A gdyby tak czysto teoretycznie... :-)
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
ja Ci powiem z własnego doświadczenia że bardziej opłaca sie 2,0 turbo , te 170 marnych koni które produkuje v6 moim zdaniem nie opłaca się tego wogule ładować pod maskę .. zalezy jakie masz założenia oczywiście ... ja buduję np silnik od podstaw z nastawieniem na to żeby wszedł mi w teraźniejsze łapy , czyli Plug&play .. poza tym jak robić cos wyjątkowego to najpierw musisz mieć założenie .. moim np jest to , że chce mieć moc większą niż astra 3 opc (240KM) i docelowo będzie mnie to kosztowało około 15 000 zł ... dodam że silnik jest praktycznie nowy , do tego turbo z opc , wtryski 560 cc i listwa od evo 8,skrzynia (się przeliczają przełożenia czyli w trakcie załatwiania) no i komputer sterujący (droga zabawka) , ja oczywiście mówię o astrze G , bo taką posiadam , w Twojej sprawa była by prostsza gdybyś np obecnie dysponował A f Gsi , załatwiasz silnik od calibry T i zakładasz , z wiązką , skrzynią i innymi rupieciami , czysta zabawa , przypuszczam że zamykasz się 7 - 8 tysialach , zawiecha zostaje , nie wiem jak hamulce ale jeśli miałbyś tam 280 mm (przody) 256 (tył) to też by stykneły ... co do v6 w astrach to owszem podoba mi isę to , ale według mnie to bardziej dla pasjonatów niż ludzi którzy liczą na osiągi .... silniki ciężkie , jeszcze większa jest wtedy tendencja do wyrzucania przodu na zewnątrz zakrętu , dodatkowo tak jak wspomniałem wcześniej , przy normalnej jeździe 2,0T masz spalanie w granicach 11 L ...
==========82%===========
-
- Posty: 332
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 19:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 gru 2006, 18:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: łódzkie/mazowieckie
- Kontakt:
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
ja też lubię dźwięk 6 - stki ale jednak jak słyszę turbawkę z dobrym blow-offem to wtedy mnie ciarki przechodzą , a v6 poprostu jest ładny ...
domel, to co w każdym silniku , co druga osoba o to pyta a przecież każdy silnik jest podobny i każdy działa w taki sam sposób ... dolot,wałki,strojenie i ODLOT haha
domel, to co w każdym silniku , co druga osoba o to pyta a przecież każdy silnik jest podobny i każdy działa w taki sam sposób ... dolot,wałki,strojenie i ODLOT haha
==========82%===========
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 23 gru 2006, 18:26
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: łódzkie/mazowieckie
- Kontakt:
-
- Posty: 367
- Rejestracja: 27 cze 2007, 16:02
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Nidzica
- Kontakt:
v6 brzmi ładnie. Ale tak jak już było napisane -silnik jest ciężki to raz. Bedzie palił sporo to dwa. Będzie wychodził na zakrętach to trzy. Nie jestem pewien teraz ale wydaje mi się że przy 2.0 T będziesz miał większy moment obrotowy niż przy v6.
Jedyne co za mną przemawia przy widlastej szóstce to dzwięk, aczkolwiek dzwięk turbo benzynki też jest niczego sobie. Może zrob 2,5 bi-turbo? taki kompromis
Jedyne co za mną przemawia przy widlastej szóstce to dzwięk, aczkolwiek dzwięk turbo benzynki też jest niczego sobie. Może zrob 2,5 bi-turbo? taki kompromis
-
- Posty: 332
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 19:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
Walki od 3.0 i masz 196 KM testowane na hamowni wileokrotnie zarowno przez wlascicieli Calibr jak i Omeg
Stozek no coz nic tylko dzwiek Ci da...
Chip 10-15% mocy jezeli jest zrobione to dobrze ale to juz od 1200 pln w gore...
Przelotowy wydech raczej za duzo nie da... Sportowy kolektor juz tak ale to juz kolejne 1500 pln w gore i malo kto to robi... Przyrost testowany na hamowni okolo 10 KM ale nie zawsze czasami mniej...
Stozek no coz nic tylko dzwiek Ci da...
Chip 10-15% mocy jezeli jest zrobione to dobrze ale to juz od 1200 pln w gore...
Przelotowy wydech raczej za duzo nie da... Sportowy kolektor juz tak ale to juz kolejne 1500 pln w gore i malo kto to robi... Przyrost testowany na hamowni okolo 10 KM ale nie zawsze czasami mniej...
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Czyli domel, robisz to samo co w 4 , nie wiem o jaką różnicę Ci chodziło , no chyba że zamiast jedengo kolektora rurowego robisz dwa ?? kolektory słyszałem opinie że dużo dają w 3,0 w każdym razie tak się wypowiadają osobniki na street racingpheonix OOF pisze:Walki od 3.0 i masz 196 KM testowane na hamowni wileokrotnie zarowno przez wlascicieli Calibr jak i Omeg
Stozek no coz nic tylko dzwiek Ci da...
Chip 10-15% mocy jezeli jest zrobione to dobrze ale to juz od 1200 pln w gore...
Przelotowy wydech raczej za duzo nie da... Sportowy kolektor juz tak ale to juz kolejne 1500 pln w gore i malo kto to robi... Przyrost testowany na hamowni okolo 10 KM ale nie zawsze czasami mniej...
==========82%===========