Nie wolno takich rzeczy robic jak masz ABS czy TC a raczej w silniku 1.8 byl w standardzie ABS.cygan pisze:8)
[ Dodano: 2008-02-07, 10:36 ]
Ja kupiłem piękne aluski 16 i chcę założyć z przodu 205/50/16, ale na tył 205/55/16 (trochę dźwignę tył). Jak myślicie nie będzie tył "myszkował"
felgi 16" jaki rozmiar opon
- cygan
- Posty: 13
- Rejestracja: 06 lut 2008, 9:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:50
- Imię: Jacek
- Auto: Astra 2.2 SRI
- Silnik: Z22SE
- Lokalizacja: Northampton, UK
- Kontakt:
Jesli chodzi o bezpieczenstwo to imho samochod na łukach może się zrobić jeszcze bardziej podsterowny bo przód będzie twardzszy niż tył. Ale chyba da się to zrównoważyć ciśnieniem opon. Będziesz musiał popróbować
Co do ABS to dotyczy on 4 kół. Natomiast TC to chyba tylko 2 przednich.
Co do ABS to dotyczy on 4 kół. Natomiast TC to chyba tylko 2 przednich.
2004 VAUXHALL ASTRA G 2.2 SRI
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 10 sty 2008, 19:52
- Imię: Piotrek
- Auto: Astra F Caravan
- Silnik: x30xe
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: okolice Konina
- Kontakt:
- cygan
- Posty: 13
- Rejestracja: 06 lut 2008, 9:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:50
- Imię: Jacek
- Auto: Astra 2.2 SRI
- Silnik: Z22SE
- Lokalizacja: Northampton, UK
- Kontakt:
Tez mysle ze jeden rozmiar na wszystkie kola jest lepszy.
Ja mialem 205/40 R17 z przodu i 215/40 R17 z tylu przez pewien czas, ale u mnie bylo to rozwiazanie tymczasowe i krotkotrwale, do momentu kiedy zdarlem opony 205 (szkoda dwoch bylo wyrzucac, bo jeszcze byl na nich bieznik). Teraz mam takie same opony na wszystkich kolach.
Roznica srednicy przy 205/40/17 i 215/40/17 to jedynie 8mm wiec nie bylo jeszcze dramatu. Chcialem wstepnie kola 205/45/17 w polaczeniu z 205/40/17 ale spec od opon zdecydowanie mi odradzil (roznica bylaby ponad 20mm) i polecil 215/40/17 (ktore zreszta jako bardziej popularne byly tansze).
Natomiast roznica srednicy kol 205/50/16 i 205/55/16 to juz az 20,5mm - co mysle jest zdecydowanie za duzo.
Ja mialem 205/40 R17 z przodu i 215/40 R17 z tylu przez pewien czas, ale u mnie bylo to rozwiazanie tymczasowe i krotkotrwale, do momentu kiedy zdarlem opony 205 (szkoda dwoch bylo wyrzucac, bo jeszcze byl na nich bieznik). Teraz mam takie same opony na wszystkich kolach.
Roznica srednicy przy 205/40/17 i 215/40/17 to jedynie 8mm wiec nie bylo jeszcze dramatu. Chcialem wstepnie kola 205/45/17 w polaczeniu z 205/40/17 ale spec od opon zdecydowanie mi odradzil (roznica bylaby ponad 20mm) i polecil 215/40/17 (ktore zreszta jako bardziej popularne byly tansze).
Natomiast roznica srednicy kol 205/50/16 i 205/55/16 to juz az 20,5mm - co mysle jest zdecydowanie za duzo.
2004 VAUXHALL ASTRA G 2.2 SRI
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y
- cygan
- Posty: 13
- Rejestracja: 06 lut 2008, 9:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Prudnik
- Kontakt:
-
- Posty: 432
- Rejestracja: 24 lip 2007, 18:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: POLANDIA
- Kontakt: