Jak podnieść moc w X20XEV?
- karabin
- Posty: 14
- Rejestracja: 23 cze 2011, 22:06
- Imię: Łukasz
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: X20XEV ,B+G
Jak podnieść moc w X20XEV?
Witam.
Pytanie jak w temacie. Mam Asterkę F z silnikiem X20XEV,136KM,czy jest wogóle możliwe w prosty sposób podniesienie mocy tego silnika?
Pozdrawiam.
Pytanie jak w temacie. Mam Asterkę F z silnikiem X20XEV,136KM,czy jest wogóle możliwe w prosty sposób podniesienie mocy tego silnika?
Pozdrawiam.
- ilek8822
- Posty: 3066
- Rejestracja: 15 sty 2011, 12:20
- Imię: Kamil
- Auto: Astra GSI
- Silnik: c20xe
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Łagiewniki (koło Wrocławia)
Oczywiście że można.
Dolot i wylot potrafią podnieść moc. Wałki zrobić na ostro, plus planowanie głowicy i wgranie innej mapy na kompa bodajże i już moc potrafi znacznie podskoczyć.
Nie jest to tania zabawa. Sam pożądny, np na lexach, dolot 1000-1500zł układ wydechowy też. Wałek u świątka jeden 700zł plus planowanie ze 150-200zł no i komp to nie wiem ile .
Statystycznie się przyjeło że 1KM to 100zł i myśle że wielu jest to w stanie potwierdzić .
Czy warto? Sam sobie odpowiedz $$$$$
Dolot i wylot potrafią podnieść moc. Wałki zrobić na ostro, plus planowanie głowicy i wgranie innej mapy na kompa bodajże i już moc potrafi znacznie podskoczyć.
Nie jest to tania zabawa. Sam pożądny, np na lexach, dolot 1000-1500zł układ wydechowy też. Wałek u świątka jeden 700zł plus planowanie ze 150-200zł no i komp to nie wiem ile .
Statystycznie się przyjeło że 1KM to 100zł i myśle że wielu jest to w stanie potwierdzić .
Czy warto? Sam sobie odpowiedz $$$$$
Moja GSI
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
Moim zdaniem lepiej pójść w konwersję XEV na XER, czyli wałki, głowica, koło zamachowe, wydech i ECU.
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
ja pobawił bym się w inna stronę z20let lub z20leh w zależności od portfela ale to najtańsze dodatkowe konie spręzarkę wiąskę dolot dokupić
na pewno nie opornik z allegro za 10zł z przesyłką
na pewno nie opornik z allegro za 10zł z przesyłką
- krzycho2.0
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 wrz 2011, 20:36
- Imię: Krzysiek
- Auto: Vectra B
- Silnik: X20XEV
- Województwo: dolnośląskie
Koledzy a miał ktoś styczność z silnikiem X20XEV irmisher [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 168
- Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:13
- Imię: Piotr
- Auto: Audi A6 C5
- Silnik: 2.7biturbo
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Ten XEV ma tyle mocy co C20XE. Może prosto nie będzie ale można zmienić kolektor ssący na ten bez klapek z C18XE lub ITB od Dbilas-a. Wałki od XER. Kolektor wydechowy przerobić np z C20XE. Możesz też zrobić z tego XEVa na osprzęcie z C18XE i wtedy wylatuje EGR i suszarka. I chyba wtedy też trzeba zmienić czujnik położenia wału na ten z C18XE reszta czujników pasuje. Lub tak kolega niżej pisze zrobić z tego Z20LEH-LET
- krzycho2.0
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 wrz 2011, 20:36
- Imię: Krzysiek
- Auto: Vectra B
- Silnik: X20XEV
- Województwo: dolnośląskie
Ok,rozumiem w moje ręce z tego silnika wpadł kolektor wydechowy i wałki rozrządu
-
- Posty: 168
- Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:13
- Imię: Piotr
- Auto: Audi A6 C5
- Silnik: 2.7biturbo
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- krzycho2.0
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 wrz 2011, 20:36
- Imię: Krzysiek
- Auto: Vectra B
- Silnik: X20XEV
- Województwo: dolnośląskie
-
- Posty: 168
- Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:13
- Imię: Piotr
- Auto: Audi A6 C5
- Silnik: 2.7biturbo
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Chcesz się zbliżyć do tamtego wykresu w linku ? Rozumiem że po wydechu i wałkach będzie strojenie ?