wydech sportowy astra g disel
wydech sportowy astra g disel
Witam
Mam pytanko Czy ktos zakaldal sportowy tlumik do disela ? czy ma to jakis ses .i czy dzwiek sie zmienia? pozdrwiam . ps ponizej jest link czegos czymm jestem zainteresowany pozdrawiam
[External Link Removed for Guests]
Mam pytanko Czy ktos zakaldal sportowy tlumik do disela ? czy ma to jakis ses .i czy dzwiek sie zmienia? pozdrwiam . ps ponizej jest link czegos czymm jestem zainteresowany pozdrawiam
[External Link Removed for Guests]
....będzie ładnie wyglądać, od diesla poza NM i niskim spalaniem nie wymagaj za wiele
Ps. mam tłumik robiony na "zamówienie" na tej samej puszce co w aukcji którą przedstawiłeś, i odnonie papierów do tłumika to wiesz gdzie można je sobie wsadzić - dostałem takie papiery, to z ciekawości poszedłem na komisariat do kumpla się dowiedzieć jak to jest - odpowiedział mi to samo co ja Tobie wyżej.
Pozdrawiam !
Ps. mam tłumik robiony na "zamówienie" na tej samej puszce co w aukcji którą przedstawiłeś, i odnonie papierów do tłumika to wiesz gdzie można je sobie wsadzić - dostałem takie papiery, to z ciekawości poszedłem na komisariat do kumpla się dowiedzieć jak to jest - odpowiedział mi to samo co ja Tobie wyżej.
Pozdrawiam !
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
sportowy do diesla praktycznie nic nie da :/ Załóż sobie ładną końcóweczkę bo mocy ani rasowego pomruku nie osiągniesz.
Jedyne co to będzie głośniej klekotał
[ Dodano: 2007-10-09, 11:54 ]
he he wracam dziś do tematu bo się okazało że końcowy tłumik mi się urwał
moje odczucia jazdy bez tłumika końcowego:
-w środku samochodu nie ma żadnej różnicy czy jest tłumi czy go nie ma, autko chodzi tak samo głośno
-nie ma żadnego spadku ani zwiększenia mocy
-jedynie jak się stoi na zewnątrz autk słychać lekki basowy pomruk przy przygazówce ale to naprawdę trzeba się wsłuchać żeby to usłyszeć
tak więc nawet po założeniu sportowego ostatniego tłumika nic to nie da poza leciutkim pomrukiem. nie ma przyrostów mocy ani nic. Praktycznie zauważyłem że mi się tłumik prawie kompletnie urwał przez to że rura wydechowa waliła o belkę i jak otworzyłem drzwi i przygazowałem autko to usłyszałem odgłos jak by się gdzieś dziurka mała zrobiła dziś dopiero odkryłem że praktycznie ostatni tłumik trzyma się na kilku "włoskach" przerdzewiałego kawałka rury
tak więc sportowy tylny wydech w dieslu to nieporozumienie
Jedyne co to będzie głośniej klekotał
[ Dodano: 2007-10-09, 11:54 ]
he he wracam dziś do tematu bo się okazało że końcowy tłumik mi się urwał
moje odczucia jazdy bez tłumika końcowego:
-w środku samochodu nie ma żadnej różnicy czy jest tłumi czy go nie ma, autko chodzi tak samo głośno
-nie ma żadnego spadku ani zwiększenia mocy
-jedynie jak się stoi na zewnątrz autk słychać lekki basowy pomruk przy przygazówce ale to naprawdę trzeba się wsłuchać żeby to usłyszeć
tak więc nawet po założeniu sportowego ostatniego tłumika nic to nie da poza leciutkim pomrukiem. nie ma przyrostów mocy ani nic. Praktycznie zauważyłem że mi się tłumik prawie kompletnie urwał przez to że rura wydechowa waliła o belkę i jak otworzyłem drzwi i przygazowałem autko to usłyszałem odgłos jak by się gdzieś dziurka mała zrobiła dziś dopiero odkryłem że praktycznie ostatni tłumik trzyma się na kilku "włoskach" przerdzewiałego kawałka rury
tak więc sportowy tylny wydech w dieslu to nieporozumienie
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 21 sty 2009, 19:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Janikowo/Langevag
- Kontakt:
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
- Kontakt:
Parę filmików z dieslowskimi Astrami i sportowymi tlumikami, szału nie ma ale ja i tak będe wymieniał na sportowy poczekam tylko aż obecny seryjny tlumik jeszcze bardziej zardzewieje
[External Link Removed for Guests] <-- 2.0 DTI + Remus
[External Link Removed for Guests] <-- 1.7 DTI + coś :]
[External Link Removed for Guests] <-- 2.0 DTI
[External Link Removed for Guests] <-- 2.0 DTI + Remus
[External Link Removed for Guests] <-- 1.7 DTI + coś :]
[External Link Removed for Guests] <-- 2.0 DTI
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 21 sty 2009, 19:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Janikowo/Langevag
- Kontakt:
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
- Kontakt:
Dorzucę jeszcze jedne filmik [External Link Removed for Guests] i odrazu pytanie, czy to aby na pewno DTI, po pierwsze nie słychać w ogóle klekotu charakterystycznego dla diesla, po drugie "bulgot" na niskich obrotach.
Co by trzeba było zrobić, żeby osiągnąć taki efekt bo jak na diesla to jest super.
Co by trzeba było zrobić, żeby osiągnąć taki efekt bo jak na diesla to jest super.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 21 sty 2009, 19:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Janikowo/Langevag
- Kontakt:
-
- Posty: 2926
- Rejestracja: 12 paź 2008, 22:21
- Imię: Krystian
- Auto: Opel Astra G Caravan
- Silnik: X20DTL 430kkm
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Sokółka/Białystok/Augustów
- Kontakt:
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
- Auto: Astra H, G
- Silnik: z19dth i z22se
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt: