że matematyka to nie fizyka, mimo swojego wieku, doświadczenia trochę łyknąłem, więc nie wiem skąd ten uszczypliwy ton... :/

A co do tematu:
Dobra, wracajac do tematu: gdzie mozna kupic tą "konwersję" na wielopunkt? Trzeba to wymontowac z tej ulepszonej 1.4 8V czy mozna kupic gdzies (najlepiej nowke) oddzielnie?
Lepiej wymontuj z tej "ulepszonej" :D Bo za nówkę zapłacisz tyle co równowartość astry :P No może nie, ale na pewno sporo...

Wiesz, już pomijając wszystkie nasze spory, to wsiądź do czyjejś astry 1.4 na mpi i do 2.0 8v, porównaj wszystkie 3 (razem ze swoją) zanim będziesz sobie pluł w brodę, że wyrzuciłeś tyle kasy w błoto :P
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców..." - Colin Mcrae [*]

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

Wasyl, moj ton uszczypliwy nie jest, po prostu nie czytam tego tylko ja i jak sobie poczyta ktos kto jest calkiem zielony, to potem pojdzie pod klatke schodowa i bedzie jakies bzdury w swiat puszczal...

Generalnie da sie wszystko, ale czy jest to sens i oplacalne, to tylko juz prywatna sprawa inwestora, 1.4 jest silnikiem tanim, ma tanie czesci, inne silniki maja juz przeplywki, czujniki indukcyjne, sa duzo drozsze i trudniejsze w zdobyciu na rynku czesci uzywanych, kto co woli, a jesli chodzi o sam tytul tematu, to jest jakas pomylka, tyle ode mnie ;)
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

Awatar użytkownika
Jackass89

Astro-maniak
Posty: 678
Rejestracja: 07 mar 2009, 13:51
Imię: Piotr
Auto: Nie jeden, nie dwa ;)
Silnik: Dwie beny i klekot
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa-Rembertów
Kontakt:

#20

Nieprzeczytany post autor: Jackass89 »

Sorki, ale mam jakies takie wrazenie, ze nie kazdemu na tym forum zalezy zeby pomoc komus mniej doswiadczonemu od niego... Napisalem od razu, ze nie znam sie na mechanice i ze pytam o ten "mit" ze stozkiem itd. A sa tu wypowiedzi ktore wcale nie ulatwiaja...
Wasyl pisze:pospolitego "tunera", jakim wydaje się być autor tematu
Dzieki za taka opinie. Po kilku postach w ktorych pisze ze nie znam sie na tym uwazasz mnie za jakiegos debila, ale coz... Mysl jak chcesz superspecjalisto.
Wasyl pisze:wsiądź do czyjejś astry 1.4 na mpi i do 2.0 8v, porównaj wszystkie 3 (razem ze swoją)
Powiem tak: procz swojej jezdzilem tez 2.0, 1.6 8V i 1.7 Isuzu. O ile 1.6 (tyle ze na gazie, a moj 1.4 na benzynie) chodzi praktycznie identycznie jak 1.4, o tyle 2 pozostale to co innego. 1.7 to diesel, wiec z tego powodu jest to juz z miejsca inny silnik. Ma wieksze osiagi i jest tani w eksploatacji i na tym mi zalezy. Swap na 2.0 to jakies nieporozumienie, bo ja tego nie pisalem - zalezy mi na oszczednosci, a pytam tylko czy tanim kosztem mozna jakos polepszyc ten silnik. 1.4 MPI nie jezdzilem, ale wiadomo, ze przy tak malej mocy, to 20KM to sporo. Ja tam wiecej od Asterki bez swapa jak 90KM to bym w zyciu nie oczekiwal - 80KM by styknelo. Nie wyobrazajcie sobie, ze chce z 1.4 60KM zrobic 600 konną rakietę :lol: Pytam tylko czy tanim nakładem można coś zrobić. Póki co jedyną sensowną odpowiedzią jest przeróbka na 1.4 MPI. Czy jeszcze jakies sugestie?
Był Renault Scenic II 1.6 16V '03 + Astra F 1.4 8V '97
Jest Scenic III 1.5 dci '11 + Megane II CC 2.0 16V '07 + Mazda CX-5 2.0T 16V '13
Obrazek

...:::[External Link Removed for Guests]:::...

ODPOWIEDZ