Mam pytanie dotyczące wymiany silnika z Astry II G 1.7 TD 68 KM na inny silnik. Ponieważ serce mojej Asterki potrzebuje reanimacji postanowiłam wymienić silnik na mocniejszy. Czy ktoś z Was orientuje się jaki silnik będzie pasował mocowaniami itd do mojego auta? Gdzieś wyczytałam, iż może pasować silnik od VW 1.9 TDI ale ile w tym prawdy to nie wiem. A może znacie jakąś firmę która profesjonalnie się tym zajmuje?
z góry dziękuję za pomoc
Wymiana silnika ASTRA II G 1.7 TD na inny :)
- Gonia_P
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 mar 2011, 17:19
- Imię: Gosia
- Auto: Astra
- Silnik: 1.7 TD
- Lokalizacja: Warszawa
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
o tego typu przekladkach tzw. SWAP'ach bylo juz na forum nie raz. Wszelkie tego typu akcje okaza sie nieoplacalne. Niestety nie zamknie sie to w kwocie 1000 czy 2000 zl. a wielkorotnie wiecej. Reanimuj ten co masz ewentualnie kup sam slupek i wymien.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- Gonia_P
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 mar 2011, 17:19
- Imię: Gosia
- Auto: Astra
- Silnik: 1.7 TD
- Lokalizacja: Warszawa
Zapytałam jednego z moderatorów czy mam zamieszczać nowy wątek i usłyszałam, że tak dlatego pozwoliłam sobie to zrobić....
Zależy mi żeby zostać przy tej budzie, a serce wymienić na mocniejsze. Jeżeli decyduję się na takie zmiany również zdaję sobie sprawę jakiego rzędu to są koszta.
Dziękuję za odpowiedź.
Zależy mi żeby zostać przy tej budzie, a serce wymienić na mocniejsze. Jeżeli decyduję się na takie zmiany również zdaję sobie sprawę jakiego rzędu to są koszta.
Dziękuję za odpowiedź.
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Tak. Ja tez sprawdzilem czy nie bylo podobnego tematu. Owszem nie bylo akurat z tym silnikiem. Ludziska pytali juz o przekladce oczewiscie na 1.9 cdti z astry H i podobnych. Ja proponowalem vagowski TDI bo czesci tansze, dobrze sie podkrecaja no i nie ma CAN'a. Co do pasowania p&p to niestety tak sie nie da. Jesli bedziesz przekladal jakis silnik nawet od AG np 2.0 DTI to trzeba brac razem z łapami, mocowaniami, kabloteka; pruc calosc i przekladac. Nie wiem czy AH podejdzie w rame od AG ale powiem tyle ze nawwet ten sam silnik w viki C ma inne lapy jak w AH wiec tu tez bedzie inaczej. Caly silnik, kompletny od AH( slupek, wtryski, turbo, kabloteka z kompem, Pewnie jeszcze jakies moduly i przekazniki drobniejsze to napewno nie bedzie kosztowac mało. Mysle ze kwota okolo 10 tys bylaby realna w tym przypadku. Jesli zdecydujesz sie na TDI to bedzie weicej dlubania jesli chodzi o wsadzenie do w rame i pasowanie na poloski czy wydech ale kompletny silnik z turbo,skrzynia, kabloteka ECM dostaniesz przy odrobinie szczescia za 3-4 tys zl. Za komplet na pompowtryskach 130-150 koni troszke wiecej.Gonia_P pisze:Zapytałam jednego z moderatorów czy mam zamieszczać nowy wątek i usłyszałam, że tak dlatego pozwoliłam sobie to zrobić....
Zależy mi żeby zostać przy tej budzie, a serce wymienić na mocniejsze. Jeżeli decyduję się na takie zmiany również zdaję sobie sprawę jakiego rzędu to są koszta.
Dziękuję za odpowiedź.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG