SWAP
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 23 sty 2007, 16:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
SWAP
Witam odwiedzających mam Astrę z silnikiem (X16SZR) czyli 1.6 75 kM jednopunktowy wtrysk i chciałbym zmienić silnik na 1.7 TD czy duży jest problem z elektryką.komputerem itd,może już ktoś próbował taki SWAP.Czy ten silnik TD jest podatny na tuning da się wykrzesać więcej? np.chip.turbo,intercooler itd.
W razie obszernej instrukcji oraz foto piszcie na maila.
W razie obszernej instrukcji oraz foto piszcie na maila.
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
zaczne od tego jedyny silnik który można polecić jeśli chcesz więcej mocy to silnik isuzu o oznaczeniu X17DT bo on ma 82 koniki. Chipa do niego nie wstawisz bo nie ma on komputera tak więc zaoszczędzisz sobie z 1000zł bo da się go podkręcić praktycznie śrubokrętem tak więc po pau przeróbkach myślę że można wyciągnąć z niego ok 100KMnemo161 pisze:Czy ten silnik TD jest podatny na tuning da się wykrzesać więcej? np.chip.turbo,intercooler itd.
co do swapu to nigdy tego nie robiłem ale wiem jedno, najlepiej mieć dawcę czyli np skasowaną asterkę z tyłu bo tam jednak musisz sporo rzeczy przełożyć, popma wspomagania, hamulcowa, silnik, licznik, akumulator, pompę paliwa, podgrzewacz do paliwa, sprężyny zawieszenia,wiązki kabli, intercooler itd itd :/ - kupić sam silnik i dokupywać części się nie opłaci bo za drogo wyjdzie :/
praktycznie to nie wiem czy nie taniej by było sprzedać ten samochód co masz i kupić nowy z takim silnikiem
-
- Posty: 534
- Rejestracja: 21 gru 2006, 22:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 2153
- Rejestracja: 05 cze 2007, 21:08
- Imię: Kacperek
- Auto: Astra F
- Silnik: Ce20eNE
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Drzycim / Bydgoszcz
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
hmm a dlaczego chcesz zmienić na diesla ? nie chciałbym tutaj kogoś obrazić ale opel zbyt dobrych diesli niestety to nie ma ;/ jak już zmieniać to myślę że na coś konkretniejszego ... 2.0 - 2.2 benzyna bo przelicz sobie ile np musiałbyś wydać na tuning żeby uzyskac takie przyrosty mocy ... w każdym razie według mnie , zmiana z benzyniaka na diesla to niezbyt rozsądny pomysł ...
==========82%===========
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 03 sty 2008, 16:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
- Kontakt:
-
- Posty: 367
- Rejestracja: 27 cze 2007, 16:02
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Nidzica
- Kontakt:
dużo. praktycznie wszystko oprócz budy i elementów wnętrza. Masz już większy moment obrotowy i musisz pozmieniać części zawieszenia, hamulce, tymbardziej jak chcesz go podkręcać.
Ogólnie jeden z głupszych pomysłów jakie słyszałem. Żadnego efektu bo tysiące takich aut jeździ a jeszcze możesz miec bardzo dużo problemów z eksploatacją po swapie.
Poza tym ropa jest droższa od benzyny
Ogólnie jeden z głupszych pomysłów jakie słyszałem. Żadnego efektu bo tysiące takich aut jeździ a jeszcze możesz miec bardzo dużo problemów z eksploatacją po swapie.
Poza tym ropa jest droższa od benzyny
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 03 sty 2008, 16:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
- Kontakt: