Stary ! my tutaj chyba nie rozmawiamy o "reszcie" załóż osobny temat jak chcesz wiedzieć co z "reszta" wkurza mnie to że jak zawsze rozwinie się fajna rozmowa to ktoś musi sie z takim czymś wbić ;/major_25 pisze:a ja zadam takie pytanie....wszyscy kombinujecie ile tu by doladowac i jaki to da przyrost mocy itp itd....a co z reszta samochodu ?
IMO jak ktoś chce sie bawić w doładowanie auta i podnoszenie mocy to powinien najpierw doprowadzic samochod do bardzo dobrego stanu....i nie mowie tutaj o silniku ale o ukladzie kierowniczym, zawieszeniu i przede wszystkim hamulcach....rozpedzic samochod jest banalnie ale utrzymac go w torze jazdy i zahamowac to juz co innego
Wesoł w wielu sprawach masz rację i znasz sie na temacie z tego co tutaj czytam , albo raczej oczytane chłopisko z Ciebie ale w niektórych sprawach sie nie zgodzę ... tłoki nie zawsze muszą popłynąć , wkleje tu artykuł o gościu co do nubiry 2.0 włożył turbo i zakatował dopiero silnik przy ok 1,2 B !!!!! pewnie nie którzy czytali o nim w GT .... dmuchając 0,2 ... 0,3 bara raczej nie powinno być problemu ale wiecie jak to jest ... co do wysterowania do ktoś tu o "śwince" wspominał ?? czy sie przesłyszałem ? Tak więc Ej Ktoś rozwiń temat hehe