Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
JOszi
Posty: 4227 Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:
#11
Nieprzeczytany post
autor: JOszi » 03 sie 2007, 14:15
Ada$ pisze: A pożniej korozja maske zje przy dziurach
ii i tak będziesz musiał kupić maskę od gsi
Lis-Witalis
Posty: 293 Rejestracja: 08 lip 2007, 21:25
Imię: Krzysztof
Auto: Skoda Octavia
Silnik: 1,8 20 V
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:
#12
Nieprzeczytany post
autor: Lis-Witalis » 04 sie 2007, 0:09
Chyba najlepiej kupić imitację i nie bawić się w robienie dziur. A maska od GSI też trochę kosztuje będzie tańsza imitacja. A co sądzicie jak to wygląda ? Wam też się podobają takie wloty na masce ?
[External Link Removed for Guests] " onclick="window.open(this.href);return false;
NAITOP
Posty: 432 Rejestracja: 24 lip 2007, 18:46
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: POLANDIA
Kontakt:
#13
Nieprzeczytany post
autor: NAITOP » 04 sie 2007, 8:01
Ja planuje jeden wlot, a nie symetryczne dwa.
[External Link Removed for Guests]
ac_schnitzer
Posty: 534 Rejestracja: 21 gru 2006, 22:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:
#14
Nieprzeczytany post
autor: ac_schnitzer » 08 sie 2007, 21:07
NAITOP , ale wlot czy imitacje ??
moje danie jest takie, ze jak juz robic to robic
pociac maske lub zrobic wlot w blotniku, jak maja mercedest sprintery