pytanie o swap z c20ne na x25xe

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Jarek wlkp

ex-Staff
Posty: 634
Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
Imię: Jarek
Auto: calibra
Silnik: c20let
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Plewiska

Re: pytanie o swap z c20ne na x25xe

#11

Nieprzeczytany post autor: Jarek wlkp »

a co mają piasty do silnika skoro skrzynia zostaje ta co jest ?? co łożysko nie wytrzyma ?? przecie tylko tym się różnią
na piastę zakładasz duże tarcze a zacisk przykręcasz w ori otwory.No chyba że obawiasz się że małe przeguby nie dadzą rady ale tym bym się nie martwił do czasu aż silnik kiedyś nie dostanie dmuchawek na wydechu ,dlaczego dlatego że znam cali co ma ponad 700KM i jest na oplowatych przegubach i daje radę fakt są to duże przeguby ale ona rusza z procedury startu i bez pitolenia się z ruszaniem a NM tam jest pod 800

Wawi

Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 07 mar 2013, 22:26
Imię: Michał
Auto: Astra F
Silnik: C16NZ
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wałbrzych

#12

Nieprzeczytany post autor: Wawi »

Obecna skrzynia była F13 bo to swap z 1.6 na x25xe, tak więc nie wiadomo czy kupimy coś z manualem, czy automatem, bo jak automat to chcemy założyć manual F16 z długim przełożeniem, dlatego pytam o te szczegóły, jeszcze pytanie czy McPherson z Vectry B podejdzie do Astry bez przeróbek? Ja już wiem o co chodzi z tą podporą na półosi, mianowicie o łożysko na długiej które jest nazywane podporą i umacnia wytrzymałość półosi oraz przegubu, teraz też szukam do Kadetta półosi i właśnie ten temat przerabiam, aczkolwiek całe kolumny i tak musimy zmienić bo jednak na 'zapałkach' ze small blocka, ciężko coś dłużej pojeździć :)

gigi1981

Astro-maniak
Posty: 60
Rejestracja: 17 lut 2008, 22:30
Imię: bartek
Auto: astra G
Silnik: x18xe po remoncie
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: kobylnica k/poznania

#13

Nieprzeczytany post autor: gigi1981 »

f16 jest jarku na maly blok a falki sa z duzym blokiem stad zmiana skrzyni jest wymuszona, mozna piasty zostawic ale trzeba przebic przeguby w piastach z malych polosi na duze :)
Używaj CB-Radio i nie daj sie złapać !!!

Jarek wlkp

ex-Staff
Posty: 634
Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
Imię: Jarek
Auto: calibra
Silnik: c20let
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Plewiska

#14

Nieprzeczytany post autor: Jarek wlkp »

są f16 na mały blok i duży przecie c20ne było z f16 a to przecie big blok nawet szło by to ożenić na małej skrzyni ale bez sensu by to było bo sprzęgło za słabe by wyszło .Skrzynia f16 i to najlepiej z astry 1,7td (długie przełożenie ) i odrazu wiatraczki na wydech zakładać

ODPOWIEDZ