Lekkie koło zamachowe
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 30 wrz 2007, 10:50
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kg
- Kontakt:
Lekkie koło zamachowe
Czy któryś z forumowiczów zrobił takiego moda [External Link Removed for Guests]
Co oznacza ,, Nie ma znaczącego wpływu na żywotność silnika''
Wnioskując po filmach jeżeli jest to prawda to różnica jest ogromna , ale czy jest tak w rzeczywistości
Co oznacza ,, Nie ma znaczącego wpływu na żywotność silnika''
Wnioskując po filmach jeżeli jest to prawda to różnica jest ogromna , ale czy jest tak w rzeczywistości
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 24 wrz 2007, 19:38
- Imię: Krzysztof
- Auto: GsiT
- Silnik: 20LET by Emu Black
- Rocznik: 1994
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
najpierw 3ba sobie zadac pytanie po co ?? bo jak zrobisz lzejsze kolo zamachowe to wiadomo silnik zyska na tym ze szybciej sie bedzie wkrecal , ale.. ( wiesz do czego sluzy kolo zamachowe ? ) traci taki silnik na momencie . I co z tego jak szybciej sie wkreci na te 6600 jak przy wyprzedzaniu na innym biegu i mala predkoscia obrotowa traci na elastycznosci .
-
- Posty: 491
- Rejestracja: 18 cze 2007, 20:15
- Imię: Maciej
- Auto: Astra G
- Silnik: y17dt
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
hmm... cos mi tu nie gra, piszac o wkrecaniu sie i o momencie to w sumie piszesz o jednym i tym samym lrzejsze kolo podnosi moment(dokladnie nie wiem ile) lecz!! przy biegu jalowym silnikiem dosc znacznie szarpie, zeby temu zapobiec nalezy podkrecic ciutke obroty biegu jalowego i wszystko bedzie okejTucio pisze:bo jak zrobisz lzejsze kolo zamachowe to wiadomo silnik zyska na tym ze szybciej sie bedzie wkrecal , ale.. ( wiesz do czego sluzy kolo zamachowe ? ) traci taki silnik na momencie
rozumiem ze to przenosnia ? bo gs'y ponoc kreca sie wyzej niz 6600I co z tego jak szybciej sie wkreci na te 6600
[ Dodano: 2007-10-26, 21:05 ]
zapomnialem jeszcze dodac ze sa dwie metody wywazania kola zamachowego, ale co i jak to zapraszam do przeszukiwanie googli bo juz nie pamietam jak to bylo
pozdrawiam WARY
------------------------------------------
"Mów łagodnie i miej przy sobie gruby kij, a zajdziesz daleko." - Teodor Roosevelt
------------------------------------------
"Mów łagodnie i miej przy sobie gruby kij, a zajdziesz daleko." - Teodor Roosevelt
oczywiście, że tak jedyne nieudogodnienia to własnie praca auta na wolnych obrotach...-WARY- pisze:przy biegu jalowym silnikiem dosc znacznie szarpie, zeby temu zapobiec nalezy podkrecic ciutke obroty biegu jalowego i wszystko bedzie okej
BO jak może auto tracić na elastyczności i zyskać na przyspieszeniu skoro te dwie rzeczy łączy NM ?
-
- Posty: 491
- Rejestracja: 18 cze 2007, 20:15
- Imię: Maciej
- Auto: Astra G
- Silnik: y17dt
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 24 wrz 2007, 19:38
- Imię: Krzysztof
- Auto: GsiT
- Silnik: 20LET by Emu Black
- Rocznik: 1994
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
KM nie wpływają przecież na przyspieszenie - tzn wplywają ale nieznacznie...bardzo nieznacznie....ale zazwyczaj jest tak, że jak jest przyrost mocy to mowi się o 1 KM i 1,5 NM ( najogólniej )Tucio pisze:moze inaczej :
zyskujesz konie a tracisz moment ( tak najprosciej )
..iiiii jeżeli tracimy NM a zyskujemy KM .... to właściciel aukcji kłamie... bo jak możemy lepiej przyspieszać mając mniej nutków....
-
- Posty: 491
- Rejestracja: 18 cze 2007, 20:15
- Imię: Maciej
- Auto: Astra G
- Silnik: y17dt
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
maslo maslane... majac lzejszy zamach zyskujemy troszku momenty Nm (FIZYKA!!) a nie KM... zawsze ale to zawsze Nm to przyspieszenie, a mozna powiedziec ze prodkosc to KM, oczywiscie w duzym "..." (tematu skrzyni biegow juz nie poruszam )
pozdrawiam WARY
------------------------------------------
"Mów łagodnie i miej przy sobie gruby kij, a zajdziesz daleko." - Teodor Roosevelt
------------------------------------------
"Mów łagodnie i miej przy sobie gruby kij, a zajdziesz daleko." - Teodor Roosevelt
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 24 wrz 2007, 19:38
- Imię: Krzysztof
- Auto: GsiT
- Silnik: 20LET by Emu Black
- Rocznik: 1994
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
nad kolami zamachowymi to pewnie siedzialo troszke inzynierów , aby je dopasowac do parametrow silnika , no to teraz dam wam pytanie :
czemu ( nie wiem czy tylko w tym silniku ) w C20XE sa montowane 2 rózne kola zamachowe ?? garnkowe ( cieższe ktore teraz mam ) i plaskie ( lzejsze ) a moment tych silników i moc jest taka sama ?? hmmm
czemu ( nie wiem czy tylko w tym silniku ) w C20XE sa montowane 2 rózne kola zamachowe ?? garnkowe ( cieższe ktore teraz mam ) i plaskie ( lzejsze ) a moment tych silników i moc jest taka sama ?? hmmm
-
- Posty: 491
- Rejestracja: 18 cze 2007, 20:15
- Imię: Maciej
- Auto: Astra G
- Silnik: y17dt
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt: