strumienica, magnetyzery, filtr stożkowy czy wsz tak dziala?
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
strumienica, magnetyzery, filtr stożkowy czy wsz tak dziala?
Witam.
Jestem tu nowy i chcialbym sie troszke dowiedziec co i jak zeby wiedziec czy brac sie za robote czy sobie odpuscic... a wiec do rzeczy..
Moja asterka czeka na dawce organów (drugi silnik) i tak sobie wymyslilem ze jak bedzie dobrze sie sprawowal to chcialbym troszke go podkrecic i po jakis zlotach polatac bo jeszcze nie bylem na zadnym a silnik to 1400 8v wiec wiadomo...
tak sie zastanawiam czy to wszystko co na allegro i innych stronkach gdzie sprzedaja te bajery to prawda ze dodaja tyle a tyle koni i jak to jest w praktyce????
myslalem nad filtrem stozkowym moze magnetyzery chociaz troche z dystansem na to patrze zeby palil mniej a lepiej sie kulgał.. chyba ze z górki no i strumienica.. czy to ona tak czasem strzela z rury i glosno ryczy? bo robie ok 2tys km miesiecznie i ten ryk na codzien to by mi sie szybko znudzil i tylko glowa by bolala od tego nie potrzebnie :/
tak wiec moze ktos rozwieje moje watpliwosci i cos doradzi????
aha na gazie nie jezdze i nie bede bo mi autka szkoda a i tak 7l na 100km to nie tak strasznie duzo
Jestem tu nowy i chcialbym sie troszke dowiedziec co i jak zeby wiedziec czy brac sie za robote czy sobie odpuscic... a wiec do rzeczy..
Moja asterka czeka na dawce organów (drugi silnik) i tak sobie wymyslilem ze jak bedzie dobrze sie sprawowal to chcialbym troszke go podkrecic i po jakis zlotach polatac bo jeszcze nie bylem na zadnym a silnik to 1400 8v wiec wiadomo...
tak sie zastanawiam czy to wszystko co na allegro i innych stronkach gdzie sprzedaja te bajery to prawda ze dodaja tyle a tyle koni i jak to jest w praktyce????
myslalem nad filtrem stozkowym moze magnetyzery chociaz troche z dystansem na to patrze zeby palil mniej a lepiej sie kulgał.. chyba ze z górki no i strumienica.. czy to ona tak czasem strzela z rury i glosno ryczy? bo robie ok 2tys km miesiecznie i ten ryk na codzien to by mi sie szybko znudzil i tylko glowa by bolala od tego nie potrzebnie :/
tak wiec moze ktos rozwieje moje watpliwosci i cos doradzi????
aha na gazie nie jezdze i nie bede bo mi autka szkoda a i tak 7l na 100km to nie tak strasznie duzo
kupie podłokietnik przód astra g
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 01 sie 2008, 3:10
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: elbląg
- Kontakt:
stozek- poprawic moze tylko dzwiek silnika a zadnych roznic w przyspieszaniu i spalaniu nie uzyskasz(chyba ze na gorsze)
magnetyzery-wplywaja tylko na psychike kierowcy
Strumienica-jesli ci sie zapcha czy rozwali katalizator to jest po prostu jedno z tanszych rozwiazan na "naprawe", dzwiek jest inny, samochod troche bardziej "bulgocze"
Ale zadnych mocy nie uzyskasz ;]
Silnik proponuje zmienic na wiekszy i tyle w temacie.
Ewentualnie zrobic prawdziwy tuning typu ostrzejszy walek i elektronika od tego silnika 82KM. Z tego co slyszalem walek podchodzi dobrze od kadetta 13s ale to bylo dawno wiec trzeba to sprawdzic jeszcze.
magnetyzery-wplywaja tylko na psychike kierowcy
Strumienica-jesli ci sie zapcha czy rozwali katalizator to jest po prostu jedno z tanszych rozwiazan na "naprawe", dzwiek jest inny, samochod troche bardziej "bulgocze"
Ale zadnych mocy nie uzyskasz ;]
Silnik proponuje zmienic na wiekszy i tyle w temacie.
Ewentualnie zrobic prawdziwy tuning typu ostrzejszy walek i elektronika od tego silnika 82KM. Z tego co slyszalem walek podchodzi dobrze od kadetta 13s ale to bylo dawno wiec trzeba to sprawdzic jeszcze.
-
- Posty: 959
- Rejestracja: 15 cze 2008, 10:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 17 cze 2009, 9:50
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 17 cze 2009, 9:50
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Poprzez montaż świecących wentylków, naklejek dodających moc itp.
A tak na serio to w masowo produkowanych silnikach występują pewne dość duże uproszczenia konstrukcyjne, nierówności odlewnicze itp. Samo zwiększenie stopnia sprężania znaczni zwiększa sprawność jednostki, czyli to, co uznajesz za niemożliwe i nielogiczne.
A tak na serio to w masowo produkowanych silnikach występują pewne dość duże uproszczenia konstrukcyjne, nierówności odlewnicze itp. Samo zwiększenie stopnia sprężania znaczni zwiększa sprawność jednostki, czyli to, co uznajesz za niemożliwe i nielogiczne.
Sprzedam wszystkie części do Astry I 1.4 16V ECOTEC, elektryka, airbag, komputer.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt: