do turbienia potrzebujesz sporo fantów jak wszystko zliczysz to taniej i mocniej wyjdzie swap (na aledrogo wisi piec od mario polecam sprzedającego lipy nie wciska)a swe xe pogonisz za jakąś kasę
co do napędu serie tych 200KM znosi bez ale jak się troszkęo nim wie i się troszkę wzmocni ale jak NM jest ponad 400 to już są kłopoty
Swap krok po kroku.
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
-
- Posty: 188
- Rejestracja: 27 paź 2011, 17:15
- Imię: Artur
- Auto: eFka Caravan
- Silnik: C20XE
- Województwo: mazowieckie
Co poza swapem jest potrzebne dodatkowo? Zabawa z elektryką albo wydajniejszy osprzęt typu pompa, chłodnica itp...
Tak przy okazji pytanie nie z tego świata... Czy po swapie lub uturbieniu będzie miejsce na klimę?
Tak przy okazji pytanie nie z tego świata... Czy po swapie lub uturbieniu będzie miejsce na klimę?
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
klima wejdzie spokojnie nie pierwszy let z klimą
pompa paliwa jest taka sama w xe let
od razuzakładaj IC jakieś normalne wydajne a nie rodem z isuzu
puźniej w google wpisz Markosz poczytaj co on wyprawia i odzywaj się do niego o części programy względem mocy lub pośrednio do mnie pomogę w miarę mozliwości
pompa paliwa jest taka sama w xe let
od razuzakładaj IC jakieś normalne wydajne a nie rodem z isuzu
puźniej w google wpisz Markosz poczytaj co on wyprawia i odzywaj się do niego o części programy względem mocy lub pośrednio do mnie pomogę w miarę mozliwości
-
- Posty: 188
- Rejestracja: 27 paź 2011, 17:15
- Imię: Artur
- Auto: eFka Caravan
- Silnik: C20XE
- Województwo: mazowieckie
OK wielkie dzięki za wyjaśnienie, pomyśle na spokojnie jak sensownie to rozegrać względem czasu. Gdybyście słyszeli o godnym uwagi silniku LET za rozsądne pieniądze, to proszę o PW
- dawidd72
- Posty: 7
- Rejestracja: 16 paź 2011, 11:39
- Imię: Dawid
- Auto: astra f
- Silnik: 1.4
- Województwo: śląskie
Odświeżę temat i zapytam się jak zrobic konwersje na wielopunkt co konkretnie jest potrzebne
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
kolego rozwiń temat bardziej to będzie można sensownie odpowiedzieć
jak chodzi ci o zrobienie 1,4 na wielopunkt to potrzebujesz kolektor z przepustnicą ,wtryski wraz z listwą elektryczną a jak nie będzie listwy to 8 końcówek "damskich" głośnikowych uszczelkę pod kolektor i trochę sprzętu by zrobić dopasować kanały tak by nie było progów oczywiście przywiązując sporo uwagi do tego by nic się do silnika nie dostało no i na koniec nowa pompa paliwa 3b a bym zapomniał zawsze jest mała żeźba przy dolocie więc warto pomyśleć by kupić też łącznik gumowy przepustnicy z filtrem co do puszek filtra czy są takie same to już ktoś musi podpowiedzieć bo ja nie pamiętam
jak chodzi ci o zrobienie 1,4 na wielopunkt to potrzebujesz kolektor z przepustnicą ,wtryski wraz z listwą elektryczną a jak nie będzie listwy to 8 końcówek "damskich" głośnikowych uszczelkę pod kolektor i trochę sprzętu by zrobić dopasować kanały tak by nie było progów oczywiście przywiązując sporo uwagi do tego by nic się do silnika nie dostało no i na koniec nowa pompa paliwa 3b a bym zapomniał zawsze jest mała żeźba przy dolocie więc warto pomyśleć by kupić też łącznik gumowy przepustnicy z filtrem co do puszek filtra czy są takie same to już ktoś musi podpowiedzieć bo ja nie pamiętam