okleina czy malowanie??
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 27 mar 2011, 15:40
- Imię: Edek
- Województwo: śląskie
Re: okleina czy malowanie??
Hymm no to znowu mam rozkmin i kurcze nie wiem :p Wydac ponad 100zl i spieprzyć sprawe :/ ...
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 17 sty 2011, 10:48
- Imię: Marek
- Auto: opel astra II
- Silnik: 1.4 16v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Wyszków
ja pomalowałem panel środkowy i wydałem max 50 zł na wszystko a efekt jest bardzo pozytywny
w żyłach płynie etylina, zamiast serca jest turbina
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 16 sty 2011, 1:48
- Imię: Jakub
- Auto: Astra G kombi
- Silnik: X2.0DTL
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 27 mar 2011, 15:40
- Imię: Edek
- Województwo: śląskie
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Może i teraz robią wyśmienite folie które latami się nie odkleją wystawione na -30 ÷ 50°C
Ale po co się męczyć z modelowaniem krzywizn, co jest naprawdę trudne by efekt był profesjonalny.
Farba ładniej pokryje wszystko, nie jestem zwolennikiem "chodzenia na łatwiznę" lecz w tym przypadku chodzi o lepszy efekt wizualny :]
Owszem jak ktoś chce mieć jakiś deseń (typu imitacja drewna, karbonu, itp) musi się pomęczyć :devil2:
Ale po co się męczyć z modelowaniem krzywizn, co jest naprawdę trudne by efekt był profesjonalny.
Farba ładniej pokryje wszystko, nie jestem zwolennikiem "chodzenia na łatwiznę" lecz w tym przypadku chodzi o lepszy efekt wizualny :]
Owszem jak ktoś chce mieć jakiś deseń (typu imitacja drewna, karbonu, itp) musi się pomęczyć :devil2:
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 03 mar 2011, 22:01
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra G
- Silnik: 2.0 DTI
- Lokalizacja: Chorzów
no dokładnie jeśli ktoś chce deseń < jak ja> to nie pozostaje mu nic jak mozolne klejenie i nadzieja że to wszystko się nie rozleci po jednym sezonie:>
Non omnis moriar
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 27 mar 2011, 15:40
- Imię: Edek
- Województwo: śląskie
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 16 sty 2011, 1:48
- Imię: Jakub
- Auto: Astra G kombi
- Silnik: X2.0DTL
- Lokalizacja: Gdańsk
o rozklejenie bym sie nie martwil tak bardzo jak o trudnosc oklejenia krzywizn. nowoczesne kleje stosowane na foliach sa bardzo dobrej jakosci ale folia to folia nie jest az tak elastyczna zeby ja docisnac do kazdej plaszczyzny. jesli nie wiesz jak wykonac ciecia n atej foli ( bo tylko tak mozesz ja zawinac w jakies narozniki) to bedize widac ze robiles to sam. zostana purchle z powietrzem i wtedy napewno zacznie po jakims czasie odklejac sie. na jednolity kolor to bym sie nei zastanawial i pomalowal z deseniem...olalbym desen i nie bawilbym sie folia ;P
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 27 mar 2011, 15:40
- Imię: Edek
- Województwo: śląskie
Ok dzięki za pomoc więc czas rozmontowywać środkową kolumnę :P i malować :)
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 16 sty 2011, 1:48
- Imię: Jakub
- Auto: Astra G kombi
- Silnik: X2.0DTL
- Lokalizacja: Gdańsk
wszystko ladnie bylo juz opisane na forum musisz poszukac. rozpiska pamietam byla nawet z chemia jaka ktos tam uzywal, jakie podklady lakiery bajery, owocnej pracy pochwal sie efektem