Chciałbym uturbić swojego diesla...
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 10 paź 2007, 19:31
- Imię: Pan Samochodzik
- Lokalizacja: Poznań(promnice)
- Kontakt:
Chciałbym uturbić swojego diesla...
Cześć.
Zachorowałem na brak mocy w moim dieslu.
Chciałbym uturbić ten silnik, mam prawie 300kkm, jednak silnik jest w dobrym stanie.
Z tego co mi wiadomo do tego silnika nigdy nie montowano seryjnie turbin.
Może ma ktoś wiadomości od czego było by zacząć, jak to wygląda z forsą i ew. gdzie znajde mechanika w WLKP który się tego podejmie...
Na alledrogo znalazłem taką turbine [External Link Removed for Guests]
Zaznaczam, że nie mam żadnej elektroniki bo to jedne z pierwszych astr 1.7 D
Zachorowałem na brak mocy w moim dieslu.
Chciałbym uturbić ten silnik, mam prawie 300kkm, jednak silnik jest w dobrym stanie.
Z tego co mi wiadomo do tego silnika nigdy nie montowano seryjnie turbin.
Może ma ktoś wiadomości od czego było by zacząć, jak to wygląda z forsą i ew. gdzie znajde mechanika w WLKP który się tego podejmie...
Na alledrogo znalazłem taką turbine [External Link Removed for Guests]
Zaznaczam, że nie mam żadnej elektroniki bo to jedne z pierwszych astr 1.7 D
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 10 paź 2007, 19:31
- Imię: Pan Samochodzik
- Lokalizacja: Poznań(promnice)
- Kontakt:
Łooo to super.
Joszi wzywany do tablicy!
Jak jest poprowadzone smarowanie? Zasilanie?
Czy turbinka z linka bedzię pasić do orginalnego tłumika i kolektora?
Jakie przeciwskazania (oprócz skrócenia żywotności silnika i większego spalania)?
I czy sam bym to założył w garażu? - jako takie pojęcie o mechanice mam i a zapleczem w miarę grzesze.
Piszcie wszystko odnośnie tematu 8)
Joszi wzywany do tablicy!
Jak jest poprowadzone smarowanie? Zasilanie?
Czy turbinka z linka bedzię pasić do orginalnego tłumika i kolektora?
Jakie przeciwskazania (oprócz skrócenia żywotności silnika i większego spalania)?
I czy sam bym to założył w garażu? - jako takie pojęcie o mechanice mam i a zapleczem w miarę grzesze.
Piszcie wszystko odnośnie tematu 8)
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 10 paź 2007, 19:31
- Imię: Pan Samochodzik
- Lokalizacja: Poznań(promnice)
- Kontakt:
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 10 paź 2007, 19:31
- Imię: Pan Samochodzik
- Lokalizacja: Poznań(promnice)
- Kontakt:
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
no to zamiast uturbiać to co masz , to wrzuć tam 1,8 benzynę i zgazuj , gwarantuje że koszta nie będą dużo większe niż masz teraz a nawet jak gaz weźmie Ci kilka koników to i tak bedziesz miał ich wystarczajaco ... jak myślisz że kupisz jakas używaną turbałkę i poprostu ją zamontujesz ... i jeszcze małym kosztem to niestety raczej sie mylisz ... nie wiedziałem o co wszystkim chodziło jak zawsze pisali że po drodze wszystko wychodzi ... teraz już wiem
==========82%===========
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 10 paź 2007, 19:31
- Imię: Pan Samochodzik
- Lokalizacja: Poznań(promnice)
- Kontakt: