astra f 1.4 turbo
- karol9998
- Posty: 3
- Rejestracja: 01 wrz 2011, 15:43
- Imię: karol
- Auto: brak
astra f 1.4 turbo
Witam. Zastanawiam się nad zakupem opla astry f z silnikiem 1.4 i wobec tego mam pytanie. Ile kosztowało by założenie turbo do tego auta, ile miało by mniej więcej koni mechanicznych?
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 13 lip 2011, 10:39
- Imię: Bartek
- Auto: Astra G Sedan
- Silnik: X20LET
W jakim celu uturbiać najmniejszy z możliwych silników ?
Wg mnie posunięcie całkowicie bez sensu
Koszt uturbienia 5-10 tysięcy a efekt ? 140-160 PS w porywach
Z takim budżetem można już pomyśleć o zakupie czegoś seryjnie mocnego
Wg mnie posunięcie całkowicie bez sensu
Koszt uturbienia 5-10 tysięcy a efekt ? 140-160 PS w porywach
Z takim budżetem można już pomyśleć o zakupie czegoś seryjnie mocnego
- karol9998
- Posty: 3
- Rejestracja: 01 wrz 2011, 15:43
- Imię: karol
- Auto: brak
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 13 lip 2011, 10:39
- Imię: Bartek
- Auto: Astra G Sedan
- Silnik: X20LET
Zależy jaki Masz budżet
Jest masę możliwości: od seryjnego GSi za kilka tysięcy po całą gamę dostępnych na swapa silników
Podstawowe pytania: budżet, oczekiwania
Jest masę możliwości: od seryjnego GSi za kilka tysięcy po całą gamę dostępnych na swapa silników
Podstawowe pytania: budżet, oczekiwania
- karol9998
- Posty: 3
- Rejestracja: 01 wrz 2011, 15:43
- Imię: karol
- Auto: brak
Mój budżet to 8000-9000 zł. Od auta oczekuje by było: dynamiczne o sportowym charakterze, nie paliło 12l/100km tylko mniej. Preferuje hathbaki i coupe(ewentualnie może być sedan)
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
nie chce być nie miły ale jak myślisz o mocnym dinamicznym aucie które pali mniej niż 12l przy takim sposobie ekspaltacji do jakiej został stwożony to raczej musisz sporo poczytać jeszcze o autach i o realnych och osiągach nie papierowych
1,4Tv8 z opla nie wyjdzie z tego 140KM
VW 1,4tfsi ma moc ale spalanie realne mocno odbiega od tego co piszą
za 8-9tyś moze jakaś ładna astra gsi calibra xe w górę ale na spalanie portwel uszykuj bo te 10do 15l jest realne w mieście przy małej fantazji
1,4Tv8 z opla nie wyjdzie z tego 140KM
VW 1,4tfsi ma moc ale spalanie realne mocno odbiega od tego co piszą
za 8-9tyś moze jakaś ładna astra gsi calibra xe w górę ale na spalanie portwel uszykuj bo te 10do 15l jest realne w mieście przy małej fantazji
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 30 sty 2011, 23:25
- Imię: Sebastian
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: X14XE
- Lokalizacja: Łochów
Z tego silnika (x14xe czyli 1.4 16v) wyciągają po 160 PS.
Tylko zadaj sobie pytanie czy warto.
Turbo turbem, ale najpierw byś musiał przystosować do tego silnik, zwłaszcza jak ma swoje lata i z turbo nie zmieścisz się.
Za tę cenę możesz bawić się w kolektor 4-2-1, wydech kwas, ostre wałki, lekki zamach i inne pierdoły które podniosą osiągi, ale z turbo i ogarnięciem motoru tak, żeby nie padł przy lepszym pałowaniu po krótkim czasie nie zmieścisz się raczej z kasą z motorem, a gdzie jeszcze kupno samego auta...
. Chyba, że sam sporo robisz, masz dostęp do części, wiedzę i warsztat to można się bawić i próbować.
Kup od razu GSI, albo coś od razu SWAP-owanego na jakąś V6, ewentualnie sam SWAP'a zrobisz i kasy starczy. Ale albo niskie spalanie, albo moc. Jak wspomniano jeśli chcesz motor z potencjałem i wykorzystywać jego możliwości to zapomnij o znośnym spalaniu.
Możesz celować w jakieś zdrowe 2.0
Skąd Ci się wziął pomysł x14xe i turbo Ten silnik można nieźle wyżyłować i zrobić naprawde fajnie, ale wtedy to "sztuka dla sztuki", żeby łoić skórę snobom i bananom swoim 1.4, ale wtedy musisz mieć kilka razy więcej kasy
Tylko zadaj sobie pytanie czy warto.
Turbo turbem, ale najpierw byś musiał przystosować do tego silnik, zwłaszcza jak ma swoje lata i z turbo nie zmieścisz się.
Za tę cenę możesz bawić się w kolektor 4-2-1, wydech kwas, ostre wałki, lekki zamach i inne pierdoły które podniosą osiągi, ale z turbo i ogarnięciem motoru tak, żeby nie padł przy lepszym pałowaniu po krótkim czasie nie zmieścisz się raczej z kasą z motorem, a gdzie jeszcze kupno samego auta...
. Chyba, że sam sporo robisz, masz dostęp do części, wiedzę i warsztat to można się bawić i próbować.
Kup od razu GSI, albo coś od razu SWAP-owanego na jakąś V6, ewentualnie sam SWAP'a zrobisz i kasy starczy. Ale albo niskie spalanie, albo moc. Jak wspomniano jeśli chcesz motor z potencjałem i wykorzystywać jego możliwości to zapomnij o znośnym spalaniu.
Możesz celować w jakieś zdrowe 2.0
Skąd Ci się wziął pomysł x14xe i turbo Ten silnik można nieźle wyżyłować i zrobić naprawde fajnie, ale wtedy to "sztuka dla sztuki", żeby łoić skórę snobom i bananom swoim 1.4, ale wtedy musisz mieć kilka razy więcej kasy
[External Link Removed for Guests]
- KIT GTO
- Posty: 2287
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:01
- Imię: astra
- Silnik: DESTRUKCJA
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: lublin
- Kontakt:
i szukasz 1,4 AF a może 800-900karol9998 pisze:Mój budżet to 8000-9000 zł.
kolejny wątek założony przez swieżaka a Wy w to wchodzicie, powodzenia
- ilek8822
- Posty: 3066
- Rejestracja: 15 sty 2011, 12:20
- Imię: Kamil
- Auto: Astra GSI
- Silnik: c20xe
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Łagiewniki (koło Wrocławia)
Zgadzam sie z przedmówcą. Jak można szukać Astry F z 1.4, a na turbo mieć praktycznie jej czterokrotną wartość? Albo Kolega jest zupełnym laikiem, który nawet w google poszukać nie może (a takich tematów jest troche), albo karmimy trola...
Moja GSI
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 25 gru 2008, 16:49
- Imię: Leszek
- Auto: astra G
- Silnik: X20XEV
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: WLKP