O goduli słyszałem ale w benzyniakach gawrantuje tylko przyrost o 5%, a ten gs tuning to gdzie jest? Jaka ulica? może w lecie tam zajadęmichalek206 pisze:gs tuning czy coś takiego ... dobry jest też godula
Chiptunning 1.9 CDTI (120KM)
-
- Posty: 512
- Rejestracja: 25 lut 2007, 21:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 16 lis 2007, 12:33
- Imię: Paweł
- Auto: Astra F
- Silnik: X16SZ
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
lesio822 ty chcesz swojego benzyniaka poddać czipowi nie oplaca sie koszt duży a efekt marny najlepiej Tdi są podatne na chipa polecam firme z łodzi jak znajde to wrzuce link do stronki jak chcecie to zapytajcie na forum [External Link Removed for Guests] szukać usera ''uysy'' to jego firma gość zna sie na rzeczy
-
- Posty: 512
- Rejestracja: 25 lut 2007, 21:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
PawełTM, Narazie nie planuję zmieniać autka a tym bardziej silnika Jak już to nie zmnienię na diesla tylko na turbo benzynę Też się daje ładnie robić. Ja poprostu chcę mieć silnik bardziej elastyczny. A hamownia tez by mi się przydała z regulacją bo troszkę mam zmian w wydechu i będzie w dolocie. Do Łodzi mam troszke daleko a w Kraku czasem bywam. Ale dzięki za radę
-
- Posty: 492
- Rejestracja: 22 lut 2007, 19:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 23:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Ryzyko rośnie wraz ze wzrostem wykrzesanej energii. Uważam, że 25KM dodatkowe, przy 120KM w standardzie, to przyzwoicie. Zawsze można umówić sie na program indywidualny i wykrzesać więcej, albo program eco i przy minimalnym wzroście mocy zyskać większą oszczędność na spalaniu.joseph pisze:nie polecam vtechu bo za dużo chcą kasy w stosunku do tego co potrafią z silnika wykrzesać.
Szkoda, że wszyscy tutaj teoretycy... i nikt nie ma opinii z faktycznego chipowania? A może???
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 395
- Rejestracja: 24 lis 2007, 23:32
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
-
- Posty: 492
- Rejestracja: 22 lut 2007, 19:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 23:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Rozmawiałem z elektrykiem z serwisu opla ("znajomy znajomego", doradzał bezinteresowanie, nic do stracenia ani zyskania nie miał ) - twierdzi, że w silniku 1.9CDTI chipowanie jest wysoce ryzykowne bo:
- wrzucenie "mocniejszego" programu powoduje zwiększenie ciśnień w określonych momentach pracy silnika, nawet jeżeli nie spowoduje to uszkodzenia silnika to może przekroczyć wartości max. założone przez komputer (np. przy wyprzedzaniu, gdy dociśniemy mocniej) i spowoduje uruchomienie trybu awaryjnego czyli ograniczenie obrotów i mocy. Pomijając niebezpieczeństwo, że stało się to w trakcie wyprzedzania kolumny pojazdów to mamy przymusową wizytę w serwisie, na wykasowanie tego trybu i odczytanie błędów (pół biedy jak nie będą za bardzo zastanawiać się dlaczego błędy wystąpiły)
- mocniejszy program to więcej dymu, jak zostało zrobione umiejętnie to niewiele więcej niż w standardzie, ale jednak - więc filtr cząstek stałych dostaje w kość. Trudno powiedzieć jak to wpłynie na jego awaryjność???
Co Wy na to?
- wrzucenie "mocniejszego" programu powoduje zwiększenie ciśnień w określonych momentach pracy silnika, nawet jeżeli nie spowoduje to uszkodzenia silnika to może przekroczyć wartości max. założone przez komputer (np. przy wyprzedzaniu, gdy dociśniemy mocniej) i spowoduje uruchomienie trybu awaryjnego czyli ograniczenie obrotów i mocy. Pomijając niebezpieczeństwo, że stało się to w trakcie wyprzedzania kolumny pojazdów to mamy przymusową wizytę w serwisie, na wykasowanie tego trybu i odczytanie błędów (pół biedy jak nie będą za bardzo zastanawiać się dlaczego błędy wystąpiły)
- mocniejszy program to więcej dymu, jak zostało zrobione umiejętnie to niewiele więcej niż w standardzie, ale jednak - więc filtr cząstek stałych dostaje w kość. Trudno powiedzieć jak to wpłynie na jego awaryjność???
Co Wy na to?
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 512
- Rejestracja: 25 lut 2007, 21:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Każde auto a szczególnie doładowane silniki mają ograniczoną moc poprzez ekonomię silnika. Tolerancja jego wytrzymałości jest znacznie wyżej. Silniki doładowane mogą bez żadneo ryzyka być podkręcane o 30% a nawet więcej. Oczywiście kosztem eksploatacji auta (paliwo filtry opony itp.) Ale na pewno jak o tyle mocy podniesiesz to silnik Ci się nie rozleci. W wolnossących ta tolerancja jest mniejsza ok 5%. Pocztyaj sobie o tym na stronie Goduli on ma to ładnie rozpisane.
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 16 lis 2007, 12:33
- Imię: Paweł
- Auto: Astra F
- Silnik: X16SZ
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
o ile sie nie myle ale w vectrach napewno silnik 1.9CDTI to sa silniki fiata tkz. zemsta fiata
[External Link Removed for Guests] dział silnik VC poczytaj same problemy z nimi są ja bym nie ryzykował ale nie wiem czy akurat w astrze jest taki sam silnik może wie ktoś czy to jednostka fiata tkwi w asi
[External Link Removed for Guests] dział silnik VC poczytaj same problemy z nimi są ja bym nie ryzykował ale nie wiem czy akurat w astrze jest taki sam silnik może wie ktoś czy to jednostka fiata tkwi w asi