astra f 1.4 turbo

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Barton

Astro-maniak
Posty: 73
Rejestracja: 13 lip 2011, 10:39
Imię: Bartek
Auto: Astra G Sedan
Silnik: X20LET

Re: astra f 1.4 turbo

#11

Nieprzeczytany post autor: Barton »

Jak ma być dynamiczne i ekonomiczne, to pozostaje tylko klekot
Taka np 1,9 AH 150 PS jest całkiem miła do prowadzenia
Tylko niestety nie z tym budżetem :lol:

A na poważnie, to jakieś C20NE lub XE + LPG i bedzie OK
A projekt dwa razy 0,7 litra turbo to proponuję odłożyć do działu "niesamowite historie" :mrgreen:

se6ek

Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 30 sty 2011, 23:25
Imię: Sebastian
Auto: Opel Astra F
Silnik: X14XE
Lokalizacja: Łochów

#12

Nieprzeczytany post autor: se6ek »

Majes pisze:XE mimo wszystkich mitów na temat spalania nie pali dużo :)
Benzyny czy oleju? :P

Mimo wszystko daje fajniejsze osiągi i gadanie, że 16v awaryjne itd, stereotyp propagowany przez niektorych to bajka, bo "jak się dba, tak się ma" ;)

A założyciel tematu jak się szybko pojawił z szalonym pomysłem to szybciej znikł i nie wraca :P

Tomek_0181

Klubowicz AKP
Posty: 1105
Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
Auto: Astra F Irmscher
Silnik: C20xe
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
Pomocny: 3 razy
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: Tomek_0181 »

Kupuj Astrę z silnikiem 1.8 lub 2.0 16v. Jeśli będzie Ci brakować mocy, to wtedy myśl o tanim turbo. Albo dowolną 1.8/2.0 i swap na C25xe - 2.5 V6 170km. W tej kasie się zmieścisz i nawet na 190km go podciągniesz gratami z X30xe. Albo napisz do Marcina_GW z ATT, sprzedaje swój pakiet twin turbo do 2.5 V6, miał coś koło 300km. Tyle, że 12l to tylko przy normalnej jeździe. Seryjne 2.5 w lekkiej Fce pali od 8 na trasie do 12w mieście jak nie palisz gum. Średnio 10 trzeba liczyć.

mniek G

Astro-maniak
Posty: 64
Rejestracja: 12 lip 2011, 16:32
Imię: Marcin
Auto: Astra G
Silnik: X16XEL
Województwo: śląskie
Lokalizacja: żywiec

#14

Nieprzeczytany post autor: mniek G »

Kolego naj lepiej kup zdrową budę F-ki i swap naj lepiej na c20ne czyli 8v 115 km i ostry wałek z c20seh kolektor 4 2 1 ewentualnie jakiś wirusek do kompa i bedziesz miał w granicach 140 km i będziesz się mieścił w 10 l/100km
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie

Maczo199

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 10 sty 2012, 16:09
Imię: Łukasz
Auto: Opel Astra F
Silnik: 1,6i 16V
Województwo: śląskie

#15

Nieprzeczytany post autor: Maczo199 »

Kiedyś czytałem że gościu miał skode felicie 1,3 MPI, i założył do niego turbo z astry f 1,7 TD, sam zrobił o rurowanie itp. pisał że nie przekroczył 700zł.

arcik

Astro-maniak
Posty: 188
Rejestracja: 27 paź 2011, 17:15
Imię: Artur
Auto: eFka Caravan
Silnik: C20XE
Województwo: mazowieckie

#16

Nieprzeczytany post autor: arcik »

hehehehe dobry temat :) w sam raz pod trzy piwka przed snem :D

czekam na dalsze porady i sugestie

ODPOWIEDZ