BIAłE ZEGARY
-
- Posty: 616
- Rejestracja: 06 lis 2007, 22:19
- Imię: Marcin
- Auto: BLACK WIDOW
- Silnik: X16XEL
- Województwo: wielkopolskie
- Kontakt:
Ja też zakładałem alu ramki na zegary. Tu masz link do aukcji:
[External Link Removed for Guests]
Jeśli chodzi o tą czarna tarczę orginalną to należy ją zdjąć bo inaczej nie zmieśći się ta biała. Białe tarcze posiadają tak jak w orginałnych tarczach mocowania więc nie ma problemu że cośnie bedzie pasowało albo bedzie trzeba będzie przerabiać. Jest idealnie dopasowana do zegarów.. A co do żarówek to założyłem białe tylko że mocniejsze 2W. Kupiłem je w sklepie z częściami do opla. Cena ok. 2.30zł. Przypomnę nie są to żadne diody. Nie opłaca się montować innych kolorów bo stracisz efekt tych tarcz. Białe zegary posiadaja specjalna folię niebieską między dwiema warstwami która zastępuje montaz niebieskich żarówek. Sam sie o tym przekonałem. Zamontowałem najpierw niebieskie żarówki i po właczeniu świateł wieczorem na zegarach nie było prawie nic widać.
[ Dodano: 2008-01-31, 23:18 ]
Tutaj masz sposób postępowania przy wymianie tarcz zegarów w astrze G
[External Link Removed for Guests]
a nastepnie wejdz na zakładke: Technika , napraw to sam i przed ostatnia pozycja na dole bedzie opis
[External Link Removed for Guests]
Jeśli chodzi o tą czarna tarczę orginalną to należy ją zdjąć bo inaczej nie zmieśći się ta biała. Białe tarcze posiadają tak jak w orginałnych tarczach mocowania więc nie ma problemu że cośnie bedzie pasowało albo bedzie trzeba będzie przerabiać. Jest idealnie dopasowana do zegarów.. A co do żarówek to założyłem białe tylko że mocniejsze 2W. Kupiłem je w sklepie z częściami do opla. Cena ok. 2.30zł. Przypomnę nie są to żadne diody. Nie opłaca się montować innych kolorów bo stracisz efekt tych tarcz. Białe zegary posiadaja specjalna folię niebieską między dwiema warstwami która zastępuje montaz niebieskich żarówek. Sam sie o tym przekonałem. Zamontowałem najpierw niebieskie żarówki i po właczeniu świateł wieczorem na zegarach nie było prawie nic widać.
[ Dodano: 2008-01-31, 23:18 ]
Tutaj masz sposób postępowania przy wymianie tarcz zegarów w astrze G
[External Link Removed for Guests]
a nastepnie wejdz na zakładke: Technika , napraw to sam i przed ostatnia pozycja na dole bedzie opis
-
- Posty: 616
- Rejestracja: 06 lis 2007, 22:19
- Imię: Marcin
- Auto: BLACK WIDOW
- Silnik: X16XEL
- Województwo: wielkopolskie
- Kontakt:
Wskazówki od obrotów i predkości po zdjęciu i pomalowaniu ustawisz mniej więcej na zero i po przekręceniu kluczyka w stacujce same się ustawią na swoją pozycję. Natomiast od paliwa i wody to musisz zapamiętać ich polozenie i tak samoje zalożyć
Black Widow [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 1873
- Rejestracja: 21 gru 2006, 16:52
- Imię: Tomek
- Auto: Honda Accord
- Silnik: ictdi 2.2
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Kwidzyn/Nottingham
-
- Posty: 512
- Rejestracja: 25 lut 2007, 21:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Ja coś w to nie wierzę. W Fce to jak się wyciągnie bolce ograniczające to wskazówki opadają niżej i trzeba sobie przed ściągnięciem zaznaczyć pozycję wskazówek i później tak samo je założyć.KeySee pisze:To te wskazówki same automatycznie się ustawiają?
A tu masz przykładowy link do markerów do wskazówekale na allegro są droższe niż w normalnym dobrym sklepie papierniczym
[External Link Removed for Guests]
W sklepie kupisz taki za 4 zł (musi być marker permanentny!!!!!)
-
- Posty: 1873
- Rejestracja: 21 gru 2006, 16:52
- Imię: Tomek
- Auto: Honda Accord
- Silnik: ictdi 2.2
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Kwidzyn/Nottingham
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 01 lut 2007, 14:40
- Imię: TOMASZ
- Auto: 2 x Astra G Kombi
- Silnik: Z16XE / Z14XEP
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: W-wa BEMOWO
- Kontakt:
Chodzi o to , że jak wyciągniecie bolce ograniczające , to wskazówki opadną w dół - zgadza się. Więc po wyjęciu tych bolcy spróbujcie włączyć zapłon - wskazówki od prędkości i obrotów powinny podnieść się do początku skali czyli na 0. Więc nie ma potrzeby zaznaczania w którym miejscu opadła wskazówka. Wystarczy , że przy składaniu zegarów lekko założycie wskazówki na ośki , przekręcicie stacyjkę na zapłon, wskazówki pójdą w górę , jeśli zatrzymają się na 0 to ok, a jeśli nie to mała korekta położeń wskazówek i można wskazówki dopchnąć. Oczywiście dotyczy to tylko obrotomierza i prędkościomierza w astrze G ( elektryka zamiast linki ) - w innych nie wiem. Stan paliwa trzeba zapamiętać ile było przed demotażem, a temp. wystarczy rozgrzać auto do momentu włączenia wentylatora ( czyli coś w okolicach 90 st. ).KeySee pisze:dokładnie, dlatego wydało mi się to dziwne aby wskazówki same się ustawiały.lesio822 pisze:Ja coś w to nie wierzę. W Fce to jak się wyciągnie bolce ograniczające to wskazówki opadają niżej i trzeba sobie przed ściągnięciem zaznaczyć pozycję wskazówek i później tak samo je założyć.
Podczas demontażu radzę uważać na wskazówki i ośki na których te wskaz. są osadzone. Bardzo łatwo je uszkodzić.
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 02 lut 2008, 23:48
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Twardogóra
- Kontakt:
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 01 sty 2008, 13:24
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wawa - Yelonki
- Kontakt: