pytanie o swap z c20ne na x25xe
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 26 sty 2011, 22:02
- Imię: Łukasz
- Auto: astra f bertone
- Silnik: c20ne
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Swarzedz
pytanie o swap z c20ne na x25xe
moze ktos mi pomoze co potrzebuje do swapu astra f c20ne na x25xe z omegi b
wiem napweno ze kolektory wydechowe
niewiem jak ze sprzeglem mam f16 skrzynie i w omedze jest manual czyli mam male sprzeglo to wiem
jaka musi byc lapa silnika czy bedzie pasowac od ne czy musi byc jakac inna?
wiem napweno ze kolektory wydechowe
niewiem jak ze sprzeglem mam f16 skrzynie i w omedze jest manual czyli mam male sprzeglo to wiem
jaka musi byc lapa silnika czy bedzie pasowac od ne czy musi byc jakac inna?
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
omega to zły wybór będziesz musiał sporo dokupić mała lektóra [External Link Removed for Guests] lepiej z vici lub cali by było a skrzynia f16 może zagrać tyle że zamach z xe
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 26 sty 2011, 22:02
- Imię: Łukasz
- Auto: astra f bertone
- Silnik: c20ne
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Swarzedz
wiem ze o wiele lepiej bylo by z auta gdzie silnik juz jest w poprzek ale ten silnik jest w bardzo okazjonalnej cenie
czyli napewno potrzebuje zamach i sprzeglo z c20xe
a lapa silnika?
czyli napewno potrzebuje zamach i sprzeglo z c20xe
a lapa silnika?
mam astre cabrio f siedzi silnik 2.0l 8v chce wsadzic 2.5 od calibry czy moze ktos podpowiedziec co bede potrzebował i czy wogole da rade go wcisna
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
wcisnąć się da i to bez kłopotu ale nie wymagajcie żeby podać całą listę potrzebnych żeczy jak kupujesz silnik zabieraj razem z łapami osprzętem skrzynie zawsze idzie w oplu spiąć jest mnóstwo patentów na to
w przypadku omegi jeszcze oprócz góry będzie trza miskę oleju zmienić jak pamiętam więc nawet to że jest w dobrej cenie mocno nadszarpnie kasę zakup silnika to jest z 30% ceny takiej zabawy
co do łap jak masz swe plus od dawcy zawsze można pomysleć albo pospawać własne na wzór połączonych łap
przecierz v-ki do cors a kładą więc co za kłopot do astry wsadzić
w przypadku omegi jeszcze oprócz góry będzie trza miskę oleju zmienić jak pamiętam więc nawet to że jest w dobrej cenie mocno nadszarpnie kasę zakup silnika to jest z 30% ceny takiej zabawy
co do łap jak masz swe plus od dawcy zawsze można pomysleć albo pospawać własne na wzór połączonych łap
przecierz v-ki do cors a kładą więc co za kłopot do astry wsadzić
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 07 mar 2013, 22:26
- Imię: Michał
- Auto: Astra F
- Silnik: C16NZ
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wałbrzych
Koledzy, odświeże kotleta
Pojawił się plan zmiany silnika u kolegi z C16NZ na X25XE - rozumiem że zmiany obejmują McPhersony, półosie, przeguby (Big Block), wszystko opierało by się na zakupie VB 2.5 V6, jeżdzącej, przekładka wszystkiego do AF, teraz kilka pytań... Czy piasty z Phersonów 1.6 podejdą pod te z 2.5 (Chęć zachowania rozstawu 4x100)? Oraz jak to się ma do łap silnika, czy łapy silnika z 2.5 wchodzą p&p do Aśki razem z całą motorownią czy trzeba motać?
To kilka pytań, które obecnie przychodzą mi do głowy
Jutro pozbywamy się 1.6 z budy.
Pojawił się plan zmiany silnika u kolegi z C16NZ na X25XE - rozumiem że zmiany obejmują McPhersony, półosie, przeguby (Big Block), wszystko opierało by się na zakupie VB 2.5 V6, jeżdzącej, przekładka wszystkiego do AF, teraz kilka pytań... Czy piasty z Phersonów 1.6 podejdą pod te z 2.5 (Chęć zachowania rozstawu 4x100)? Oraz jak to się ma do łap silnika, czy łapy silnika z 2.5 wchodzą p&p do Aśki razem z całą motorownią czy trzeba motać?
To kilka pytań, które obecnie przychodzą mi do głowy
Jutro pozbywamy się 1.6 z budy.
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 17 lut 2008, 22:30
- Imię: bartek
- Auto: astra G
- Silnik: x18xe po remoncie
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: kobylnica k/poznania
poszukaj na ATT watku astrix'a, bobimarka i tomekx9
oni maja fałki na pokladzie
mysle ze powinienes poszukac piast od cali V6, ewentualnie mozesz zmienic polosie przebijajac je, zostawiajac czopy przegubow a polosie od f23 lub innej skrzyni na big blok.
skrzynia od viki nie pasuje
zakladaj kolektor dolotowy od omegi
jakby cius mam jakies walki od x30xe na zbyciu wiec z 170KM z VB mozesz sobie podciagnac do 190KM
oni maja fałki na pokladzie
mysle ze powinienes poszukac piast od cali V6, ewentualnie mozesz zmienic polosie przebijajac je, zostawiajac czopy przegubow a polosie od f23 lub innej skrzyni na big blok.
skrzynia od viki nie pasuje
zakladaj kolektor dolotowy od omegi
jakby cius mam jakies walki od x30xe na zbyciu wiec z 170KM z VB mozesz sobie podciagnac do 190KM
Używaj CB-Radio i nie daj sie złapać !!!
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 07 mar 2013, 22:26
- Imię: Michał
- Auto: Astra F
- Silnik: C16NZ
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wałbrzych
Okej, chłopaki w Kadettach też Vłki już mają aczkolwiek wolę się upewnić czy podobna ilość przeróbek ma się tak samo do Astr
Skrzynia i tak by wpadła F16, a że mamy ogólny plan kupić całe auto na swap, to może Phersony podpasowały by z Viki? Trzeba się pozagłębiać w temat, napiszę do chłopaków najwyżej.
Dzięki.
Skrzynia i tak by wpadła F16, a że mamy ogólny plan kupić całe auto na swap, to może Phersony podpasowały by z Viki? Trzeba się pozagłębiać w temat, napiszę do chłopaków najwyżej.
Dzięki.
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
jak skrzynia f16 to po co zmieniać piasty ??
hebel z corsy d czy jak kto woli z fiata 4x100 286 mm tarcza zacisk z vki i myślę że przy lekkiej budzie wzupełności to starczy by zwolnić
wałki nawet w 3kach warto zmienić i można te 230km sięgać z dobrym dolotem a jak silnik na stole to jeszcze eco fasolki wysłać zw zaświaty to będzie milej a jak 2,5 to dobre wałki eco i dolot i myślę ze 200pęknie
dobrze by było wynieść chłodnicę oleju na zewnątrz a tą co uczy się pływać zaślepić bo ani ona wydajna ani nie poprawia chłodzenia przy właściwym użyciu takiego auta
co do łap skrzynia siedzi na swych ale do silnika trza będzie dorobić i nie można pomijać tej do kielicha bo Nm będzie wyłamywał skrzynię jak olejecie podporę
hebel z corsy d czy jak kto woli z fiata 4x100 286 mm tarcza zacisk z vki i myślę że przy lekkiej budzie wzupełności to starczy by zwolnić
wałki nawet w 3kach warto zmienić i można te 230km sięgać z dobrym dolotem a jak silnik na stole to jeszcze eco fasolki wysłać zw zaświaty to będzie milej a jak 2,5 to dobre wałki eco i dolot i myślę ze 200pęknie
dobrze by było wynieść chłodnicę oleju na zewnątrz a tą co uczy się pływać zaślepić bo ani ona wydajna ani nie poprawia chłodzenia przy właściwym użyciu takiego auta
co do łap skrzynia siedzi na swych ale do silnika trza będzie dorobić i nie można pomijać tej do kielicha bo Nm będzie wyłamywał skrzynię jak olejecie podporę
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 07 mar 2013, 22:26
- Imię: Michał
- Auto: Astra F
- Silnik: C16NZ
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wałbrzych
Jarku, ale tu chodzi o to że obecne piasty są z 1.6 czyli Small Block, stąd pomysł zmiany piast a właściwie całych Phersonów.
Będziemy myślę coś pisać jak będziemy już w trakcie swapu, ale z tego co widziałem po fotkach Bigiego na KTK który robił swap na X30XE to chyba wiem o co chodzi...
[External Link Removed for Guests]
Takie coś?
Będziemy myślę coś pisać jak będziemy już w trakcie swapu, ale z tego co widziałem po fotkach Bigiego na KTK który robił swap na X30XE to chyba wiem o co chodzi...
[External Link Removed for Guests]
Takie coś?