turbo
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 17 sty 2011, 10:48
- Imię: Marek
- Auto: opel astra II
- Silnik: 1.4 16v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Wyszków
turbo
koledzy do jakich silników opla można dołożyć turbosprężarkę? czy do 16v da radę zamontować czy do zwykłego silnika??
w żyłach płynie etylina, zamiast serca jest turbina
- ilek8822
- Posty: 3066
- Rejestracja: 15 sty 2011, 12:20
- Imię: Kamil
- Auto: Astra GSI
- Silnik: c20xe
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Łagiewniki (koło Wrocławia)
Do każdego można. Jeśli planujesz do swojego to odrazu mówie że to totalnie nieopłacalne i nie ekonomiczne.
Moja GSI
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 17 sty 2011, 10:48
- Imię: Marek
- Auto: opel astra II
- Silnik: 1.4 16v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Wyszków
planuje zmieniić silnik na jakiś większy tylko nie wiem jaki i może koledzy pomożecie przy wyborze silnika i do jakiego najlepiej dadać turbo??
w żyłach płynie etylina, zamiast serca jest turbina
- ilek8822
- Posty: 3066
- Rejestracja: 15 sty 2011, 12:20
- Imię: Kamil
- Auto: Astra GSI
- Silnik: c20xe
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Łagiewniki (koło Wrocławia)
Nie lepiej kupić Bertone z Turbo? Sprzedajesz swoją, troche dołożysz i będziesz miał wszystko zrobione. A wsadznie Silnika z turbo do Twojego auta może Cie niemile zaskoczyć jeśli chodzi o koszta.
Moja GSI
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
ASIA by ilek8822 The rise of GSI str.42
BMW E38 Cyganeczka
BMW E38 czyli Cyganeczka by ilek8822
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
c20let od Mario z CT do tego sporo pracy i będzie jechało puźniej program inny ic dalsza zabawa i będzie szybki kosz licz sie z wydaniem z 7-8tyś jeżeli będziesz robił sam
- zarzyk
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 paź 2011, 14:06
- Imię: Mariusz
- Auto: Opel Calibra 2.0 16V
- Silnik: C20XE
- Województwo: łódzkie
to moze jak chcesz sie scignac czasami z kims pomysl o mokrej instalacji koszta mniejsze i od Ciebie zalezy jak ustawisz i na ile wystarczy Ci butla i moment i konie rosna na chwile
polecam Mari-a z CT sam od niego zaopatrywalem sie w czesci do swojej caliny
polecam Mari-a z CT sam od niego zaopatrywalem sie w czesci do swojej caliny
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
nitro turbo nie zastąpi co najwyżej wspomoże dobra turbina w właściwym silniku jest nie do zastąpienia
- zarzyk
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 paź 2011, 14:06
- Imię: Mariusz
- Auto: Opel Calibra 2.0 16V
- Silnik: C20XE
- Województwo: łódzkie
hmmm.... czytam o tych nos-ach i turbinach i wiekszosc mowi to samo albo turbo albo nic bo mokra instalacja na chwile daje kopa tak to lipa tyle ze czy da rade uturbic wlasnie 1.4 lub 1.6 ;] taki nieporozny silniczek a na drodze zrobi zamieszanie.
a kompresor dalo by rade wsadzic? znajomy kupil civika 5 i ktos tam wsadzil kompresor i naprwde to ma kopa 1.5 a idzie jak strzała
a kompresor dalo by rade wsadzic? znajomy kupil civika 5 i ktos tam wsadzil kompresor i naprwde to ma kopa 1.5 a idzie jak strzała
-
- Posty: 188
- Rejestracja: 27 paź 2011, 17:15
- Imię: Artur
- Auto: eFka Caravan
- Silnik: C20XE
- Województwo: mazowieckie
Ja też miałem plan dołożyć turbo do swojego c20xe ale padło na wymianę na c20let po następnej zimie jeżeli Astra zachowa swoja wzorową kondycje Nie opłaca się uturbiać, lepiej swapowć
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
ja od siebie dodam że widziałem 14xe z tyrbo 200KM kosztowało to właściciela około 10tyś zł
kompresor nic nowego w hondach też to widziałem z 1,6 210KM cena ???gość nie zdradził
let -5tyś i jest seria 204KM i 280NM i drzwi otwarte do tych 300KM i ponad 400NM a nie jak w wyżej wymienionych koniec zabawy
kompresor nic nowego w hondach też to widziałem z 1,6 210KM cena ???gość nie zdradził
let -5tyś i jest seria 204KM i 280NM i drzwi otwarte do tych 300KM i ponad 400NM a nie jak w wyżej wymienionych koniec zabawy