Diody
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 04 sie 2007, 10:17
- Imię: Marcin
- Auto: Astrolot F
- Silnik: 1.6 16V
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin
Diody
Wiecie co mój tatko pracuje w reklamach i tam do reklam dają diody i on nie dają ich normalnych tylko szlifują kawałek więc one lepiej świecą szwagier w Maździe ma też diody z przodu świecące na nogi one świecą tak że jest tylko kółko a ja zrobiłem identycznie ale zeszlifowałem je i dają o wiele lepiej !! nie dają punktowo tylko na całą przestrzeń gdzie mamy nogi w Asi i chciałem wam podpowiedzieć że to o wiele lepiej wygląda !! Jak będe miał aparacik to odrazu robie zdjęcia jak to wygląda u mnie w Asi a jak u szwagra w Maździe ;] zobaczycie wielką różnice ;] był temta że jakiś kolega z Forum robił sobie diody i je spiłował że one były takie kolczaste ale tak też dobrze jest może tak do zegarów ale równie dobrze wyglądało by to jakby je spiłować prawie do tych drucików co się łączą w tej pleksie ale trzeba uważać bo ja już tak nie raz miałem troszke za dużo spiłowałem i po diodzie ;/ dobra to jak bede miał fotosy to wkleje na jakąś stronke ;] 8)
Pozdroo
Pozdroo
-
- Posty: 542
- Rejestracja: 09 lip 2007, 19:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ok.Płocka
- Kontakt:
To proste....
Dioda jak świeci to skupia zrodlo swojego swiatła w jednym punkcie jak ma zaokrągloną główkę. Jezeli zeszlifujemy te zaokrągloną część będzie sie ona nam rozpraszać. W postojówkach,które posiadam mam zrobione tak ze jest zeszlifowany stożek od środka wtedy rozproszenie światła rozchodzi się na cały reflektor
Dioda jak świeci to skupia zrodlo swojego swiatła w jednym punkcie jak ma zaokrągloną główkę. Jezeli zeszlifujemy te zaokrągloną część będzie sie ona nam rozpraszać. W postojówkach,które posiadam mam zrobione tak ze jest zeszlifowany stożek od środka wtedy rozproszenie światła rozchodzi się na cały reflektor
Opel Astra F by Irmscher
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostromecko
- Kontakt:
A ja Wam powiem ze robilem już tak ale robiłem tez tak ze po prostu ucinalem tą soczewkę (łepek) Obcinaczkami bądź kombinerkami..i chyba jest jeszcze lepiej bo nie ma zadnych białych śladów od szlifowania. Jest idealnie przezroczysta
Kupię błotnik przedni od strony kierowcy. Najlepiej w kolorze grafit.
- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków
- O widzę kupiłeś sobie golfa ?
- Nie..Zająłem drugie miejsce w konkursie..
- Aha..A co bylo za pierwsze ??
- Worek ziemniaków
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 10 paź 2007, 19:31
- Imię: Pan Samochodzik
- Lokalizacja: Poznań(promnice)
- Kontakt:
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 08 lut 2007, 23:02
- Imię: lukasz
- Auto: ASTRA H 2,0 T
- Silnik: 2,0lel
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: RAdom
- Kontakt:
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Jaki problem po ścięciu 'soczewki' przejechać pastą polerską, tylko nie wiem jak plastik z diody reaguje z pastami więc muszę sam przetestowaćkargul pisze:chyba jest jeszcze lepiej bo nie ma zadnych białych śladów od szlifowania
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 1810
- Rejestracja: 16 cze 2007, 17:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 04 paź 2007, 20:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: nieobecny
- Kontakt: