Strona 2 z 5

: 25 wrz 2007, 21:54
autor: michalek206
hahaha nawet sie z Tobą nie sprzeczam hehehhee , bo to mnie rozwaliło :"Jest takie powiedzenie: ktoś kto się urodził trampkiem, nigdy nie będzie adidasem." haha dobre :P
co do gazu to w sumie sam go mam , ale sekwencję wiec nie robi mi różnicy na czym mykam, przyspieszenie jest praktycznie takie samo , no może na benzynie wydaje mi sie że jest taki bardziej elastyczny ... co do reszty to się z Tobą zgadzam , kasy wydanej na tuning już sie nie odzyska .. ja mam sens przeróbek , bo po co mam zmieniać na wytłuczone powiedzmy 2.0 136 KM jak wiem co dołożyłem do swojego ... wtedy chyba dokładanie ma większy sens :P no dobra ale zbaczamy z tematu ... to co z tym kolektorem ?? aaa wie ktoś może jakie średnice mają rurki w kolektorze ?? nie musi być przykład akurat od astry , tylko mnie to ciekawi ... ile ma średnicy jak są cztery,jak są potem dwie i w końcu jedna ?? zawsze mnie to nurtowało a nigdzie tak na serio konkretnie nie moge o tym przeczytać , no chyba że P. Chojnacki np coś napisze ale jak walnie teorią to trudno cokolwiek z tego zrozumieć ;/

: 26 wrz 2007, 16:01
autor: WaldazZz
michalek206 pisze:interesuje mnie to co napisałeś WaldazZz, a dokładnie o tej firmie ->kwas-met<- mógłbyś coś więcej napisać ??
Oni robią układy dolotowe, czyli power rury, kolektory i kompletny układy wydechowe. Gdzie oni się mieszcządokładnie tp Ci nie powiem. Musisz poszukać sam. Ja dużo GT czytam i zawsze gdzieś mi sieten kwas-met przewijał.

: 26 wrz 2007, 16:10
autor: JOszi
a jak jednak chcesz sobie odpuścić tą zabawę to na szrocie kupisz cały wydech bez katalizatora za jakieś 100-200zł max, jak dobrze trafisz z jakiejś młodej asterki np anglika jakiegoś i masz spokój na parę lat

: 26 wrz 2007, 16:38
autor: Paladyn
Jestem bardzo mile zaskoczony tak szerokiem zainteresowaniem:) Wszystkim wielkie dzieki za pomoc, a szczegolnie dla JunioR'a

: 27 wrz 2007, 10:18
autor: Konradopel
Dodam tylko że jak kupisz pierwszy tłumik to przy nim jest od razu rurka aż do końca.
Zamienniki do opla kosztują grosze i to jedna z wielkich zalet tej marki ;) minus jest taki że są o połowę mniej trwałe od serii, ale nawet w ASO wstawią ci tylko zamiennik.

Co do kompletnego wydechu sportowego to jest majątek, to by już wymagało przeróbki dolotu żeby efekt był pełny, później polerowanie dolotów i gniazd w głowicy i ....
NEVER ENDING STORY!!

Taniej jest zrobić swap (np. na 1.8 i sprzedając swój zmieścisz sie w kosztach wydechu). Jak już wstawisz 2.0 turbo i zabraknie ci mocy to wtedy szukaj rozwiązań za tysiące PLN

PS: michalek206 - Ja tam na pierdoły nie wydaje a i tak hajsem nie sram, wkurza mnie robienie z tuningu zabawy dla snobów. Niestety dzisiaj to nie jest pasja tylko biznes :cry:

: 01 sty 2008, 19:52
autor: JunioR
Wklejam pare obrazów, na których widać jak leży mniej więcej ukł. wydechowy pod astrą...

Obrazek

Obrazek


...być może się to komuś przyda...


niedługo może wstawie na forum... wymiary układu wydechowego odn. Astry F kombi,HB,Sedan( sam pomierzę, bo jak coś chce się modyfikować to ciężko gdyż nie ma nic w internecie... )

: 01 sty 2008, 23:59
autor: dikser
a apropo ukladu wydechowego to robia go wszystkie firmy tuningowe prawie wraz kolektorem takie jak np.vtg.promotormocy czy vtech w krakowie.albo zeby miec pewnosc ze robia ci to spece to zadzwon np do ultera albo km i zapytaj ile taki wydech kosztuje.ale jak zmieniac wydech to i z kolektorem.zamiast 4 w1 wsadz4-2-1.wtedy spaliny sa lepiej odprowadzane.ale z twoim silnikiem to nie wiele zmieni w mocy twojego auta wiec radze lepiej kupić tłumik koncowy ultera,a reszte na szrocie,lub odpowiedniki i dac sobie spokój :roll:

: 02 sty 2008, 0:03
autor: JunioR
dobrze prawisz dikser...

ale małe ale ;) tu nie ma być moc tylko dobrze brzmiący .. wydech :) więc...cel osiągneliśmy :)

: 02 sty 2008, 1:19
autor: dikser
wiedziałem ze mogę liczyc na twoje popracie JunioR ;)

: 02 sty 2008, 7:05
autor: michalek206
Konradopel pisze:Taniej jest zrobić swap (np. na 1.8 i sprzedając swój zmieścisz sie w kosztach wydechu). Jak już wstawisz 2.0 turbo i zabraknie ci mocy to wtedy szukaj rozwiązań za tysiące PLN

PS: michalek206 - Ja tam na pierdoły nie wydaje a i tak hajsem nie sram, wkurza mnie robienie z tuningu zabawy dla snobów. Niestety dzisiaj to nie jest pasja tylko biznes :cry:
Konradopel, tuning nigdy nie był tani i nie każdy kto tuninguje od razu musi być snobem ... ja tuninguje swoje auto i wydaje na niego duże ilości gotówki dlatego że to lubię a nie żeby się pokazać , zresztą póki co moje przeróbki w ogóle nie tyczą się strony optycznej ... sprawa jest prosta , lubisz to , masz na to kasę to to robisz .. takie moje zdanie ;)
I nie wiem gdzie tutaj jakiś biznes ? tun. to niestety utopione pieniążki poniekąd , ale w życiu trzeba robić to co się lubi ...