soft turbo
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 07 maja 2007, 21:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
znów troszkę odkopię ten temat
hmm.. czy mógłby ktoś "mądrzejszy" jakoś podsumować ten temat ?
Jak to zrobić, żeby hulało bezawaryjnie i spalanie nie wzrosło jakoś drastycznie (nadal ma to być samochód do codziennego przemieszczania się). Przyjmując, że dmuchane ma być max 0,5 bara (najprawdopodobniej stanie na 0,3-0,4 bara) i działać to ma na LPG - co podobno w przypadku home made turbo ułatwia sprawę. Prosiłbym o o wszystko od A do Z według Was .
Sorki, że tak naciskam, ale mniejszymi lub większymi krokami, ale nieuchronnie zbliża się moment remontu silnika mojej Bejbe. Zastanawiam się czy odprężać (ładowanie tłoków z c16nz powinno wystarczająco dla tego ciśnienia odprężyć silnik) i za jakiś czas po dotarciu (myślę ok 10tyś km) cieszyć się muzyką w postaci psst psst spod maski, czy nie bawić się za dużo (zrobić normalny remont, zebrać z 1mm z głowicy i wypolerować kanały) i mieć bezawaryjne i stosunkowo ekonomiczne n/a z mniejszą mocą.
Dlatego potrzebowałbym wszystko od A do Z, żeby móc sobie podliczyć koszty i zastanowić się nad opłacalnością tej zabawy.
Z góry dzięki .
hmm.. czy mógłby ktoś "mądrzejszy" jakoś podsumować ten temat ?
Jak to zrobić, żeby hulało bezawaryjnie i spalanie nie wzrosło jakoś drastycznie (nadal ma to być samochód do codziennego przemieszczania się). Przyjmując, że dmuchane ma być max 0,5 bara (najprawdopodobniej stanie na 0,3-0,4 bara) i działać to ma na LPG - co podobno w przypadku home made turbo ułatwia sprawę. Prosiłbym o o wszystko od A do Z według Was .
Sorki, że tak naciskam, ale mniejszymi lub większymi krokami, ale nieuchronnie zbliża się moment remontu silnika mojej Bejbe. Zastanawiam się czy odprężać (ładowanie tłoków z c16nz powinno wystarczająco dla tego ciśnienia odprężyć silnik) i za jakiś czas po dotarciu (myślę ok 10tyś km) cieszyć się muzyką w postaci psst psst spod maski, czy nie bawić się za dużo (zrobić normalny remont, zebrać z 1mm z głowicy i wypolerować kanały) i mieć bezawaryjne i stosunkowo ekonomiczne n/a z mniejszą mocą.
Dlatego potrzebowałbym wszystko od A do Z, żeby móc sobie podliczyć koszty i zastanowić się nad opłacalnością tej zabawy.
Z góry dzięki .
Pozdrawiam
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Powiem CI tak. Rozmawialem na en temat z kolega "mich007" z forum coupe i on ma silnik LET i w streszczeniu powiem Ci zebys sobie odpuscił. Zrob dobry remont splanuj troche ta glowice i bedzie okej. Bez zakucia silnika i odprezenia to nie masz co podchodzic juz nie wspomne o wzmocnieniu dołu silnika. Po przejechaniu (jesli sie uda) 20 tys to silnik bedzie sie nadawal na zlom jesli zrobisz bez tych dodatkow. Zrob jak uwazasz.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 07 maja 2007, 21:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Poczytałem trochę dzisiaj dodatkowo i postanowione.. niestety będzie dopieszczone n/a. Może za jakiś czas dorobię się drugiego autka jako zabawki, ale na razie muszę dbać o to co mam.
Troszkę się dzisiaj dowiedziałem i postaram sie to zebrać do kupy i wkleić tutaj posta takiego właśnie trochę od A do Z, ale to jutro, bo dziś już nie mam czasu.
Troszkę się dzisiaj dowiedziałem i postaram sie to zebrać do kupy i wkleić tutaj posta takiego właśnie trochę od A do Z, ale to jutro, bo dziś już nie mam czasu.
Pozdrawiam