Sprężyny GSI
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 02 lip 2007, 1:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa - Natolin
- Kontakt:
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 03 lut 2008, 17:10
- Imię: Łukasz
- Auto: Alfa 147
- Lokalizacja: CSW w PO
- Kontakt:
Panowie.
Moje sprężyny ( i pomału amortyzatory ) też już by chciały "Się wymienić"
Często jeżdżę załadowany na maxa i tył siada i buja (góra-dół)
Nie chcę zbytnio obniżać ani mega mocno , tak więc pomyślałem o sprężynach z GSI - 15 mi starczy... tylko pytanie, jeśli mam 1.4 to podejdzie bez problemu ( HTB )
Dużo jest przy tym roboty??
Moje sprężyny ( i pomału amortyzatory ) też już by chciały "Się wymienić"
Często jeżdżę załadowany na maxa i tył siada i buja (góra-dół)
Nie chcę zbytnio obniżać ani mega mocno , tak więc pomyślałem o sprężynach z GSI - 15 mi starczy... tylko pytanie, jeśli mam 1.4 to podejdzie bez problemu ( HTB )
Dużo jest przy tym roboty??
Ubezpieczenia OFE AXA Poznań
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 03 lut 2008, 17:10
- Imię: Łukasz
- Auto: Alfa 147
- Lokalizacja: CSW w PO
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
z tyłem to nie ma problemu
1. luzujesz śruby kół
2. podnosisz najpierw jedną stronę tyłu autka jak najwyżej i podkładasz jakiś klocek żeby tak zostało, potem robisz tak samo z drugą stroną.
3. jak masz już cały tył na klockach i koła w powietrzu to odkręcasz i ściągasz koła
4. Potem wchodzisz pod autko ( nie ukrywam że przydałby się kanał choćby dla bezpieczeństwa ) i odkręcasz śruby mocujące amortyzator do belki
5 Jak wyjmiesz śruby z mocowań obydwu amorków to belka powinna Ci opaść na dół i o ile masz wysoko podniesiony tył na tych klockach to sprężyny powinny same wylecieć a jak nie wylecą to lekko je ścisnąć i wyjąć
potem składasz w odwrotnej kolejności i cieszysz się nowymi sprężynami roboty na max 1 godz i nie trzeba mieć do tego specjalnych umiejętności
Tylko ostrożnie przy wymianie żeby autko nie spadło na Ciebie
1. luzujesz śruby kół
2. podnosisz najpierw jedną stronę tyłu autka jak najwyżej i podkładasz jakiś klocek żeby tak zostało, potem robisz tak samo z drugą stroną.
3. jak masz już cały tył na klockach i koła w powietrzu to odkręcasz i ściągasz koła
4. Potem wchodzisz pod autko ( nie ukrywam że przydałby się kanał choćby dla bezpieczeństwa ) i odkręcasz śruby mocujące amortyzator do belki
5 Jak wyjmiesz śruby z mocowań obydwu amorków to belka powinna Ci opaść na dół i o ile masz wysoko podniesiony tył na tych klockach to sprężyny powinny same wylecieć a jak nie wylecą to lekko je ścisnąć i wyjąć
potem składasz w odwrotnej kolejności i cieszysz się nowymi sprężynami roboty na max 1 godz i nie trzeba mieć do tego specjalnych umiejętności
Tylko ostrożnie przy wymianie żeby autko nie spadło na Ciebie
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 03 lut 2008, 17:10
- Imię: Łukasz
- Auto: Alfa 147
- Lokalizacja: CSW w PO
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
jak dobrze pamiętam to 2 klucze 17
Ja sam bez żadnej pomocy czy informacji wymieniałem całą tylną belkę a też nie miałem wcześniej pojęcia jak to nie problem podnosisz autko, ściągasz koła, odkręcasz amorki i sprężyny same wyjdą tylko tak jak pisze kolega wyżej przytrzymaj belkę żeby opadając nie zerwała czegoś
cała tylna belka trzyma się na 4 śrubach 2 na tulejach i 2 na amorkach
Ja sam bez żadnej pomocy czy informacji wymieniałem całą tylną belkę a też nie miałem wcześniej pojęcia jak to nie problem podnosisz autko, ściągasz koła, odkręcasz amorki i sprężyny same wyjdą tylko tak jak pisze kolega wyżej przytrzymaj belkę żeby opadając nie zerwała czegoś
cała tylna belka trzyma się na 4 śrubach 2 na tulejach i 2 na amorkach