Strona 3 z 6

: 05 lut 2008, 23:01
autor: joseph
>>Rozmawiałem z elektrykiem z serwisu opla ("znajomy znajomego", doradzał bezinteresowanie, nic do stracenia ani zyskania nie miał :-)) - twierdzi, że w silniku 1.9CDTI chipowanie jest wysoce ryzykowne <<

Jak bardzo dbasz o wóz i nie zniesiesz nawet myśli że cokolwiek może się Ci popsuć w wozie to ja to rozumem, mój ojciec ma tak samo - i nikt cię nie zmusi.
Ale proponuje abyś kiedyś przejechał się dislem po chiptuningu, jakimś hatchbackiem z ponad 300 NM - jak cię wciśnie w fotel to gwaratuję że się zastanowisz czy jednak nie warto ; ) .

: 05 lut 2008, 23:46
autor: Krzyszuk
joseph pisze:>>Rozmawiałem z elektrykiem z serwisu opla ("znajomy znajomego", doradzał bezinteresowanie, nic do stracenia ani zyskania nie miał :-)) - twierdzi, że w silniku 1.9CDTI chipowanie jest wysoce ryzykowne <<

Jak bardzo dbasz o wóz i nie zniesiesz nawet myśli że cokolwiek może się Ci popsuć w wozie to ja to rozumem, mój ojciec ma tak samo - i nikt cię nie zmusi.
Ale proponuje abyś kiedyś przejechał się dislem po chiptuningu, jakimś hatchbackiem z ponad 300 NM - jak cię wciśnie w fotel to gwaratuję że się zastanowisz czy jednak nie warto ; ) .
Zobacz pierwszy post tego wątka :-) Jeździłem TDI z >300 NM i dlatego teraz przy Asterce ze standardowym programem trochę brakuje :-)))

Dzwoniłem dzisiaj do vtechu do Gdyni i nie kojarzą aby robili jakiś silnik opla 1.9cdti... wygląda na to, że przede mną rola pioniera :-D

[ Dodano: 2008-02-07, 23:25 ]
Na moje wątpliwości dot. ewentualnego wchodzenia w tryb awaryjny (opisałem je w mailu podobnie jak w poście powyżej) firma z Krakowa odpowiedziała następująco:

Witam.
Modyfikacja elektroniczna nie skraca żywotności silnika czy też podzespołów, a także nie wprowadza silnika w tryb awaryjny. Mapy są bardzo dokładnie przygotowane, dlatego też na nasze rozwiązanie udzielamy dwu letniej gwarancji.

V-tech Tuning

Co o tym sądzicie?

: 10 lut 2008, 8:32
autor: Kogicz
Witam wszystkich,co do V-techa - porażka byłem tam ze swoją astrą w celu podniesienia osiągów.Jechałem aż z Kołobrzegu do Krakowa,dobrze że chociaż po sklepach pochodziłem tylke dobrego, bo V-techu powiedzieli mi zę nie dadzą rady podnieść mi mocy bo nie mają odpowiedniego programu, to poprosilem chociaż o sprawdzenie na hamowni mocy mojej astry.Panowie przez 2 h nic nie zrobili ,grzebali coś przy kołach poczym powiedzieli ze ich hamownia nie da rady gdyż w mojej astrze gdy nie kręcą się tylne koła auto redukuje moc o połowe,w skutek czego ciągle wychodziło 100km. Próbowali odłączyć czujniki kół (grzebanie przy kołach) ale nic to nie dało. Pózniej jak już wracałęm do domu zaczęła mi sie świecić kontrolka ABSu i ESP - wyszło własnie grzebanie w czujnikch (koszt 450zł) tyle kosztowała mnie naprawa : Reasumująć!Zero profesjonalizmu!!I jeszcze dodatkowe koszta!NIe polecam!!
Za to polecam firme z Poznania GEKO Cars!! Zajmuję sie głownie oplami, ale też tuninguje inne auta!! Podniesli mi moc bez zadnych problemów,posiadają niemieckie programy! Hamownie też bez problemu zrobili,autko śmiga i nic się nie dzieje!! Na prawde polecam!!
Adres internetowy!! [External Link Removed for Guests]

: 10 lut 2008, 22:00
autor: Krzyszuk
Kogicz pisze:Witam wszystkich,co do V-techa - porażka byłem tam ze swoją astrą w celu podniesienia osiągów.Jechałem aż z Kołobrzegu do Krakowa
Napisz jeszcze jaki masz silnik?

I dlaczego pędziłeś aż do Krakowa? - z Kołobrzegu do Gdyni (oddział Vtechu) jest całkiem blisko. - hamownia na miejscu wporzo, a chłopaki kumate.

: 12 lut 2008, 17:10
autor: Kogicz
2,0 TURBO w benzopijcu,może w Trojmiescie są fachowcy bo w grodzie Kraka to smutek tylko,pozdro:)

[ Dodano: 2008-02-12, 17:46 ]
Hehehehe żartowałem mam 1.3Cdti zrobione na 123km,bo kogo było by stać na benzyne hehehe, ale co do grodu Kraka to porażka.

: 12 lut 2008, 22:30
autor: Krzyszuk
Kogicz,
Dość mocno masz podkręcony ten silniczek 1.3 :-) wychodzi mi że o jakieś 37%! (25% to standardowy program w większości stacji diagnostycznych ;-) Dużo km zrobiłeś od chipowania? Jest większe dymienie? Jak spalanie? Co na plus (opórcz KM:) co na minius?

Jak chipowałem poprzedni pojazd (Corsa 1.7 DTI) to ciut więcej dymiła i spalanie zrobiło się bardziej zróżnicowane między trasą i miastem - spróbuję wrzucić gdzieś wykres i podpiąć link do niego bo dobrze widać o co chodzi.

Co do Gekocars to mailowałem do nich - odpowiedzili w sumie podobnie jak VTech:
"Robiliśmy ten silnik wielokrotnie w Vectra C - brak sygnałów o kłopotach w eksploatacji
Nasza modyfikacja zmienia parametry w odpowiedni sposób - z samochodem nie będzie się nic działo niedobrego w stylu zapalających się kontrolek itp."

Jak sie zdecyduję to chyba jednak Vtech - dlatego że bliżej, chociaż Geko ma tą zaletę, że to także autoryzowany serwis opla.

: 13 lut 2008, 18:08
autor: Kogicz
No jak uważasz,ja byłem w V-techu i się zawiodłem,a w Geko Cars chłopaki znają sie na prawde na rzeczy i na oplach bo głównie tylko je robią,ale wybór należy co Ciebie.Mam nadzieje że będziesz zadowolony.Pozdr

: 19 lut 2008, 22:32
autor: Krzyszuk
Stało się !!! Hamownia pokazała, że fabryczne 120 KM to w realu 132KM (308 NM), po zaszczepieniu: 155 KM (361 NM).

:) :) :)

: 27 lut 2008, 16:48
autor: Michal
No to juz konkretny wynik ja cały czas myśle nad chipem do 1.7 cdti do Poznania bede jechal w Maju... też myślałem nad V-techem w Kosakowie ale mam mieszane odczucia

: 17 maja 2008, 10:45
autor: kubik_cdti
Rogalotti przywrócił mi wiarę w moje marzenia :D
A dokładniej jest w stanie zrobic CDTi ze Switchem na dwa softy!
Tylko,twierdzi,że przy tej motorowni to nie warto,bo za mały przyrost na przyciski,ale ja sobie uknułem tak 140KM/320Nm na codzień,a w sporcie te 155km i 350-360Nm.Takie wartości mi wystarczac będą,bo jak się nie śpiesze straszliwie to i fabryka względnie wystarcza.Problemy właśnie się zaczynają,gdy się pali.
To już chyba wiem gdzie dam maszynę na operacje :D
Pozdr.