Kompletny sportowy wydech.

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#21

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

michalek206 pisze:ale w życiu trzeba robić to co się lubi
choć czasami tuning mija się z celem...

Fakt faktem, że tuning oznacza jakiekolwiek przeróbki niefabryczne w aucie... jednakże w moim przekonaniu tuning to kompleksowa przebudowa bodykitu z elementem szperania mechanicznego pod maską...

bo sama zmiana lusterek... felg czy dolozenie lotki gdzie pozostaje fabryczny wyglad auta moze ciut dlubniety silnik to tylko "zrobienie auta" a nie zTjunowanie go ;)

Michałek206 a u Ciebie co tam ciekawego :)? pochwalił byś się na jakim etapie jesteś i kilka fotek ?ew. ?

michalek206

Astro-maniak
Posty: 628
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
Imię: Michał
Auto: astra,bmw
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: michalek206 »

Powiem Ci JunioR, że wepchałem się w niezły bajzel :D i tak jak wielu, drugi raz już bym się w to nie pchał :D
Teraz jestem na etapie kupowania turbałki, zależy mi na nowej i wyczaiłem już taką fajniutką za 2100 :P myślę że styczeń zakończy kupno tej dmuchały , a potem kolejna zbiórka forsy na kompa :D żeby wysterować ten silnik muszę zastosować komp, typu stand-alone , bo niestety świnka nie wchodzi w grę ;( potem zrobienie wiązki i znajomy kumpel ma mi to wysterować .. dalej .. sprzęgło spekowe , skrzynia póki się nie rozpadnie będzie F18 , długo na pewno nie pociągnie ale muszę zredukować koszta , wtryski , kupione :) z któregoś lancera razem z listwą , wydajność 560 cc , ostatnio przyjechała głowica, powiększone i wypolerowane kanały, wszystkie gumolity w silniku zostały powymieniane ... już marzę tylko o tym żeby to wsadzić i cieszyć sie szumiącą adrenalinką w uszach :D ale jeszcze długa,długa droga :D aaa jeszcze sobie tarcze załatwiłem od cali turbo , 308 mm ;) ehh co się nie robi dla Asi ;) heh
==========82%===========

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#23

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

michalek206 pisze:skrzynia póki się nie rozpadnie będzie F18
skrzynia wg producenta jest do 180 NM ...ale z praktyki .. innych użytkowników wytrzymuje ona do 220 NM bez problemu .. powyżej tych wartości zaczyna chrubotać ;)

michalek206 pisze:z któregoś lancera razem z listwą , wydajność 560 cc , ostatnio przyjechała głowica, powiększone i wypolerowane kanały, wszystkie gumolity w silniku zostały powymieniane ... już marzę tylko o tym żeby to wsadzić i cieszyć sie szumiącą adrenalinką w uszach ale jeszcze długa,długa droga aaa jeszcze sobie tarcze załatwiłem od cali turbo , 308 mm ehh co się nie robi dla Asi heh
_________________
staryyy jak to przeczytałem oczy mi wyszły że tak inwestujesz w silnik, który wyszedł z fabryki jako zwykły ecotec... uturbianie takiej jednostki to tak jak byś zgodził się na pakowanie w auto bez granic... taka skarbonka swego rodzaju...

michalek206

Astro-maniak
Posty: 628
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
Imię: Michał
Auto: astra,bmw
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#24

Nieprzeczytany post autor: michalek206 »

JunioR pisze:staryyy jak to przeczytałem oczy mi wyszły że tak inwestujesz w silnik, który wyszedł z fabryki jako zwykły ecotec... uturbianie takiej jednostki to tak jak byś zgodził się na pakowanie w auto bez granic... taka skarbonka swego rodzaju...
hehe plany na początku były takie że miałbyć w tej asi zamontowany zwykły 2,0 x20xer , zadowoliłbym się mocą tych 160 kucy , aleee ... wyszło inaczej , padło hasło ze auto ma być do robienia w konia astry H 240 km , i tak od pomysłu szybko narodził sie projekt :P problemów jest z tym trochę bo trzeba było odprężyć silnik i zadbać żeby tłoki nie rozwaliły głowicy ale z tym luz , najbardziej boję się komputera ... i to w sumie najdrożej mnie wyjdzie , ale poznałem kilku ludzi którzy zaoferowali swoją pomoc i tak powoli to idzie jak krew z nosa :P chciałbym juz to mieć ale nie mogę ze względu na koszta ... rozwiązaniem było by kupić odrazu astrę z z20let , ale to nie to samo , bo tutaj za cenę 15000 mam praktycznie wszystko nowe , sprawne i sprawdzone .. poprostu wiem co wsadzam ;) ostatnio dzwoniłem po astrę G 200 KM to gość mi krzyknął 40 000 za 2003 rok i trochę się wystraszyłem :D
aha co do eco-śmiecia :P to też luz , po zamontowaniu stand-alone będe miał dużeeee możliwości , wszystkie śmieci typu "eco" "katy" "egr" robią wylot , ale tylko dlatego ze na stand alone mam taką możliwość , bo na śwince żaden magik by mi tego nie ogarnął :P
==========82%===========

tiesto

Astro-maniak
Posty: 167
Rejestracja: 27 gru 2007, 0:06
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Koszalin-Słupsk
Kontakt:

#25

Nieprzeczytany post autor: tiesto »

Jeśli chodzi u mnie o układ wydechowy to musiałem wymienić tłumik końcowy i srodkowy,bo niestety w trakcie nocnych przejażdzek po mieście Słupsk(pozdrawiam AKP SŁUPSK:-) zostawiłem swój tłumik końcowy na ulicy:-)na szczescie była to 2 ga w nocy i nic za mną nie jechało:-)Więc kupiłem sobie na tył Ultera i nowy tłumik srodkowy,po 1,5 tygodnia okazało się że katalizator się rozsypał i jego kawałki wpadły do 1,5 tygodniowego tłumika środkowego,więc "ponoć"jedynym wyjściem było wstawienie nowego tłumika środkowego i nowego katalizatora albo strumienicy.Zdecydowałem się na nowy katalizator.Także impreza mnie pare złotych kosztowała bo kupiłęm 2 nowe tłumiki środkowe( 320zł), nowy katalizator (550zł chyba) i założenie 80 zł chyba,i nowy ulter do tyłu (330zł) a pozniej jeszcze podłączenie wylotu spalin na drugą strone 300zł - pare złotyszy poszło w p...u to fakt :-)

michalek206

Astro-maniak
Posty: 628
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
Imię: Michał
Auto: astra,bmw
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#26

Nieprzeczytany post autor: michalek206 »

hehehe ladnie ladnie `:P tiesto, ja kiedys na wertep recingu uyyyebalem wszystko od zlonczki elastycznej do samego konca :D mnie koszt napraw wyniusl wtedy 200zl :P
==========82%===========

Mordoklej

Astro-maniak
Posty: 231
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:50
Imię: Jacek
Auto: Astra 2.2 SRI
Silnik: Z22SE
Lokalizacja: Northampton, UK
Kontakt:

#27

Nieprzeczytany post autor: Mordoklej »

Turbina do 1.8, bardzo fajna sprawa.. Co do objezdzania Astry H OPC to watpie, bo ci co je maja to zazwyczaj robia wszystko zeby miec przynajmniej 300KM.. A sa firmy jak np. Regal Motorsport ktore modyfikują Astry H OPC (VXR) do mocy 400KM, istne szalenstwo mieć tyle mocy na przednim napedzie :P

Powodzenia w przerobkach.. Podziwiam zapal, ja majac 1.8 bym go raczej nie miał. Dawaj fotki w miarę postępu prac :)
2004 VAUXHALL ASTRA G 2.2 SRI
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y

michalek206

Astro-maniak
Posty: 628
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
Imię: Michał
Auto: astra,bmw
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#28

Nieprzeczytany post autor: michalek206 »

Mordoklej pisze:Turbina do 1.8, bardzo fajna sprawa..
tak dla jasności :D obecnie mam 1,8 w aucie .. a turbinę zakładam do 2,0 który leży sobie w garażu i jest po kolei modyfikowany .. każda część musi zostać sprawdzona ewentualnie wymieniona na nową tj tłoki,korby,śruby itp:) 1,8 ma za mały potencjał ... a do 2,0 mam dostęp do większej ilości części itp ... hehe ale dobra nie rozpisuję się tu bo nie chce komuś temacika zaśmiecać :P w najbliższym czasie założę temat osobny i tam będę na bieżąco robił relację :D
==========82%===========

tiesto

Astro-maniak
Posty: 167
Rejestracja: 27 gru 2007, 0:06
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Koszalin-Słupsk
Kontakt:

#29

Nieprzeczytany post autor: tiesto »

Nie znam sie na częściach więc czy ktoś może mi powiedzieć co to jest i czemu to służy?Bo jak widać po cenie troche kosztuj

[External Link Removed for Guests]

[ Dodano: 2008-01-12, 22:53 ]
sory - to ta stronka:-)

[External Link Removed for Guests]

michalek206

Astro-maniak
Posty: 628
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
Imię: Michał
Auto: astra,bmw
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#30

Nieprzeczytany post autor: michalek206 »

jest to kolektor wydechowy 4-1 bardzo ładnie wykonany :D służy do sprawniejszego usuwania spalin ... zwiększa moc auta ...
==========82%===========

ODPOWIEDZ