okleina czy malowanie??

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
saew

Astro-maniak
Posty: 224
Rejestracja: 27 mar 2011, 15:40
Imię: Edek
Województwo: śląskie

Re: okleina czy malowanie??

#41

Nieprzeczytany post autor: saew »

Hymm no to znowu mam rozkmin i kurcze nie wiem :p Wydac ponad 100zl i spieprzyć sprawe :/ ...

jackowiak

Astro-maniak
Posty: 402
Rejestracja: 17 sty 2011, 10:48
Imię: Marek
Auto: opel astra II
Silnik: 1.4 16v
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Wyszków

#42

Nieprzeczytany post autor: jackowiak »

ja pomalowałem panel środkowy i wydałem max 50 zł na wszystko a efekt jest bardzo pozytywny ;)
w żyłach płynie etylina, zamiast serca jest turbina

ciapas

Astro-maniak
Posty: 150
Rejestracja: 16 sty 2011, 1:48
Imię: Jakub
Auto: Astra G kombi
Silnik: X2.0DTL
Lokalizacja: Gdańsk

#43

Nieprzeczytany post autor: ciapas »

i masz wszystkie zakamarki pomalowane a folia wykleic ciezko ;)

saew

Astro-maniak
Posty: 224
Rejestracja: 27 mar 2011, 15:40
Imię: Edek
Województwo: śląskie

#44

Nieprzeczytany post autor: saew »

daj jakies szczegółowe fotki :>:> trzeba obczaić co i jak

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5508
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 29 razy
Kontakt:

#45

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Może i teraz robią wyśmienite folie które latami się nie odkleją wystawione na -30 ÷ 50°C Obrazek
Ale po co się męczyć z modelowaniem krzywizn, co jest naprawdę trudne by efekt był profesjonalny.
Farba ładniej pokryje wszystko, nie jestem zwolennikiem "chodzenia na łatwiznę" lecz w tym przypadku chodzi o lepszy efekt wizualny :]

Owszem jak ktoś chce mieć jakiś deseń (typu imitacja drewna, karbonu, itp) musi się pomęczyć :devil2:

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

szramus

Astro-maniak
Posty: 64
Rejestracja: 03 mar 2011, 22:01
Imię: Łukasz
Auto: Astra G
Silnik: 2.0 DTI
Lokalizacja: Chorzów

#46

Nieprzeczytany post autor: szramus »

no dokładnie jeśli ktoś chce deseń < jak ja> to nie pozostaje mu nic jak mozolne klejenie i nadzieja że to wszystko się nie rozleci po jednym sezonie:>
Non omnis moriar

saew

Astro-maniak
Posty: 224
Rejestracja: 27 mar 2011, 15:40
Imię: Edek
Województwo: śląskie

#47

Nieprzeczytany post autor: saew »

No właśnie :):) czy sie kurcze nie rozklei skubaństwo.....

ciapas

Astro-maniak
Posty: 150
Rejestracja: 16 sty 2011, 1:48
Imię: Jakub
Auto: Astra G kombi
Silnik: X2.0DTL
Lokalizacja: Gdańsk

#48

Nieprzeczytany post autor: ciapas »

o rozklejenie bym sie nie martwil tak bardzo jak o trudnosc oklejenia krzywizn. nowoczesne kleje stosowane na foliach sa bardzo dobrej jakosci ale folia to folia nie jest az tak elastyczna zeby ja docisnac do kazdej plaszczyzny. jesli nie wiesz jak wykonac ciecia n atej foli ( bo tylko tak mozesz ja zawinac w jakies narozniki) to bedize widac ze robiles to sam. zostana purchle z powietrzem i wtedy napewno zacznie po jakims czasie odklejac sie. na jednolity kolor to bym sie nei zastanawial i pomalowal z deseniem...olalbym desen i nie bawilbym sie folia ;P

saew

Astro-maniak
Posty: 224
Rejestracja: 27 mar 2011, 15:40
Imię: Edek
Województwo: śląskie

#49

Nieprzeczytany post autor: saew »

Ok dzięki za pomoc :) więc czas rozmontowywać środkową kolumnę :P:P i malować :):)

ciapas

Astro-maniak
Posty: 150
Rejestracja: 16 sty 2011, 1:48
Imię: Jakub
Auto: Astra G kombi
Silnik: X2.0DTL
Lokalizacja: Gdańsk

#50

Nieprzeczytany post autor: ciapas »

wszystko ladnie bylo juz opisane na forum musisz poszukac. rozpiska pamietam byla nawet z chemia jaka ktos tam uzywal, jakie podklady lakiery bajery, owocnej pracy pochwal sie efektem :)

ODPOWIEDZ