Sprężyny obniżające do Astry H

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Awatar użytkownika
kisiol

Astro-maniak
Posty: 377
Rejestracja: 27 maja 2009, 23:17
Imię: Krzysiek
Auto: Opel Astra H kombi
Silnik: 1.9 CDTi @ 165KM
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sprężyny obniżające do Astry H

#31

Nieprzeczytany post autor: kisiol »

tak mam zalozone.

pamietam, ze przy wymianie musialem wymienic od razu amortyzatory z przodu, bo starych nie dalo rady wykrecic tylko trzeba bylo przecinac niestety.

Nic mi nie ociera przy 4 osobach i bagazu.

zobacz sobie jak siedzi:
[External Link Removed for Guests]


Na zakretach jest duza roznica, bo juz nie masz pontonu tylko auto sie lepiej trzyma.

Bardzo polecam.
Opel Astra H Kombi 1.9CDTi 120km@280NM 165km@380NM, OPC pakiet, 2005r, czarna perła, Alu 18" Opel
Zrobione: Bi-Xenon, el. szyby tył, fotele skóra + podgrzewanie, tryb SPORT, spryski od Insigni, DLS 6RA + Audison SR4
Plany: car audio ver. 2
//[External Link Removed for Guests]\\

Awatar użytkownika
wojtek08339

Astro-maniak
Posty: 892
Rejestracja: 02 sty 2012, 20:42
Imię: Wojtek
Auto: Astra H
Silnik: Z17DTH
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: PIŁA

#32

Nieprzeczytany post autor: wojtek08339 »

No faktycznie wizualnie jest ok.
Ile dałeś za wymianę?

A daszek jak się mocuje, klejem jakimś?
A Ty kiedy ostatnio czytałeś KODEKS DROGOWY?

Awatar użytkownika
kisiol

Astro-maniak
Posty: 377
Rejestracja: 27 maja 2009, 23:17
Imię: Krzysiek
Auto: Opel Astra H kombi
Silnik: 1.9 CDTi @ 165KM
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

#33

Nieprzeczytany post autor: kisiol »

juz nie pamietam ile dalem za wymiane, bo robilem to jakos na raty.

Daszka poszukaj na allegro, jest tego pelno, jak chcesz oryginal to uderzaj do KITa.
Mocuje sie go klejem do szyb.
Opel Astra H Kombi 1.9CDTi 120km@280NM 165km@380NM, OPC pakiet, 2005r, czarna perła, Alu 18" Opel
Zrobione: Bi-Xenon, el. szyby tył, fotele skóra + podgrzewanie, tryb SPORT, spryski od Insigni, DLS 6RA + Audison SR4
Plany: car audio ver. 2
//[External Link Removed for Guests]\\

Awatar użytkownika
wojtek08339

Astro-maniak
Posty: 892
Rejestracja: 02 sty 2012, 20:42
Imię: Wojtek
Auto: Astra H
Silnik: Z17DTH
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: PIŁA

#34

Nieprzeczytany post autor: wojtek08339 »

No dobra, dzięki.
Takiej informacji potrzebowałem.

A tak sobie pomyślałem teraz jakby do sprężyn dorzucić jeszcze dystanse na felgi? Takie tam skromne 15?
Może być zabawa :D


A ma ktoś wiedzę na temat sprężyn Sparco?
Według sprzedawcy jest to to samo co Eibach.
Skąd zatem różnica w cenie o połowę?


Powyższe pytanie nieaktualne.
Kupiłem sprężyny Sparco -35/-35 za 350zł.
Już założone, tylko wyjeździć teraz trochę kilometrów i napiszę pełną opinię.
Póki co jest bardzo komfortowo na w miarę równej drodze, wyższą twardość czuć dopiero przy większych dziurach lub wybojach. Zauważyłem też, że na muldach samochód jest bardziej zwarty i nie buja tak góra/dół. Obniżenie zgodne z deklarowanym przez producenta. Tyle na tę chwilę, pojeżdżę trochę to opiszę więcej.
A Ty kiedy ostatnio czytałeś KODEKS DROGOWY?

Awatar użytkownika
wojtek08339

Astro-maniak
Posty: 892
Rejestracja: 02 sty 2012, 20:42
Imię: Wojtek
Auto: Astra H
Silnik: Z17DTH
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: PIŁA

#35

Nieprzeczytany post autor: wojtek08339 »

Profilaktycznie skróciłem też o 2 cm gumową dokładkę pod zderzakiem, żeby na byle krawężniku jej nie zostawić.
Jutro dłuższa trasa, więc okaże się co i jak.


A więc jest tak, jak pisałem wyżej, tzn. ogólnie mówiąc ok.
Fajnie trzyma na muldach i nie wybija tak auta w górę jak na seryjnej sprężynie.
Jest komfortowo, dopiero na dużych nierównościach czuć, że jest twardziej.
I podobnie jak w przypadku Eibacha zakręty są o wiele szybsze bez zbędnych przechyłów.
Teraz tylko pewnie trzeba by zmienić seryjną stalówkę na jakiś fajny alus.
A Ty kiedy ostatnio czytałeś KODEKS DROGOWY?

keculvip

#36

Nieprzeczytany post autor: keculvip »

Panowie, pytanie odnośnie eibachów, otóż jezdzicie na serii amorkach? nie ma bujania jak na statku? jak długo na serii amorkach? nie wylały sie po roku?

Awatar użytkownika
wojtek08339

Astro-maniak
Posty: 892
Rejestracja: 02 sty 2012, 20:42
Imię: Wojtek
Auto: Astra H
Silnik: Z17DTH
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: PIŁA

#37

Nieprzeczytany post autor: wojtek08339 »

Ja tam przy Sparco nie narzekam na bujanie.
Seryjny amor daje radę do obniżenia -40mm.
Najlepsza zabawa jest na zakrętach jak za tobą jakiś szybszy zawodnik jedzie... Ty wchodzisz w łuk na pewnym gazie, a kolo zanim się spostrzeże, że nie da rady to już dawno w kukurydzy siedzi... bezcenne :D :D :D
A Ty kiedy ostatnio czytałeś KODEKS DROGOWY?

keculvip

#38

Nieprzeczytany post autor: keculvip »

pytałem się bo ja u siebie jak miałem golfa IV założone miałem eibachy czarne (-30) na serie amor to nie szło wiecej jak 70km/h jechać bujało jak na statku zero trzymania amora, jak założyłem sportowe amorki MTSa to dopiero ładnie się zgrywało i fajnie jeżdziło. Dlatego ciekawi mnie jak zgrywa to sie w przypadku AH eibach + seria amor.

Awatar użytkownika
Bear_

Astro-maniak
Posty: 1561
Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
Imię: Arek
Auto: Astra H Caravan
Silnik: Z19DTH
Województwo: śląskie
Lokalizacja: SBL

#39

Nieprzeczytany post autor: Bear_ »

Narobilem na SportLine juz ok 40 kkm i nic sie noe dzieje.

Jak bys poszperal to w opisach springow Eibacha bylo pisane, ze te sprezyny Pro i Sport stworzone sa pod serie amor.

Oczywistym jest, ze jak zapodasz lepszym amorem to lepiej bedzie sie caly zestaw sprawowal...

Ale ogolnie nie ma z tym problemow...

keculvip

#40

Nieprzeczytany post autor: keculvip »

słuchaj co do tego że producent dopuszcza pod serie amor to wiem, tylko np do golfa IV to sie nie sprawdza, jak zalożysz na jeszcze w dobrym stanie amorki to po roku szlag jak je trafia a jak założysz na 65 % tłumienia to nie da się jezdzic i tak było w moim przypadku. Teraz sie pytam co do asterki jak to sie zgrywa żeby uniknąc wydatku na 4 sportowe amorki :D

ODPOWIEDZ