Najprostrzy SWAP z ?? na C20NE

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

Re: Najprostrzy SWAP z ?? na C20NE

#11

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Silnik jeździł 1,5 roku, dopóki mnie nie podkusiło załozyć tłoki z seha.
Przesadziłem z kompresją i 2 tłoki powiedziały dośc.
Góra podejrzewam, że jeszcze jeździ w PL.
Mocy zawsze jest za mało ;) więc po co dłubac xe, jak można włożyć let, lub mv6. :mrgreen:

Barton

Astro-maniak
Posty: 73
Rejestracja: 13 lip 2011, 10:39
Imię: Bartek
Auto: Astra G Sedan
Silnik: X20LET

#12

Nieprzeczytany post autor: Barton »

Jarek wlkp pisze: turbo nie jest aż tak drogie jeżeli przemyśli się wszystko od początku a nie wydaje się na głupoty kasę
raz turbo i zmienia się podejście do sprawy
LET nie jest kosmiczną produkcją a bliźniaczą do xe
Potwierdzam, burbo na prawdę zmienia podejście do sprawy
dmuchniętym autkiem zupełnie inaczej się jeździ
Co z tego, że NA można zrobić z 2,0 na prawie 200PS, skoro do codziennej jazdy nadaje się to jak 1000 konne bugatti do pługa

Jak robić silnik, to o takiej charakterystyce, żeby dawał najwięcej mocy i frajdy przy codziennej jeździe

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#13

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

No wszystko pasuje, tylko ja cały czas patrzę pod kątem kosztów eksploatacji, bo niestety moje auto jeździ codziennie.
Chyba, że mi zasponsorujecie drugie, to zrobię i 2000KM :lol:

Jarek wlkp

ex-Staff
Posty: 634
Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
Imię: Jarek
Auto: calibra
Silnik: c20let
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Plewiska

#14

Nieprzeczytany post autor: Jarek wlkp »

ja śmigam na codzień calibrą let z LPG spalanie z napędem 4x4 trasa 10l miasto 14l nie tempem emeryta ale też nie kaskadera moc jeszcze nie hamowane teraz powinno być około 280KM i pod 400NM czas 1/4mili 13,1s.Auto jeździ na codzień w ostatnie 2lata zrobiłem 50tyśkm nie raz jako holownik
można wsadzić 2,7TT z audi(calibra Robina) ale poważnie xe jest rozwojowy za rozsądną kasę jak v-ka to saaboska jest odprężona calibra Jarka1111

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#15

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

No ok, 14 w miescie, mi 9-10.
A wiesz, że Łódź to zadupie dolne pod względem zarobków?
Myślisz, że ja nie chciałbym mieć takiego potworka, jak Jarek?
Tylko za co?
Jak myslisz, dlaczego ludzie pakują ne?
Bo jest posmak mocy w miarę i relatywnie tanio.

Myslę, że to nie tylko moje zdanie.

Jarek wlkp

ex-Staff
Posty: 634
Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
Imię: Jarek
Auto: calibra
Silnik: c20let
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Plewiska

#16

Nieprzeczytany post autor: Jarek wlkp »

dlatego podpowiadam by wsadzić xe bo pracy tyle samo mocy więcej fakt koszty wysze ale i mocy więcej i pryszłościowo
co do mojego spalania jest to realne spalanie a nie bajka niestety 1400KG plus trochę mocy i jest taki wynik tyle że 14 l X 2,5zł jakoś aż tak nie boli

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#17

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

No widzisz, ty masz x2,5 a ja x5
Miałem podtlenek gazotu kiedyś w poldzie i w corsie też i stwierdziłem, że to pomyłka.
Koszty paliwa nie zrekompensują kosztów innych "gazowych" lub "przez gaz"
Nie powiem, pierwsze 3-4 lata gaz był oki, ale później połykacz kasy, co sie ciągnie za mną do dziś, mimo, że gazu od 5 lat nie mam.

Jarek wlkp

ex-Staff
Posty: 634
Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
Imię: Jarek
Auto: calibra
Silnik: c20let
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Plewiska

#18

Nieprzeczytany post autor: Jarek wlkp »

powiem tak na gazie śmigam od 1996roku był w tedy po 0,70gr
let zrobił na lpg około 50tyś ze mną nic mu nie dolega 2lata
żony xe posiadamy od 2004roku na gazie przeleciał ponad 100tyś km a w zeszłym roku autko zdobyło pierwsze miejsce na jesiennym CT 1/4mili więc raczej zamęczoone nie jest mimo że licznik pokazuje 300tyś auto nie wiem ile ma przejechane
gaz jest ok tylko nie ma mądrych gazowników (przynajmniej ja nie poznałem) w turbasie sam instalację ustawiam po różnych modach gazownik ją tylko założył i podłączył potem stwierdził że gaz do turbo nie pasuje ale on nie miał bladego pojecia w doładowanych silnikach

pico8

Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 30 paź 2011, 21:41
Imię: Andrzej
Auto: VB Kombi`98 / AF Sedan`93
Silnik: X18XE / C16NZ
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Chroscice

#19

Nieprzeczytany post autor: pico8 »

Witam.

Mam Astre F 1.6 i Kadetta E 2.0.
Chcial bym zainplantowac wszystko co jest pod maska wraz z chamulcami.
Pytanie,czy McPherson ze zwrotnica pasuje z Kadetta do Astry?
[External Link Removed for Guests]

ODPOWIEDZ