wesoł nie wzięłeś pod uwagę że to może być X20DTL a nie Y20DTL a tam są jeszcze inne wtryskiwacze. Y20DTH ma takie same jak Y20DTL
Pompa wtryskowa / rozdzielaczowa promieniowa, zawierająca własny moduł elektronicznego sterowania (o złączu 9-stykowym) i połączona za jego pośrednictwem z elektronicznym urządzeniem sterującym silnika
Typ
- silnik X20DTL / Bosch VP 44
- silnik Y20DTL / Bosch VP 44 PSG 5 S3
- silnik Y20DTH / Bosch VP 44 PSG 5 PI S3
ciekawe co to za różnice w tych oznaczeniach? trzeba by było się zorientować bo może na zwykłej pompie nie da się wyciągnąć tych 100M
Ciśnienie otwarcia wtryskiwacza
- silnik X20DTL
- 1. stopień 18 MPa
- 2. stopień 36,5 MPa
- silniki Y20DTL oraz Y20DTH
- 1. stopień 22 MPa
- 1. stopień 38 MPa
inne ciśnienia otwarcia wtryskiwacza wskazuje że one też się różnią
skrzynie biegów mogą być też rózne
- silniki X20DTL oraz Y20DTL / F18+WRD lub F23WR
- silnik Y20DTH / F23WR
ale poza tym i intercoolerem to faktycznie żadnych innych różnic nie ma
tak jak piszesz mała różnica w kompie i najprawdopodobniej we wtryskiwaczach bo 99r to jeszcze chyba X20DTL
Tak więc dołożyć inter, przełożyć pompę, wymienić wtryski, pewnie zmienić kompa i ma się te 100M
mało tego jak chce się więcej to można jeszcze bardziej pokombinować
tzn:
wrzucić intercooler od 2.2DTI, wrzucić turbinę od 2.2DTI pasuje idealnie a ma już zmienną geometrię łopatek, dołożyć sterownik zmiennej geometrii łopatek do turbiny potem jakiś chip żeby wystroić i myślę że spokojnie na tym sprzęcie wycisnęło by się ze 120KM
tylko że koszt tych modów będzie bardzo duuży
czasem bardziej opłaca się sam silnik przełożyć