: 10 paź 2007, 22:57
jedyne możliwe podkręcenie to właśnie za pomocą śruby maksymalnej dawki paliwa na pompie wtryskowej :/ + podniesienie ciśnienia na turbinie. W sumie chip tuning właśnie polega na tych samych zasadach
podnosisz za pomocą śruby dawkę a potem zwiększasz lekko ciśnienie. Jak zrobisz to dość delikatnie to nie powinno dużo więcej paliwka brać a mocy powinno trochę przybyć
całkowity koszt modyfikacji to ok 100-150zł
- jest do tego potrzebny wskaźnik ciśnienia doładowania do 1-1.5bar najlepiej o średnicy tarczy 52mm - taki zwykły nietuningowy w specjalistycznym sklepie to koszt 20zł
- 2-2.5m przewodu o wewnętrznej średnicy 6mm najlepiej taki do oleju/benzyny (gruby czarny) - chyba 6zł za metr
-opaski zaciskowe 8-10szt (wielkość jak na przewód) -po 50gr
- 1 trójnik takie żeby założyć na niego zakupiony wąż -1.50zł
- i najdroższe czyli MBC (manual boost controler) ok 75zł + przesyłka
do tego śrubokręt, klucz 10 i 8 i ok 2 godzinki czasu
podnosisz za pomocą śruby dawkę a potem zwiększasz lekko ciśnienie. Jak zrobisz to dość delikatnie to nie powinno dużo więcej paliwka brać a mocy powinno trochę przybyć
całkowity koszt modyfikacji to ok 100-150zł
- jest do tego potrzebny wskaźnik ciśnienia doładowania do 1-1.5bar najlepiej o średnicy tarczy 52mm - taki zwykły nietuningowy w specjalistycznym sklepie to koszt 20zł
- 2-2.5m przewodu o wewnętrznej średnicy 6mm najlepiej taki do oleju/benzyny (gruby czarny) - chyba 6zł za metr
-opaski zaciskowe 8-10szt (wielkość jak na przewód) -po 50gr
- 1 trójnik takie żeby założyć na niego zakupiony wąż -1.50zł
- i najdroższe czyli MBC (manual boost controler) ok 75zł + przesyłka
do tego śrubokręt, klucz 10 i 8 i ok 2 godzinki czasu