chiptuning 1.7 cdti w Astra h
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 08 mar 2011, 19:41
- Imię: Piotrek
chiptuning 1.7 cdti w Astra h
Witam, zastanawiam się na chipem do 1.7 cdti 80KM w mojej Astrze h, ma ktoś jakieś doświadczenia z tym silnikiem po chipie?
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 13 maja 2008, 14:21
- Imię: borsuk
- Auto: opel astra h
- Silnik: z17dtl
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Chipowałem w poniedziałek. Moc wzrosła do 94,8 km a moment ze 170 do ponad 230. Więcej programem się podobno nie da z tego silnika wyciągnąć, ale różnica jest.
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Może o kosztach byś wspomniał? Zaleceniach po takiej zmianie (częstszy serwis itp.)
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 198
- Rejestracja: 10 kwie 2009, 11:30
- Imię: Rafał
- Auto: Opel Astra H
- Silnik: Z20LER
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Wola k. Tychów
- Kontakt:
Zalecenia po programie? Olej + wszystkie filtry co 10tysi, co ważne to ma być dobry olej i dobre filtry.
A z turbo to obsługa taka jak przed programem.
A z turbo to obsługa taka jak przed programem.
Był : Seat Leon 1.9TDI 155PS/314Nm ASV Powered by ECUProject
Jest : Opel Astra H 2.0 turbo Z20LER OPC line
Jest : Opel Astra H 2.0 turbo Z20LER OPC line
-
- Posty: 204
- Rejestracja: 08 cze 2011, 22:59
- Imię: Rafał
- Auto: Signum 2.0T 175KM
- Silnik: z20net
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/Chełm
A jaki koszt takiego chiptuningu i czy robiliście to profesjonalnie z hamownią?
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 13 maja 2008, 14:21
- Imię: borsuk
- Auto: opel astra h
- Silnik: z17dtl
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Może grzeczniej?FalconTech pisze:Może o kosztach byś wspomniał?
Koszt to 1500 zł z hamownią.
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Wybacz jeśli odebrałeś to jako atak, nie miało to tak wyglądaćborsuk pisze:Może grzeczniej?
I główny warunek, silnik musi być sprawny, bez żadnych problemów.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 13 maja 2008, 14:21
- Imię: borsuk
- Auto: opel astra h
- Silnik: z17dtl
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
SpokoFalconTech pisze:Wybacz jeśli odebrałeś to jako atak, nie miało to tak wyglądaćborsuk pisze:Może grzeczniej?
I główny warunek, silnik musi być sprawny, bez żadnych problemów.
No tak, silnik musi być zdrowy. Natomiast ja olej i tak wymieniam co 10 kkm więc mi żadnej różnicy to nie robi