Przełożenie Silnika
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:50
- Imię: Jacek
- Auto: Astra 2.2 SRI
- Silnik: Z22SE
- Lokalizacja: Northampton, UK
- Kontakt:
Jesli nie mam mocno zmodyfikowanej Astry z ladnym bodykitem i masa kasy wladowana w nią to taniej wyjdzie kupic nowy samochod, niz zmieniac silnik w starym. Przy zmianie silnika dojdzie zmiana skrzyni biegow, hamulcow, samochod pozostanie wersja ubozsza tak czy siak.. Sprzedanie starego autka i kupienie nowego z mocnym silnikiem i bogatym wyposazeniem wyjdzie moim zdaniem taniej.
Myslalem sam wrzucic Z20LET do swojego ale po obliczeniach wyszlo, ze taniej wyjdzie kupic Astre II GSI
Myslalem sam wrzucic Z20LET do swojego ale po obliczeniach wyszlo, ze taniej wyjdzie kupic Astre II GSI
2004 VAUXHALL ASTRA G 2.2 SRI
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 07 mar 2008, 10:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontakt:
Aha czyli spokojnie mogę się zastanawiać nad wymianą silnika na 1.6.Teraz pytanie czy dobrze pamiętam że ten na wielowtrysku ma 100KM?Bo nie chciałbym wydawać kasy na to samo co mam.Mam nadzieje że przy zmianie jakoś to odczuje:)
Aha i z gazem też nie powinno być chyba większych problemów przy zmianie na 1.6??(instalacja Lovato)
Aha i z gazem też nie powinno być chyba większych problemów przy zmianie na 1.6??(instalacja Lovato)
MOJA ASTRA- [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 826
- Rejestracja: 28 mar 2007, 14:14
- Imię: Paweł
- Auto: oBoRa
- Silnik: Benzynowy
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
petee, tak 1.6 MPI ma 100km i 1.6 16V tak samo, ale musisz zobaczyć jaką masz u siebie skrzynię i czy podpasuje ona do takiego silnika, jeżeli chcesz juz się tak bawić do dodatkowo ostry wałek i będziesz miał ponad 100KM. Z gazem nie będzie większych problemów , ja mam instalację 1 gen miałem ją przy 1.4, a teraz po swapie na 1.8 jedyne co do niego dokupiłem to mikser za 20zl. Ale teraz jestem zdania Mordoklej, że jak nie masz kasy to na prawdę taniej będzie chyba kupić jakąś GSI i mieć wszystko w serii
Pozdrawiam
Cr2ShEr - Paweł
[External Link Removed for Guests]
------------------------------------------------
Cr2ShEr - Paweł
[External Link Removed for Guests]
------------------------------------------------
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 07 mar 2008, 10:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontakt:
tzn.ja mam to auto po rodzicach.Jest juz u nas od ponad 6lat ja jeżdze nim niecałe 3 ichodzi o to że wiem co mam,a jak kupie gsi to znowu może zacząć się wieczne dokładanie...a tu blacha ok,zawieszenie robione,hamulce też.Pół roku temu rozrząd i inne drobne rzeczy.Jedyne co mnie martwi to to że zawala mi ciągle jedną świece i dlatego jak nie bedzie to uszczelka tylko cos powazniejszego to wole kupic silnik z mniejszym przebiegiem i oczywiście troche mocniejszy...
Aha po czym moge poznać czy moja obecna skrzynia mi podejdzie??
Pozdrawiam
Aha po czym moge poznać czy moja obecna skrzynia mi podejdzie??
Pozdrawiam
MOJA ASTRA- [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 826
- Rejestracja: 28 mar 2007, 14:14
- Imię: Paweł
- Auto: oBoRa
- Silnik: Benzynowy
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
Witam wszystkich
Z kolei ja chciałbym sie podłączy do postu. Posiadam Asterke 1.4 GLS (60KM) 92 r ale b. dobrze utrzymana i szkoda mi jej sprzedawac zwłaszcza ze włożyłem w nią trochę kasy.
Ja wpadłem na taki pomysł ze zwiększeniem mocy, nie wiem czy będzie dobry ale zamierzam go zrealizowac . Szukam silnika 1.6 8V takiego żeby podszedł do skrzyni z 1.4. A że lubię sie bawic w mechanika to sobie wyremontuje sam poza tym mam w planie porting kanałów, trochę zwiększę kompresje poprzez splanowanie głowicy jak starczy mi kasy to sfazuje na 3 kąty doloty zaworów wsadzę ostrzejsze wałki. troszkę go odetkam poprzez założenie wkładki sportowej do airboxa, usunę katalizator (w miejsce środkowego tłumika zastanawiam sie nad włożeniem zwężki venturiego i zamontowaniu końcowego tłumika pół przelotowego). Ponadto zakupiłem już tarcze wentylowane i zaciski dla poprawy hamulca przedniego tylny zostawiam w spokoju. Ciekawi mnie tylko ile mocy uzyskam przy takim zestawieniu.
Mile widziane ewentualne uwagi lub ciekawe pomysły.
Z kolei ja chciałbym sie podłączy do postu. Posiadam Asterke 1.4 GLS (60KM) 92 r ale b. dobrze utrzymana i szkoda mi jej sprzedawac zwłaszcza ze włożyłem w nią trochę kasy.
Ja wpadłem na taki pomysł ze zwiększeniem mocy, nie wiem czy będzie dobry ale zamierzam go zrealizowac . Szukam silnika 1.6 8V takiego żeby podszedł do skrzyni z 1.4. A że lubię sie bawic w mechanika to sobie wyremontuje sam poza tym mam w planie porting kanałów, trochę zwiększę kompresje poprzez splanowanie głowicy jak starczy mi kasy to sfazuje na 3 kąty doloty zaworów wsadzę ostrzejsze wałki. troszkę go odetkam poprzez założenie wkładki sportowej do airboxa, usunę katalizator (w miejsce środkowego tłumika zastanawiam sie nad włożeniem zwężki venturiego i zamontowaniu końcowego tłumika pół przelotowego). Ponadto zakupiłem już tarcze wentylowane i zaciski dla poprawy hamulca przedniego tylny zostawiam w spokoju. Ciekawi mnie tylko ile mocy uzyskam przy takim zestawieniu.
Mile widziane ewentualne uwagi lub ciekawe pomysły.
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 01 maja 2008, 14:23
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Działdowo
- Kontakt: