Sprężyny obniżające do Astry H
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 17 sty 2011, 19:37
- Imię: Damian
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.6 115 ps
- Lokalizacja: Wadowice
Sprężyny obniżające do Astry H
Witam. Przymierzam sie do kupna sprężyn do astry H 1.6 . Wybrałem między "Eibachem pro kit" -30 i "Vogtland progresywne -35". Czy któryś z kolegów ma takie założone?? jakie wrażenia z jazdy itp??-pozdrawiam
-
- Posty: 734
- Rejestracja: 29 cze 2011, 7:16
- Imię: Bartek
- Auto: PASSAT B6 KOMBI
- Silnik: 1,9 TDI
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Czeladź
bazar pisze:Witam. Przymierzam sie do kupna sprężyn do astry H 1.6 . Wybrałem między "Eibachem pro kit" -30 i "Vogtland progresywne -35". Czy któryś z kolegów ma takie założone?? jakie wrażenia z jazdy itp??-pozdrawiam
Ja mam wsadzonego Eibacha pro kit i polecam je. Co Vogtland-a się nie wypowiem bo nic o nich nie wiem, nie testowałem itp.
Eibach nie jest bardzo twardy ale mimo to fajnie usztywnia auto no i praktycznie obniża o tyle ile podaje producent
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 17 sty 2011, 19:37
- Imię: Damian
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.6 115 ps
- Lokalizacja: Wadowice
Dzięki jak wygląda wchodzenie w zakręty?? Można troche szybciej:P pozdro
-
- Posty: 734
- Rejestracja: 29 cze 2011, 7:16
- Imię: Bartek
- Auto: PASSAT B6 KOMBI
- Silnik: 1,9 TDI
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Czeladź
Wiesz teraz ślisko jest ale różnica na bank jest i będzie zwłaszcza jak wsadzę alu fele 18" ale co ci mogę powiedzieć buda się tak nie przechylabazar pisze:Dzięki jak wygląda wchodzenie w zakręty?? Można troche szybciej:P pozdro
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 09 sty 2012, 22:07
- Imię: xxx
- Auto: opel?
- Silnik: srebrny
- Województwo: wielkopolskie
Przy wlaczonym IDS tez sie buda nie przechyla i cale auto sie utwardza
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 17 sty 2011, 19:37
- Imię: Damian
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.6 115 ps
- Lokalizacja: Wadowice
"ale co ci mogę powiedzieć buda się tak nie przechyla" -- no i oto mi chodziło:)
-
- Posty: 734
- Rejestracja: 29 cze 2011, 7:16
- Imię: Bartek
- Auto: PASSAT B6 KOMBI
- Silnik: 1,9 TDI
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Czeladź
Kolego wiem jak działa IDS+ w astrze ale jak nie miałeś sprężynek obniżających i zarazem utwardzających auto to bez sensu są twoje wypowiedzi na ten temat utwardzenie na IDS-ie w porównaniu z springami jest małe i auto bardziej się przechyla podczas ostrego wpadania w zakręt niż na niższych sprężynach.astra tt pisze:Przy wlaczonym IDS tez sie buda nie przechyla i cale auto sie utwardza
bazar jak masz okazje i chcesz to kup sobie tego eibacha pro kit jak polecam i to bardzo. Jak chcesz w fajniejszej cenie to mogę podać ci namiary na sprawdzonego człowkiekabazar pisze:"ale co ci mogę powiedzieć buda się tak nie przechyla" -- no i oto mi chodziło:)
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 09 sty 2012, 22:07
- Imię: xxx
- Auto: opel?
- Silnik: srebrny
- Województwo: wielkopolskie
"KOLEGO" wiem że jestem tu nowy, wiem że masz natrzepane ponad 700postów, ale to nie znaczy żebyś oceniał kogoś po stażu na danym forum.wozny83 pisze:Kolego wiem jak działa IDS+ w astrze ale jak nie miałeś sprężynek obniżających i zarazem utwardzających auto to bez sensu są twoje wypowiedzi na ten temat utwardzenie na IDS-ie w porównaniu z springami jest małe i auto bardziej się przechyla podczas ostrego wpadania w zakręt niż na niższych sprężynach.
Wcześniej 3lata funkcjonowałem na forum Celica-Club, jeździłem Toyota w której miałem założone amortyzatory Bilsteina B4, do tego sprężyny Eibacha, więc Twoj tekst typu:
jest w tym przypadku conajmniej niestosowny...jak możesz oceniać kogoś i od razu sugerować rzeczy o których nie masz pojęcia?wozny83 pisze: nie miałeś sprężynek obniżających i zarazem utwardzających auto to bez sensu są twoje wypowiedzi na ten temat
Celice każdy traktuje jak swoje dziecko i dopieszcza ją co do cala, nie traktuje tego samochodu jako zwykły "dupowóz" do przewożenia worków z ziemniakami, więc co jak co ale Ty akurat masz nikłe pojęcie odnośnie tego typu spraw bo nigdy nie kupiłbyś takiego samochodu, wolisz jeździć wagonem ot co....
Co do IDS+ to do spiringow oczywiscie nie ma co porownywac, ale przynajmniej jest to jakis kompromis miedzy komfortem a pseudo sportowa jazda, bo co jak co ale Astra samochodem sportowym nie jest, więc według mnie zakładanie spiringów do tego typu auta mija się z celem, bo komfort się pogarsza a jak wiadomo autem tym nikt na tor sie nie wybierze.
Poza tym nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego, że zmieniając same spiringi zostawiając seryjny amor, raz dwa będziesz musiał się z nim pożegnać.
Zasada jest taka, sportowe spiringi, nowy amor, najlepiej coś lepszego niż seria, ponieważ amortyzator tłumi drgania w danym zakresie na seryjnej sprężynce, a zakładając krótsze sprężyny skracamy zakres pracy amortyzatora a co za tym idzie skracamy drastycznie jego żywotność, dlatego zaleca się od razu wymieniać spiring+amor.
Tyle mam do powiedzenia,
Pozdrawiam,
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 17 sty 2011, 19:37
- Imię: Damian
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.6 115 ps
- Lokalizacja: Wadowice
Luz koledzy . Niema sie co wspierać . Pytałem właśnie też o eibacha gdyż słyszałem opinie że sa miekkie i nie widać różnicy ale pewnie te opinie były typu -- mam kumpla który ma brata który ma kuzyna który mówił że są niebardzo---. Wiem jak wygląda sprawa z amorami itp . Wcześniej jeździłem tigrą i też robiłem z zawieszeniem , nowe zakładałem i jak sie przesiadłęm do Astry to różnica jest ;/ ale okazja była wiec żal niekupić Tylko właśnie ciekawi mnie że np: astra GTC w seri ma tylko obniżane sprężyny?? a amorki seria jak w pozostałych astrach??
A co do celiki to też chciałęm kupić VII generacje ale dałęm sobie spokój. Fajne autko ale niestety kupić dobrą sztuke graniczy z cudem:P - pozdrawiam
A co do celiki to też chciałęm kupić VII generacje ale dałęm sobie spokój. Fajne autko ale niestety kupić dobrą sztuke graniczy z cudem:P - pozdrawiam
-
- Posty: 734
- Rejestracja: 29 cze 2011, 7:16
- Imię: Bartek
- Auto: PASSAT B6 KOMBI
- Silnik: 1,9 TDI
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Czeladź
Słuchaj dla wyjaśnienia sprawy :astra tt pisze:wozny83 pisze:"KOLEGO" wiem że jestem tu nowy, wiem że masz natrzepane ponad 700postów, ale to nie znaczy żebyś oceniał kogoś po stażu na danym forum.
Wcześniej 3lata funkcjonowałem na forum Celica-Club, jeździłem Toyota w której miałem założone amortyzatory Bilsteina B4, do tego sprężyny Eibacha, więc Twoj tekst typu: jest w tym przypadku conajmniej niestosowny...jak możesz oceniać kogoś i od razu sugerować rzeczy o których nie masz pojęcia?
Celice każdy traktuje jak swoje dziecko i dopieszcza ją co do cala, nie traktuje tego samochodu jako zwykły "dupowóz" do przewożenia worków z ziemniakami, więc co jak co ale Ty akurat masz nikłe pojęcie odnośnie tego typu spraw bo nigdy nie kupiłbyś takiego samochodu, wolisz jeździć wagonem ot co....
Co do IDS+ to do spiringow oczywiscie nie ma co porownywac, ale przynajmniej jest to jakis kompromis miedzy komfortem a pseudo sportowa jazda, bo co jak co ale Astra samochodem sportowym nie jest, więc według mnie zakładanie spiringów do tego typu auta mija się z celem, bo komfort się pogarsza a jak wiadomo autem tym nikt na tor sie nie wybierze.
Poza tym nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego, że zmieniając same spiringi zostawiając seryjny amor, raz dwa będziesz musiał się z nim pożegnać.
Zasada jest taka, sportowe spiringi, nowy amor, najlepiej coś lepszego niż seria, ponieważ amortyzator tłumi drgania w danym zakresie na seryjnej sprężynce, a zakładając krótsze sprężyny skracamy zakres pracy amortyzatora a co za tym idzie skracamy drastycznie jego żywotność, dlatego zaleca się od razu wymieniać spiring+amor.
Tyle mam do powiedzenia,
Pozdrawiam,
1. nie oceniam nikogo na forum zwłaszcza czy ktoś nowy czy stary jest już:)
2. nie masz o co się czepiać i złościć
3. to czy śmigam kombi czy cabrio czy hatchbackiem to moja sprawa, w moim przypadku tylko taki typ nadwozia się sprawdza i dlatego taki mam,
4. nie rozumiem dlaczego zakładanie sprężyn do astry mija się z celem, sam powiedziałeś że na amorkach z ids+ jest twardo więc jaka różnica jak tak czy siak astra skacze jak nie wiem na dziurach
5. co do padania amorków i wymiany od razu po wsadzeniu sprężyn obniżających nie zgadzam się, jest tu parę osób co mają o wiele bardziej obniżone auto i jakoś nic się nie dzieje.
6. jesli tak kochałeś swoje auto to dlaczego kupiłeś astre a nie śmigasz dalej swoją celicą
7. racja takiego auta bym nie kupił bo po prostu nie podobają mi się
A tak po za tym sądzę, że nie ma sensu się sprzeczać tylko sobie wzajemnie pomagać i doradzać
jak jesteś nowy pokaż swoją astre w zakładce nasze auta
pozdro
bazar pisze:Luz koledzy . Niema sie co wspierać . Pytałem właśnie też o eibacha gdyż słyszałem opinie że sa miekkie i nie widać różnicy ale pewnie te opinie były typu -- mam kumpla który ma brata który ma kuzyna który mówił że są niebardzo---. Wiem jak wygląda sprawa z amorami itp . Wcześniej jeździłem tigrą i też robiłem z zawieszeniem , nowe zakładałem i jak sie przesiadłęm do Astry to różnica jest ;/ ale okazja była wiec żal niekupić Tylko właśnie ciekawi mnie że np: astra GTC w seri ma tylko obniżane sprężyny?? a amorki seria jak w pozostałych astrach??
A co do celiki to też chciałęm kupić VII generacje ale dałęm sobie spokój. Fajne autko ale niestety kupić dobrą sztuke graniczy z cudem:P - pozdrawiam
Jestem też tego zdania, że nie ma co się szarpać wiesz co wg producenta eibachy dają do 10% usztywnienia ale jak wsadzisz dodatkowo felgi 18" to na bank będzie o wiele twardziej. Mi to jednak nie przeszkadza.
Z tymi GTC to dziwnie jest niby mają niższe zawieszenie a i tak stoją jak terenówki wiem bo paru kolegów z forum ma dopiero różnica jest przy astrze OPC bo tam jak dobrze pamiętam jest niższe zawieszenie o 20mm ale amorki czy są inne to już ci nie powiem bo nie wiem.