Nowa Astra H 1.6 a więcej koników?

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Awatar użytkownika
Konradopel

Astro-maniak
Posty: 607
Rejestracja: 02 wrz 2007, 19:24
Imię: Konrad
Auto: "Czekoladka"
Silnik: A14NET
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: Konradopel »

tomala72 pisze:170 km (ostatnia 9000 zł)
Ciekawy jestem jak do tego miał by się koszt kupna gotowego 1.6t który ma 180KM i będzie trwalszy od przerabianego?
MOC BŁYSKAWICY W ZAKLĘTYM KRĘGU - OPEL
Fotki ze zlotów i wypraw - [External Link Removed for Guests]
Moja Astra - [External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

kupno silnika prawi graniczy z cudem. Do tego osprzet i sporo roboty a jeszcze jakie sie problemy po drodze ujawnia to mozna tylko przypuszczac. Na forum astra coupe problem juz przerabiany byl bo tam wszyscy choruja na Z20LET.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

deeper

Astro-maniak
Posty: 414
Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: mnie znasz?
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: deeper »

JunioR pisze:a ja dodam od siebie, że doładowanie 0.4 bara nie jest szkodliwe dla auta.
Hehe :D w zasadzie kazde odstepstwo od serii moze byc szkodliwe a tym bardziej doladowanie... nie mniej zwiekszone obciazenie silnika jakie wystepuje przy 0,3 - 0,4 jest na tyle nieznaczne ze fabryczne czesci powinny wytrzymac... choc nie musza...
Zarowno przy 1 jak i 0,3 jest szansa, ze np zawory poplyna a korbowody nie wytrzymaja i je troche przemieli :D

Denek

Astro-maniak
Posty: 142
Rejestracja: 13 sty 2008, 10:38
Imię: nie mam
Auto: Saab 9-3
Silnik: B234R
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Opole

#14

Nieprzeczytany post autor: Denek »

Konradopel pisze:
tomala72 pisze:170 km (ostatnia 9000 zł)
Ciekawy jestem jak do tego miał by się koszt kupna gotowego 1.6t który ma 180KM i będzie trwalszy od przerabianego?
Czyli koszta do przyjęcia.

W przypadku modyfikacji oczywiście tracę gwarancję, tak?

Usunięty użytkownik 3235

#15

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Denek, a może coś takiego?:

[External Link Removed for Guests] i wybierz Flowtec - intake manifolds, mocy może nie dają tyle co turbo ale te dodatkowe 30KM na pewno da się odczuć.

Na tej stronie są też zestawy turbo, tylko ta cena... ponad 4000 euro. :roll:

Denek

Astro-maniak
Posty: 142
Rejestracja: 13 sty 2008, 10:38
Imię: nie mam
Auto: Saab 9-3
Silnik: B234R
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Opole

#16

Nieprzeczytany post autor: Denek »

Hmm, pojadę do Opla tam pracuje mój znajomy który niedawno Corsę tuningował. Na pewno coś doradzi :)

Fw 190

Astro-maniak
Posty: 72
Rejestracja: 31 gru 2007, 12:14
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: Fw 190 »

A ne lepiej kupić nowe auto z silnikiem jaki Tobie odpowiada? Taki dłubnięty silnik musiałby mieć robiony specjalnie pod niego wydech który trzeba przeliczyć i zbudować a to kosztuje. Jak już pisali poprzednicy zawieszenie + hamulce i robią sie koszty nie lada. Za bardzo podstawowy zestaw lesjoefors i bilstein B4 jest koło 2 tys. Dołuż do tego tarcze ATE z klockami płynem i okablowaniem i masz 1500zł. Do tego Twoje turbałki, filtry doloty kolektory i się robi z tego wraz z robocizną kwota oscylująca wokół 8-10 tyś wliczajac w to wpadki i przypadki któe trafią sie po drodze. Swoją droga ciekawe jakby zniosła to skrzynia biegów, a co więcej jak przeguby by zaregaowały na taką moc. NIe twierdze że zaraz by sie ukręciły ;) dodając to co napisałem przed chwila można zaryzykować że 10 tyś jak nic. Więc pojawia sie pytanie czy aby nie lepiej zmienić auta...
per ardua ad astra

Denek

Astro-maniak
Posty: 142
Rejestracja: 13 sty 2008, 10:38
Imię: nie mam
Auto: Saab 9-3
Silnik: B234R
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Opole

#18

Nieprzeczytany post autor: Denek »

To zależy, bo na moje oko samochodu się już nie opłaca sprzedawać. Raz że nowe tanie nie jest, dwa, że w dobrej cenie są 2.0 Turbo ale są to samochody używane, a do takich przekonania nie mam, zwłaszcza że Astrę H chcę zachować przez najbliższe 10 lat, a może i dłużej. Za 2,5 roku syn zrobi prawko, na początek dostanie może AF 1.4 82KM, potem by AH przejął ;)

ODPOWIEDZ