Swap krok po kroku.

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Jarek wlkp

ex-Staff
Posty: 634
Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
Imię: Jarek
Auto: calibra
Silnik: c20let
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Plewiska

Re: Swap krok po kroku.

#31

Nieprzeczytany post autor: Jarek wlkp »

do turbienia potrzebujesz sporo fantów jak wszystko zliczysz to taniej i mocniej wyjdzie swap (na aledrogo wisi piec od mario polecam sprzedającego lipy nie wciska)a swe xe pogonisz za jakąś kasę
co do napędu serie tych 200KM znosi bez ale jak się troszkęo nim wie i się troszkę wzmocni ale jak NM jest ponad 400 to już są kłopoty

arcik

Astro-maniak
Posty: 188
Rejestracja: 27 paź 2011, 17:15
Imię: Artur
Auto: eFka Caravan
Silnik: C20XE
Województwo: mazowieckie

#32

Nieprzeczytany post autor: arcik »

Co poza swapem jest potrzebne dodatkowo? Zabawa z elektryką albo wydajniejszy osprzęt typu pompa, chłodnica itp...
Tak przy okazji pytanie nie z tego świata... Czy po swapie lub uturbieniu będzie miejsce na klimę? :)

Jarek wlkp

ex-Staff
Posty: 634
Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
Imię: Jarek
Auto: calibra
Silnik: c20let
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Plewiska

#33

Nieprzeczytany post autor: Jarek wlkp »

klima wejdzie spokojnie nie pierwszy let z klimą
pompa paliwa jest taka sama w xe let
od razuzakładaj IC jakieś normalne wydajne a nie rodem z isuzu
puźniej w google wpisz Markosz poczytaj co on wyprawia i odzywaj się do niego o części programy względem mocy lub pośrednio do mnie pomogę w miarę mozliwości

arcik

Astro-maniak
Posty: 188
Rejestracja: 27 paź 2011, 17:15
Imię: Artur
Auto: eFka Caravan
Silnik: C20XE
Województwo: mazowieckie

#34

Nieprzeczytany post autor: arcik »

OK wielkie dzięki za wyjaśnienie, pomyśle na spokojnie jak sensownie to rozegrać względem czasu. Gdybyście słyszeli o godnym uwagi silniku LET za rozsądne pieniądze, to proszę o PW

Awatar użytkownika
dawidd72

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:39
Imię: Dawid
Auto: astra f
Silnik: 1.4
Województwo: śląskie

#35

Nieprzeczytany post autor: dawidd72 »

Odświeżę temat i zapytam się jak zrobic konwersje na wielopunkt co konkretnie jest potrzebne

Jarek wlkp

ex-Staff
Posty: 634
Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
Imię: Jarek
Auto: calibra
Silnik: c20let
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Plewiska

#36

Nieprzeczytany post autor: Jarek wlkp »

kolego rozwiń temat bardziej to będzie można sensownie odpowiedzieć
jak chodzi ci o zrobienie 1,4 na wielopunkt to potrzebujesz kolektor z przepustnicą ,wtryski wraz z listwą elektryczną a jak nie będzie listwy to 8 końcówek "damskich" głośnikowych uszczelkę pod kolektor i trochę sprzętu by zrobić dopasować kanały tak by nie było progów oczywiście przywiązując sporo uwagi do tego by nic się do silnika nie dostało no i na koniec nowa pompa paliwa 3b :) a bym zapomniał zawsze jest mała żeźba przy dolocie więc warto pomyśleć by kupić też łącznik gumowy przepustnicy z filtrem co do puszek filtra czy są takie same to już ktoś musi podpowiedzieć bo ja nie pamiętam

ODPOWIEDZ