Witam od dłuższego czasu jestem zadowolonym posiadaczem Astry H 1.8 w automacie i zaczyna mi brakować trochę mocy.
Silnik to Z18XE 125km, myślałem o chipie na ~135-140km, jednak bardziej mnie nurtuje, czym się różni ten model silnika od tego z GTC 140km? Tylko mapą czy czymś jeszcze?
Z18XE... i szukanie pomysłów.
- czwarty
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 cze 2011, 19:21
- Imię: Szymon
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 14 mar 2008, 19:07
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra G
- Silnik: X18xe1 @ 161
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Kontakt:
W życiu nie zrobisz samym programem 140km.
Silnik z gtc ma zmienne fazy rozrządu.
Co do podnoszenia mocy z18xe/x18xe1 było już dużo tematów na różnych forach więc poszukaj.
Ogólnie można zrobić pod 170km, koszt minimum 6-7tys na używanych gratach
Silnik z gtc ma zmienne fazy rozrządu.
Co do podnoszenia mocy z18xe/x18xe1 było już dużo tematów na różnych forach więc poszukaj.
Ogólnie można zrobić pod 170km, koszt minimum 6-7tys na używanych gratach
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- czwarty
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 cze 2011, 19:21
- Imię: Szymon
- Auto: Astra H
- Silnik: Z18XE
Rozeznałem się trochę w sytuacji rzeczywiscie, to dwa rożne silniki :/
Chipem mogę się pobawić do ~135km a to mnie nie satysfakcjonuje, zastanawiam się nad przelotówką wydechu i parę zmian w dolocie ale to już są całkiem spore koszta i bez mechanika warsztatu się nie obędzie ;/
Chipem mogę się pobawić do ~135km a to mnie nie satysfakcjonuje, zastanawiam się nad przelotówką wydechu i parę zmian w dolocie ale to już są całkiem spore koszta i bez mechanika warsztatu się nie obędzie ;/