Jaki kolektor ??
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 gru 2006, 18:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: łódzkie/mazowieckie
- Kontakt:
Jaki kolektor ??
Chciałbym przy swojej Asterce zmienic kolektor wydechowy. Ale nie wiem na jaki. Jedni mi doradzają Lexmaul-a inni Seh-a. Nie wiem co i jak w tej branży, więc proszę o pomoc. Jaki da mi najlepszy efekt przy moim Ecotecu 1.6 16V ? Z góry dzięki, pozdrawiam
sprawa wyglada tak..... Kupujesz od seha kolektor wydechowy, sprawa jest jasna, ma większą przepustowośc spalin, kolektor dodaje ci NM
, aby pasowało wszystko, problem będzie z flanszą,
Po prostu, odcinasz to co potrzebne jest ze starego kolektora, czyli cześć mocująca, a odcinasz z nowego kolektora od SEHA i wspawowujesz to co odciąłeś i to co będzie ci tym samym potrzebne do zamontowania nowego kolektora wydechowego.
Wymagania :
- dobry spawacz => magik
- kolektor wydechowy od seha
lub 340 EURO na kolektor wydechowy lexmaula - oryginalny
/pozdrawiam, wszelkie wątpliwości kierować do użytkownika MARCEL - zna się na rzeczy
, aby pasowało wszystko, problem będzie z flanszą,
Po prostu, odcinasz to co potrzebne jest ze starego kolektora, czyli cześć mocująca, a odcinasz z nowego kolektora od SEHA i wspawowujesz to co odciąłeś i to co będzie ci tym samym potrzebne do zamontowania nowego kolektora wydechowego.
Wymagania :
- dobry spawacz => magik
- kolektor wydechowy od seha
lub 340 EURO na kolektor wydechowy lexmaula - oryginalny
/pozdrawiam, wszelkie wątpliwości kierować do użytkownika MARCEL - zna się na rzeczy
ja zalozylem kolektor od wersji 2.0 l 16v rurowy uklad 4-2-1. Musialem po prostu tylko flansze dorobic i zamontowac. Podaje wykres z hamowni na potwierdzenie moich slow. Kolektro podniosl moc o 4KM i moment obrotowy o 13NM. Kolektor zostal zamontowany do seryjnego silnika ktory nie ma zadnych modyfikacji. Koszt calej operacji wyniosl mnie 500 zl. Jesli jestes chetny na kupno tego kolektora mam namiary na goscia co tym handluje.
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 gru 2006, 18:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: łódzkie/mazowieckie
- Kontakt:
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 07 maja 2007, 21:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
domel, sonda musi być 3-przewodowa, a z tego co wiem w 1.6 16V jest 1-przewodowa. Ale niema problemu sygnałowy przewód podłączasz tam gdzie normalnie 1-przeowdową sondę, a dwa pozostał (od grzania sondy) gdzieś do + i - włączanego z zapłonem (pompa paliwa np.) bez znaczenia który do + który do -.
Z tego co pamiętam.. ale nie jestem teraz pewien masz 2 przewody białe i 1 czarny. Czarny to sygnałowy, a białe to + i -.
Z tego co pamiętam.. ale nie jestem teraz pewien masz 2 przewody białe i 1 czarny. Czarny to sygnałowy, a białe to + i -.
Pozdrawiam
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 07 maja 2007, 21:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
hmm.. mi pospawali (też mam kolektor z c20xe i tylko flansze zmienioną) ale później jeszcze 3 razy jeździłem na poprawki bo wydmuchiwało spaw, robił się mały otworek i było słychać takie rytmiczne "psst" "psst". Ale teraz już jest dobrze (na razie jakieś 2000km na tym zrobiłem od ostatniej poprawki - a poprawki były robione na przestrzeni dwóch tygodni - szybko powychodziły słabe punkty spawu).
Tak więc dobry i kumaty spawacz jest potrzebny i najlepiej się dogadać, że poprawki będzie robił za free.
Tak więc dobry i kumaty spawacz jest potrzebny i najlepiej się dogadać, że poprawki będzie robił za free.
Pozdrawiam