Jak ma być dynamiczne i ekonomiczne, to pozostaje tylko klekot
Taka np 1,9 AH 150 PS jest całkiem miła do prowadzenia
Tylko niestety nie z tym budżetem
A na poważnie, to jakieś C20NE lub XE + LPG i bedzie OK
A projekt dwa razy 0,7 litra turbo to proponuję odłożyć do działu "niesamowite historie"
astra f 1.4 turbo
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 13 lip 2011, 10:39
- Imię: Bartek
- Auto: Astra G Sedan
- Silnik: X20LET
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 30 sty 2011, 23:25
- Imię: Sebastian
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: X14XE
- Lokalizacja: Łochów
Benzyny czy oleju?Majes pisze:XE mimo wszystkich mitów na temat spalania nie pali dużo
Mimo wszystko daje fajniejsze osiągi i gadanie, że 16v awaryjne itd, stereotyp propagowany przez niektorych to bajka, bo "jak się dba, tak się ma"
A założyciel tematu jak się szybko pojawił z szalonym pomysłem to szybciej znikł i nie wraca
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Kupuj Astrę z silnikiem 1.8 lub 2.0 16v. Jeśli będzie Ci brakować mocy, to wtedy myśl o tanim turbo. Albo dowolną 1.8/2.0 i swap na C25xe - 2.5 V6 170km. W tej kasie się zmieścisz i nawet na 190km go podciągniesz gratami z X30xe. Albo napisz do Marcina_GW z ATT, sprzedaje swój pakiet twin turbo do 2.5 V6, miał coś koło 300km. Tyle, że 12l to tylko przy normalnej jeździe. Seryjne 2.5 w lekkiej Fce pali od 8 na trasie do 12w mieście jak nie palisz gum. Średnio 10 trzeba liczyć.
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 12 lip 2011, 16:32
- Imię: Marcin
- Auto: Astra G
- Silnik: X16XEL
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: żywiec
Kolego naj lepiej kup zdrową budę F-ki i swap naj lepiej na c20ne czyli 8v 115 km i ostry wałek z c20seh kolektor 4 2 1 ewentualnie jakiś wirusek do kompa i bedziesz miał w granicach 140 km i będziesz się mieścił w 10 l/100km
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 10 sty 2012, 16:09
- Imię: Łukasz
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: 1,6i 16V
- Województwo: śląskie
Kiedyś czytałem że gościu miał skode felicie 1,3 MPI, i założył do niego turbo z astry f 1,7 TD, sam zrobił o rurowanie itp. pisał że nie przekroczył 700zł.
-
- Posty: 188
- Rejestracja: 27 paź 2011, 17:15
- Imię: Artur
- Auto: eFka Caravan
- Silnik: C20XE
- Województwo: mazowieckie
hehehehe dobry temat w sam raz pod trzy piwka przed snem
czekam na dalsze porady i sugestie
czekam na dalsze porady i sugestie