Jak podnieść moc w X20XEV?

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Awatar użytkownika
karabin

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 23 cze 2011, 22:06
Imię: Łukasz
Auto: Opel Astra F
Silnik: X20XEV ,B+G

Jak podnieść moc w X20XEV?

#1

Nieprzeczytany post autor: karabin »

Witam.
Pytanie jak w temacie. Mam Asterkę F z silnikiem X20XEV,136KM,czy jest wogóle możliwe w prosty sposób podniesienie mocy tego silnika?
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
ilek8822

Przedstawiciel Regionu
Posty: 3066
Rejestracja: 15 sty 2011, 12:20
Imię: Kamil
Auto: Astra GSI
Silnik: c20xe
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Łagiewniki (koło Wrocławia)

#2

Nieprzeczytany post autor: ilek8822 »

Oczywiście że można.

Dolot i wylot potrafią podnieść moc. Wałki zrobić na ostro, plus planowanie głowicy i wgranie innej mapy na kompa bodajże i już moc potrafi znacznie podskoczyć.

Nie jest to tania zabawa. Sam pożądny, np na lexach, dolot 1000-1500zł układ wydechowy też. Wałek u świątka jeden 700zł plus planowanie ze 150-200zł no i komp to nie wiem ile :P .

Statystycznie się przyjeło że 1KM to 100zł i myśle że wielu jest to w stanie potwierdzić .

Czy warto? Sam sobie odpowiedz $$$$$ :D

Usunięty użytkownik 3235

#3

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Moim zdaniem lepiej pójść w konwersję XEV na XER, czyli wałki, głowica, koło zamachowe, wydech i ECU.

Jarek wlkp

ex-Staff
Posty: 634
Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
Imię: Jarek
Auto: calibra
Silnik: c20let
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Plewiska

#4

Nieprzeczytany post autor: Jarek wlkp »

ja pobawił bym się w inna stronę z20let lub z20leh w zależności od portfela ale to najtańsze dodatkowe konie spręzarkę wiąskę dolot dokupić
na pewno nie opornik z allegro za 10zł z przesyłką

Awatar użytkownika
krzycho2.0

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 24 wrz 2011, 20:36
Imię: Krzysiek
Auto: Vectra B
Silnik: X20XEV
Województwo: dolnośląskie

#5

Nieprzeczytany post autor: krzycho2.0 »

Koledzy a miał ktoś styczność z silnikiem X20XEV irmisher [External Link Removed for Guests]

nikostratus

Astro-maniak
Posty: 168
Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:13
Imię: Piotr
Auto: Audi A6 C5
Silnik: 2.7biturbo
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

#6

Nieprzeczytany post autor: nikostratus »

Ten XEV ma tyle mocy co C20XE. Może prosto nie będzie ale można zmienić kolektor ssący na ten bez klapek z C18XE lub ITB od Dbilas-a. Wałki od XER. Kolektor wydechowy przerobić np z C20XE. Możesz też zrobić z tego XEVa na osprzęcie z C18XE i wtedy wylatuje EGR i suszarka. I chyba wtedy też trzeba zmienić czujnik położenia wału na ten z C18XE reszta czujników pasuje. Lub tak kolega niżej pisze zrobić z tego Z20LEH-LET

Awatar użytkownika
krzycho2.0

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 24 wrz 2011, 20:36
Imię: Krzysiek
Auto: Vectra B
Silnik: X20XEV
Województwo: dolnośląskie

#7

Nieprzeczytany post autor: krzycho2.0 »

Ok,rozumiem :D w moje ręce z tego silnika wpadł kolektor wydechowy i wałki rozrządu ;)

nikostratus

Astro-maniak
Posty: 168
Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:13
Imię: Piotr
Auto: Audi A6 C5
Silnik: 2.7biturbo
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

#8

Nieprzeczytany post autor: nikostratus »

Wałki od XERa? A wydech od czego ?

Awatar użytkownika
krzycho2.0

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 24 wrz 2011, 20:36
Imię: Krzysiek
Auto: Vectra B
Silnik: X20XEV
Województwo: dolnośląskie

#9

Nieprzeczytany post autor: krzycho2.0 »

Wałki i wydech od silnika x20xev irmscher , link w poście nr 5

nikostratus

Astro-maniak
Posty: 168
Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:13
Imię: Piotr
Auto: Audi A6 C5
Silnik: 2.7biturbo
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

#10

Nieprzeczytany post autor: nikostratus »

Chcesz się zbliżyć do tamtego wykresu w linku ? Rozumiem że po wydechu i wałkach będzie strojenie ?

ODPOWIEDZ