Witam.
Zakupiłem filtr Simota do swojej Asterki, lecz chciałbym się dowiedzieć dokładnie jakiej średnicy jest wąż wychodzący do dolotu. Kolejnym pytaniem jest wężyk od podciśnienia (taki niebieskawy), a także czy nie będzie kichał i prychał na gazie.
Silnik 1.6 8V X16SZR
Simota i przewód
- brzuzis
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 mar 2011, 14:37
- Imię: Kamil
- Auto: Astra
- Silnik: 1.6
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
co do średnicy kolego miarka w dłoń i zmierzyć tak będzie najprościej
wężyk niepieski od klap ciepłe zimne powietrze należy zaślepić
regulacja gazu cię nie ominie jeśli ma być dobrze bo skoro zakładasz wydajniejszy filtr to znaczy zmieniasz podciśnienie w dolocie przed przepustnicą a instalację masz pewnie podciśnieniową (mikser) no chyba że masz sekwęcję to przypuszczam że nie będzie nic potrzebne
wężyk niepieski od klap ciepłe zimne powietrze należy zaślepić
regulacja gazu cię nie ominie jeśli ma być dobrze bo skoro zakładasz wydajniejszy filtr to znaczy zmieniasz podciśnienie w dolocie przed przepustnicą a instalację masz pewnie podciśnieniową (mikser) no chyba że masz sekwęcję to przypuszczam że nie będzie nic potrzebne
- brzuzis
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 mar 2011, 14:37
- Imię: Kamil
- Auto: Astra
- Silnik: 1.6
Nie ma sekwencji Zastanawia mnie tylko jak zaślepić ten niebieski wężyk. Coś tam mam wsadzić, czy jak? Bo nie kminie tego.
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
zdemontować cały węrzyk zaślepić wyjście z puszki nad przepustnicą albo oryginalnym kapturkiem albo kawałek przelewowego ze śrubką