troche zamalo kucykow pomocy

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
dikser

Astro-maniak
Posty: 870
Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: radom
Kontakt:

#1

Nieprzeczytany post autor: dikser »

wymień turbo,interkuler na wydajniejsze i jedz na zestrojenie.tyle mozna zrobic bez ingerencji w silnik :roll:
nie ważne przy czym stoisz tylko jak tym jeździsz
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Podejsc poedejdzie i nawet te od 1,7 czy od astra F tyle ze jest problem z rurkami bo ciezko z nimi i trzeba kombinowac bo DTL ma inny dolot jak DTH. Turbo wieksze nie pomaga w oplu bo problemem jest z wydajnoscia pompy. A tak poza tym to bylo pomyslec wczesniej z tym IC a nie juz po chipie.

Usunięty użytkownik 3235

#3

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Załóż wydech z kwasówki np. 2,5 cala, oczywiście większy IC, pomyśl nad rozrządem, wtrskami. Tuning tej jednostki jest bardzo ograniczony ze względu na to, że jest to opel i do tego jeszcze diesel. Z tego co wiem to diesle Opla dają się chipować głównie za pomocą boxa...i na tym najczęściej kończy się dłubanie w tych silnikach

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

kondzio pisze:wesoł, pisalem ze bedziesz sam kompinowac z INTERCOOLEREM?
Tak to mi chodzilo po glowie juz od samego poczatku tyle ze ja podchodze do tego w sposob przemyslany i rozwazam za i przeciw oraz jaki bedzie skutek. Powydzwanialem po firmach chipujacych po fachowcach od opli itd. Problem jeszcze zostal z poprowadzeniem przewodow bo ciezko cos dopasowac.
analyzer64 pisze:Załóż wydech z kwasówki np. 2,5 cala, oczywiście większy IC, pomyśl nad rozrządem, wtrskami. Tuning tej jednostki jest bardzo ograniczony ze względu na to, że jest to opel i do tego jeszcze diesel. Z tego co wiem to diesle Opla dają się chipować głównie za pomocą boxa...i na tym najczęściej kończy się dłubanie w tych silnikach
Z wydechem z bardzo nie da sie pokombinowac bo kolektor ma podejscie do turbo a dalej to juz nie ma takiego znaczenia. Przy rozrzadzie tez nie ma co robic bo to diesel, wtryski -hmm tez nie wiem co one maja bo od czego wszadzisz jak i taka pompa nie poda wiecej dawki. Oplowskie silniki chipuje sie chipem a tylko 2.2DTR boxem bo pompa ma w sobie sterownik i nie da sie chipem.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

nadro

Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 17 gru 2007, 15:21
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: nadro »

wesoł, a ile wyciagnales po chipie ze swojego DTL'a, bo tez mam DTL'a i dojrzewac zaczyna do chipsa :P Jaki masz rocznik? miales sprawdzany stan silnika przed chipem? jakies wykresy z hamowni mozesz rzucic?

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Niestety ni ewirusowalem jeszcze swojego. Jak znajde weze i zamontuje IC ( nie wiem czy on wogóle cos da) to bede wirusował.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

nadro

Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 17 gru 2007, 15:21
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: nadro »

kondzio, to moze Ty odpowiesz na moje pytanie 2 posty wyzej i wkleisz wykresik z hamowni :) bede swojego chipowal i jestem ciekawy bo mam ten sam silnik (btw jestem nim zachwycony jesli chodzi o spalanie)

ODPOWIEDZ