Chiptuning Astra H 1.7CDTI
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Re: Chiptuning Astra H 1.7CDTI
[External Link Removed for Guests]
Wyszlo 240 Km ale dymu duzo wiec zostalo to troszke okrojone by dalo sie jezdzić. TO jest max bo brakuje paliwa i przeplyw przez kolekoty ograniczony.
Wyszlo 240 Km ale dymu duzo wiec zostalo to troszke okrojone by dalo sie jezdzić. TO jest max bo brakuje paliwa i przeplyw przez kolekoty ograniczony.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
- lukaszx11
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 cze 2013, 21:19
- Imię: Łukasz
- Auto: astra III
- Silnik: 1700 cdti
- Województwo: małopolskie
Ja byłem w Vtechu astra 1,7 cdti 150kkm seria miała 107KM i 265NM (w gratisie pare KM i NM)
po wirusie 138KM i 313NM
po wirusie 138KM i 313NM
- lukaszx11
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 cze 2013, 21:19
- Imię: Łukasz
- Auto: astra III
- Silnik: 1700 cdti
- Województwo: małopolskie
Dwumas chyba ok. Pedał sprzęgła nie skacze, odgłosów dziwnych nie słyszę...
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
pedal spregla pol-wcisniety zawsze skacze i bedzi eskakal na jednomasie i na dwumasie i w nowych autach tez skacze. SPrawdzalem chyba na 20 autach.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 340
- Rejestracja: 12 maja 2011, 13:53
- Imię: Maciej
- Auto: Astra-H Kombi/Cosmo & Corsa-C Golas
- Silnik: Z19DTH 200 & Z12XE
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Pomocny: 1 raz
nie słyszałem o takim modzie ale jakby się udało to daj znać. Jestem nastawiony sceptycznie.Bear_ pisze: Z wtryskami masz rację. Ja będę dopytywał jeszcze na 100% ale z pierwszych info z 2.4 jtdm są wydajniejsze końcówki.
1.9 4cyl ma 320NM co daje 80NM na cylinder
2.4 5cyl ma 400NM co daje 80NM na cylinder.
Wydajność mają raczej podobną.
Nie można tego porównywać bezpośrednio. Naoglądałem się różnymch programów do 1.9cdti i z podziwu nie mogę wyjść jak różne ustawienia mają poszczególne auta. Sterowanie turbiną/EGR/MAF różne w zależności od tego czy automat czy manual. Bardziej rodzinna vectra/zafira czy astra. DPF czy katalizator. Nawet poszczególne kraje ze względu na panujacy tam klimat otrzymują auta z innymi ustawieniami.Bear_ pisze: Skoro calosc kompa nie ma znaczenia to czemu moje auto w serii generuje 142 o ile pamietam, a na innym wylogowanym kompie, przypisanym do mojego auta - znowu w serii - 159 ?
Fajnie by było jakbyś zalogował to samo auto na dwóch różnych ECU. Chętnie bym takie logi obejrzał
Astra Caravan Cosmo Z19DTH + hybrydowe turbo + własny program 200HP+
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
tak sienie porównuje. To tak nie dziala. 1.9 tdi vp ma 110 koni i 4 gary a np 2.5 tdi 5 garowy moze miec 140 koni . wtryski sa wydajniesze w tym R5 a tylko troszke wiecej bo 150 KM w R5 sa wtryskijeszcze wydajniejsze bardziej a mocy w zasadzie na gar tylko pare wiecej. To tak nie dziala. Zreszta w CR to wiel nie trzeba by paliwa wiecej dawac. Tam sie reguluje podanie przez dawke i czas wtrysku. Niestety 1.9 cdti nei jest przystosowany do krzesania wielkich mocy i takie wyciskanie 250 koni jest niemozliwe Termika nie wyrabia.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 340
- Rejestracja: 12 maja 2011, 13:53
- Imię: Maciej
- Auto: Astra-H Kombi/Cosmo & Corsa-C Golas
- Silnik: Z19DTH 200 & Z12XE
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Pomocny: 1 raz
Działa, działa.wesoł pisze:tak sienie porównuje. To tak nie dziala.
Specjalnie się pofatygowałem i sprawdziłem mapy dla 1.9 i 2.4.
Wyciśnięcie 400NM
w 1.9 wymaga dawki 80mm3 na suw.
w 2.4 wymaga dawki 62mm3 na suw.
co potwierdza to co napisałem wcześniej. Wtryski nie muszą być wdajniejsze w 2.4 bo ilość cylindrów nadrabia.
Astra Caravan Cosmo Z19DTH + hybrydowe turbo + własny program 200HP+
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
czemu ja mialem wczesniej na 160 koniach dawke ustawiona na 64 mg/suw. Kolega ma prawie 170 koni w podobnej konfiguracji osprzetowej a dawke ma na 60-61 mg. Ma prawie 9 koni wiecej. Teraz mam duzo duzo wiecje podlanei ustawione jest nadal na 64 mg/ suw.Dziwna sprawa co nie. A pytalme Roberta bo sam zaczął i mowi ustaiwma ci na 64 czy nawet 62 mg( musze sprawdzic ile jest faktycznie). Pytalem jak to 64 jak teraz jest 64. Mowi do mnie "dawka to nie wszystko". Pamietaj ze w CR czy PD zmieniasz czas wtrysku i masz wiecej podlane. Producent tez nie jedzie jednakowo wszedzie. A jeszcze jedno. Pomajsrowalismy w programie i wgrywamy a tu mocy ubylo i kibel sie zrobil bo dymi. Co jest. Chwila myslenia i wyprzedzamy wtrysk i wgrywamy spof. Proba i nie ma dymu a wczesniej byla łuna jakby sie auto palilo.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG