Podkręcenie/Tuning Astra F Isuzu 1.7

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
MisieQ

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 31 sty 2011, 9:31
Imię: Michał
Auto: astra F i 2xomega
Silnik: 1,7 isuzu

Podkręcenie/Tuning Astra F Isuzu 1.7

#1

Nieprzeczytany post autor: MisieQ »

Naczytałem się już sporo o bost pinach i podkręcaniu dawki na pompie i ciśnienia na sprężarce.
Czy jest tu ktoś,(?) kto mógłby jasno i przejżyście opisać jak podkręcić to po kolei, bo nie chciał bym eksperymentować tylko zrobić to co trzeba :P

Ogólnie jestem tak średnio tylko obeznany, a nie chciał bym czegoś [wulgaryzm]. Poprzednio latałem omką 20NE, benzynowe ogarniałem ale diesle słabiej, z góry dzięki za KONKRETNE ODPOWIEDZI NA TEMAT.



EDIT:

Za używanie wulgarnych słów regulamin forum określa konkretną "nagrodę" ==> WARN
RF Art.4 pkt.18
Ostatnio zmieniony 03 gru 2011, 9:59 przez Darian, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Usunięcie wulgaryzmu i nadanie warna

MisieQ

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 31 sty 2011, 9:31
Imię: Michał
Auto: astra F i 2xomega
Silnik: 1,7 isuzu

#2

Nieprzeczytany post autor: MisieQ »

:?: :?: :?:

hoogasek

Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 13 paź 2011, 19:25
Imię: Hubert
Auto: Opel Astra '01
Silnik: 1,7 cdti
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Leszno CiTy

#3

Nieprzeczytany post autor: hoogasek »

jak chcesz szpanować mocą to kup sobie porche. po co chcesz krzywdzić auto jakimiś duperelami które tak naprawde niesą dobre. Kupiłeś 1,7 d to jedz 1,7 d a nie byś chciał latać autem które służy do jazdy.....

rozwagi rzycze
Był : FIAT TIPO 1,6i , 94rok , pełna elektryka , 94 kucyki
Jest : OPEL ASTRA KOMBI 1,7cdti , 01rok , golasek , 75 kucyków

Jarek wlkp

ex-Staff
Posty: 634
Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
Imię: Jarek
Auto: calibra
Silnik: c20let
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Plewiska

#4

Nieprzeczytany post autor: Jarek wlkp »

czasem tak bywa że ludzie kupują auta ropopochodne a potem chcieli by latać jak bociany nie powiem znam parę silników tdi które robią zamieszania ale to nie są isuzu z lat 80tych :D może kup sobie corse wsadz tam chodzby c20ne i jak będziesz chciał się pocieszyć autem to będziesz miał czym a to zostaw do ekonomicznego przemieszczania

se6ek

Użytkownik
Posty: 50
Rejestracja: 30 sty 2011, 23:25
Imię: Sebastian
Auto: Opel Astra F
Silnik: X14XE
Lokalizacja: Łochów

#5

Nieprzeczytany post autor: se6ek »

hoogasek pisze:rozwagi rzycze
A ja słownika ;)

Skoro wiesz, że można coś zrobić to czytaj dokładnie to co znalazłeś :)
Na ATT w dziale "Modyfikacje silnika" masz coś o klekocie i modyfikacjach, cały temacik :)
Poza tym google i jazda :)

Nikt nie będzie Ci tu przepisywał tego co ktoś już stworzył, więc bierz się do samodzielnej lektury :)

Co do tego, że boisz się, że coś zepsujesz to nie kwestia tego czy to benzyna czy diesel a raczej czy masz pojęcie o silnikach i zdolności manualne i podobne w tej kwestii :)
Jeśli jesteś anty-techniczny/mechaniczny to odpuść, a jak lubisz i umiesz dłubać przy autach to studiuj materiały w sieci i powodzenia :)

Jak napisali przedmówcy rakiety z tego nie będzie, ale dlaczego nie próbować osiągnąć coś więcej niż setup z fabryki, jeśli jest taka opcja? :)

Powodzenia i pozdrawiam :)
[External Link Removed for Guests]

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

Nie ma to jak osoby które nigdy nie latały isuzu, nie modziły go i nie wiedzą na co go stać.

A więc tak dla krytykantów: zmodzone isuzu objedzie seryjne c20ne i ma moment obrotowy zbliżony do c20xe - tak więc jaki jest sens pakować słabszą benzynę tak jak ktoś to proponował wyżej?

Przejrzyj kolego temat na att w temacie więcej mocy w 1,7 tds. Tam jest masa stron i znajdziesz opisy, a jak byś miał jakieś pytania to wal śmiało na pw to zawsze mogę coś podpowiedzieć o ile będe wiedział

Ja mam tak jak to ktoś wyżej napisał "skrzywdzone" isuzu i faktycznie wykańczam silnik aż miło. Śmigam ze zwiększoną dawką i doładowaniem do 1,6 bara już od 1,5 roku albo dwóch lat, zrobiłem nią 30tyś i faktycznie po ponad 300tyś przejechanych kilometrów silnik jest na wykończeniu. Nie bierze oleju, turbina nie ma luzów, auto odpala od cyknięcia w każdej pogodzie, żadnych stuków, puków. No faktycznie jeszcze ze 100tyś km w tej specyfikacji i wykończę silnik

A to wszystko przy spalaniu 7 litrów w mieście (seria paliła 8) więc to wszystko całkowicie nieekonomiczne

Ten silnik nie ma żadnej elektroniki więc nie ma tych wszystkich popapranych czujniczków jak w benzynie gdzie jak jeden padnie to auto albo nie odpala albo nie jedzie i za chu chu nie można tego zdiagnozować. Normalnie kolejny powód żeby zmienić isuzu na c20ne

Naprawdę grubo zmodzone isuzu potrafi osiągnąć moc 130KM, tyle że to są już jakieś koszta

Jarek wlkp

ex-Staff
Posty: 634
Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
Imię: Jarek
Auto: calibra
Silnik: c20let
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Plewiska

#7

Nieprzeczytany post autor: Jarek wlkp »

powiem tak gdyby ktoś zadał sobie troszkę trudu i przeczytał dokładnie troszkę co napisałem to nie opowiadał by że napisałem wywal isuzu tylko napisałem poskładaj corsę do upalania z ne a w to nie uwierze że isuzu w astrze obleci wydmuszkę corse a z c20ne za wiele ich poskładałem ludzią by w to uwierzyć
jak bym miał bawić się w tdi to tylko ARL 1,9 vw i 200KMi 400NM po programie
co do aut na pb to ja mampewne zboczenie i poniżej 400NM nic mnie niebawi ale to choroba nic na to nie poradze
od siebie dodam tylko tyle że ten ic co tam siedzi orginalnie wielkością i wydajnością nie powala przy doładowaniu 1,6bara to by była pierwsza zabawka którą bym wymienił
ps.ma bęzyna idzie na 1,5bara :lol:

MisieQ

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 31 sty 2011, 9:31
Imię: Michał
Auto: astra F i 2xomega
Silnik: 1,7 isuzu

#8

Nieprzeczytany post autor: MisieQ »

EDIT:

Za używanie wulgarnych słów regulamin forum określa konkretną "nagrodę" ==> WARN
RF Art.4 pkt.18
Mammmooo mamoo a on przeklina.. :lol: :roll: :roll: :?
jak chcesz szpanować mocą to kup sobie porche.
wszedłem na forum żeby się czegoś dowiedzieć a nie usłyszeć durny komentarz.
może kup sobie corse wsadz tam chodzby c20ne
czy ja napisałemm, że chcę corsę? kolejny....

JOszi dzięki za podpowiedź.




Jarek wlkp
ich poskładałem ludzią by w to uwierzyć
bęzyna
jak bym miał bawić się w tdi to tylko ARL 1,9 vw i 200KMi 400NM po programie
NIE OBCHODZI MNIE TO, zapytanie było jasne o silnik isuzu.
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
ilek8822

Przedstawiciel Regionu
Posty: 3066
Rejestracja: 15 sty 2011, 12:20
Imię: Kamil
Auto: Astra GSI
Silnik: c20xe
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Łagiewniki (koło Wrocławia)

#9

Nieprzeczytany post autor: ilek8822 »

MisieQ pisze:wszedłem na forum żeby się czegoś dowiedzieć a nie usłyszeć durny komentarz.
Więc sie dowiedziałeś. Czy wg Ciebie było to durne czy nie to zdanie innych znasz.

Z jednej strony fajnie mieć coś innego niż wszyscy, ale z czasem zrozumiesz że niestety nie warto sie w niektóre inwestycje pchać. Nie ma to jak wpakować kase i uzyskać jak ktoś tu napisał 130KM. No wow. Normalnie szał...

Jak masz chęci i za dużo kasy to ładuj Turbo. Tylko nie bądź smutny jak Cie objedzie (przykładowo) GTI za 4tys...

MisieQ

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 31 sty 2011, 9:31
Imię: Michał
Auto: astra F i 2xomega
Silnik: 1,7 isuzu

#10

Nieprzeczytany post autor: MisieQ »

to jest "kręcenie śrubokrętem" dla tych paru koni więc niewielkie koszta, a coś mi się obiło, że niskim nakładem można wykręcić te 9s jak x20xev.
Narazie dam sobie spokój.
[External Link Removed for Guests]

ODPOWIEDZ